Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
VFX Specialist
Modeling, Mapping, Texturing, Compositing, Scripting
Filmografia:
- "The Giant Mechanical Man", reż. Lee Kirk
- "Arbitrage", reż. Nicholas Jarecki
- "Vamps", reż. Amy Heckerling
- "The Room (short)", reż. Maciej Bochniak, Slawomir Shuty
- "Sparrow", reż. Shaun Troke
- "Makbet", reż. A. Wajda
- "Essential Killing", reż. J. Skolimowski
- "Jak się pozbyć cellulitu", reż. A. Saramonowicz
Filmografia:
- "The Giant Mechanical Man", reż. Lee Kirk
- "Arbitrage", reż. Nicholas Jarecki
- "Vamps", reż. Amy Heckerling
- "The Room (short)", reż. Maciej Bochniak, Slawomir Shuty
- "Sparrow", reż. Shaun Troke
- "Makbet", reż. A. Wajda
- "Essential Killing", reż. J. Skolimowski
- "Jak się pozbyć cellulitu", reż. A. Saramonowicz
Juror Animy
Członek studenckigo jury Animy (wraz z Joanną Pleśniak i Stephanie Sergeant). Nagrodą uhonorowaliśmy Signe Baumane za animację "Birth"/"Narodziny" (USA, Włochy, 2009).
graphics manager, 3d artist
MediaFrame
Zarządzanie zespołem grafików, koordynacja projektów graficznych wykonywanych w kole.
Sukcesy:
Przygotowanie wraz z zespołem (w ok. trzy tygodnie!) zwycięskiej animacji na konkurs VEX Robotics: http://www.vexrobotics.com/vex-elevation.shtml .
"Techniki animowane w filmie w perspektywie konceptualizacji tożsamości aktora" - wraz z Dorotą Jedlikowską, wykład poparty badaniami na XLVI Sesję Kół Naukowych
Wizualizacje architektoniczne Krakowa - projekt we współpracy z krakowską ASP
Animotion (animotion.pl) - konkurs studenckich animacji komputerowych
Sukcesy:
Przygotowanie wraz z zespołem (w ok. trzy tygodnie!) zwycięskiej animacji na konkurs VEX Robotics: http://www.vexrobotics.com/vex-elevation.shtml .
"Techniki animowane w filmie w perspektywie konceptualizacji tożsamości aktora" - wraz z Dorotą Jedlikowską, wykład poparty badaniami na XLVI Sesję Kół Naukowych
Wizualizacje architektoniczne Krakowa - projekt we współpracy z krakowską ASP
Animotion (animotion.pl) - konkurs studenckich animacji komputerowych
3D artist
- design, modelowanie, mapowanie oraz teksturowanie obiektów i map do gier 3D (m.in. District Wars, Blind Shot, Forsaken Patrol)
3D artist
- design, modelowanie, mapowanie oraz teksturowanie obiektów i map do gier 3D
(m.in. Battle Rage, Gangsta Project)
- przygotowanie i obsługa firmowych stron internetowych
- przygotowanie materiałów reklamowych
(m.in. Battle Rage, Gangsta Project)
- przygotowanie i obsługa firmowych stron internetowych
- przygotowanie materiałów reklamowych
Szkolenia i kursy
- Autodesk University 2008, Las Vegas - tygodniowa konferencja wraz z cyklem szkoleń z zakresu Media & Entertainment ( relacja pod http://www.max3d.pl/news.php?id=460 ),
- "Inżynier z kulturą" - biznesowy savoir-vivre,
- kursy z języka angielskiego
- "Inżynier z kulturą" - biznesowy savoir-vivre,
- kursy z języka angielskiego
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
Zainteresowania:
Grafika 3D, design, programowanie na potrzeby aplikacji internetowych, psychologia,socjologia oraz techniki wywoływania wpływu.
Hobby:
Koszykówka, dobry film, podróże
Grafika 3D, design, programowanie na potrzeby aplikacji internetowych, psychologia,socjologia oraz techniki wywoływania wpływu.
Hobby:
Koszykówka, dobry film, podróże
Organizacje
SKN Mediaframe - graphics manager - www.mediaframe.pl
Inne
Dobrze znane technologie:
Modelowanie low-,med-,high-poly, mapowanie, teksturowanie, rendering, MaxScript, PHP5, MySQL, HTML, XHTML, CSS2, Javascript, Action Script 2.0, Action Script 3.0
Dobrze znane oprogramowanie:
3D Studio Max, Autodesk Mudbox, Adobe Photoshop, Brazil RS, Adobe Dreamweaver, Adobe Flash, Adobe After Effects, Adobe Premiere, pakiety biurowe, systemy operacyjne Windows i UNIX
Dodatkowa znajomość:
Autodesk Maya, Softimage XSI, Pixologic ZBrush, Corel Draw, Adobe Illustrator, Matlab i Simulink, C++, C#
Umiejętności miękkie:
Kreatywność, umiejętność szybkiego nawiązywania nowych kontaktów.
Modelowanie low-,med-,high-poly, mapowanie, teksturowanie, rendering, MaxScript, PHP5, MySQL, HTML, XHTML, CSS2, Javascript, Action Script 2.0, Action Script 3.0
Dobrze znane oprogramowanie:
3D Studio Max, Autodesk Mudbox, Adobe Photoshop, Brazil RS, Adobe Dreamweaver, Adobe Flash, Adobe After Effects, Adobe Premiere, pakiety biurowe, systemy operacyjne Windows i UNIX
Dodatkowa znajomość:
Autodesk Maya, Softimage XSI, Pixologic ZBrush, Corel Draw, Adobe Illustrator, Matlab i Simulink, C++, C#
Umiejętności miękkie:
Kreatywność, umiejętność szybkiego nawiązywania nowych kontaktów.
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Animacja 2D/3D
Grupa animacja 2D/3D zrzesza entuzjastów szeroko pojętej animacji, komputerowej i klasycznej.
d:holics
Chcesz zlecić wykonanie projektu graficznego?
Jestes grafikiem i szukasz zleceń w branży?
A moze prowadzisz własne studio graficzne i szukasz freelancera? Napisz o tym na naszym forum
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.