Mateusz Tarnowski

Zarówno porażki jak i zwycięstwa mogą być doskonałymi motywatorami
Rybie, mazowieckie

Umiejętności

Umiejętności komunikacyjne Kreatywne rozwiązywanie problemów Umiejętności interpersonalne Marketing Umiejętność pracy wielozadaniowej Promocja produktu Public Relations Raporty Social Media Artykuły sportowe administrator stron Redagowanie ciekawych tekstów redagowanie artykułów prawo jazdy kategorii B (czynne) Zarządzanie stronami internetowymi CorelDraw (podstawy) Nienaganna dykcja i dobry głos Marketing internetowy i sprzedaż Poprawne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie.

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
asystent ds. sprzedaży
B&T Distribution Sp. z o.o.
- Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,
- Podtrzymywanie relacji z kluczowymi klientami,
- Stały monitoring rynku oraz współtworzenie strategii sprzedaży,
- Tworzenie prezentacji, statystyk i analiz,
- Koordynowanie i zarządzanie zespołem.
Amlux
Referent ds. Umów
- Przygotowywanie pism, zestawień oraz raportów,
- Ścisła współpraca ze wszystkimi działami firmy (szczególnie dział handlowy) oraz dyrekcją,
- Segregowanie i tworzenie umów firmowych,
- Wprowadzanie danych do systemu (CMS),
- Kontrola budżetów dla pracowników i usług.
Logo
Asystent ds. Sprzedaży
Aner s.c.
- Bieżąca obsługa klienta oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,
- Koordynowanie sprzedaży dla kluczowych klientów,
- Budowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych (Facebook),
- Stworzenie i zarządzanie czterema stronami internetowymi w języku polskim, angielskim oraz szwedzkim.
Partner of Promotion
Praktykant (PR)
- Wsparcie zespołu przy zadaniach realizowanych dla klientów agencji,
- Kontakt z mediami, monitoring mediów oraz forów internetowych i analiza ich treści,
- Opracowywanie baz i przygotowywanie zestawień informacyjnych,
- Kontakt z podwykonawcami - wycena usług do przetargu,
- Research na potrzeby przygotowania strategii PR dla klienta agencji oraz redakcja tekstów.
Essilor Polonia Sp. z o.o.
Asystent Marketingu
Praca na zastępstwo
- Pomoc w tworzeniu road show na terenie Polski oraz koordynowanie całego wydarzenia,
- Telemarketing - direct marketing,
- Wsparcie działu marketingu przy bieżących projektach firmy,
- Korekta i pomoc przy tworzeniu katalogu na nowy rok,
- Tworzenie raportów,
- Zarządzanie bazą danych klientów oraz budowanie bazy informacyjnej.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Wewnętrzny PR