Mateusz Szulc
ECM analyst
Innsbruck,
Tyrol,
Austria
Umiejętności
Active Directory
Altiris Console
Global Services
ITIL
MySQL
Powershell
SharePoint
Windows Server
Software developer
Software testing
SQL Server 2008
pomoc techniczna
BMC Remedy Service Desk
HTML5/CSS3
Batch
Altiris Help Desk
Altiris Service Desk
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
ECM Analyst
Microsoft SharePoint 2010.
Kontrola użytkowników, wyszukiwanie, bezpieczeństwo, oraz raportowanie.
Tworzenie niestandardowych częścii usług sieci Web jako część Enterprise Content Management (ECM).
Projektowanie, budowanie, wdrażanie i wspieranie kluczowych składników Intranet i współpracy rozwiązań wykorzystujących SharePoint 2010.
Współpraca ć z użytkownikami i zrozumienie wymagań biznesowych.
Tworzenie dokumentacji technicznej wspierającej cykl życia projektu
Wspieranie pełnego cyklu życia aplikacji i systemów utrzymania produkcji.
Kontrola użytkowników, wyszukiwanie, bezpieczeństwo, oraz raportowanie.
Tworzenie niestandardowych częścii usług sieci Web jako część Enterprise Content Management (ECM).
Projektowanie, budowanie, wdrażanie i wspieranie kluczowych składników Intranet i współpracy rozwiązań wykorzystujących SharePoint 2010.
Współpraca ć z użytkownikami i zrozumienie wymagań biznesowych.
Tworzenie dokumentacji technicznej wspierającej cykl życia projektu
Wspieranie pełnego cyklu życia aplikacji i systemów utrzymania produkcji.
IT consultant
- 24/7 Network and servers infrastructure monitoring based ActiveXperts monitoring tools.
- Communication coordination between corporate internal specialists teams.
- Faults solving based on the internal procedures, processes and best self-knowledge.
- Vendor and the third party cooperation.
- Out of hours on call and support for the UK users.
- FD&SD for India users.
- Reporting.
BMC Remedy:
- Incidents management.
- Service administration.
- Reporting.
Active Directory:
- Administration.
Symantec Altiris:
- Software delivery management.
- Advanced Packaging - creating packages / detection rules / development
- Reporting.
- Inventory management.
- Altiris Maintenance & Troubleshooting.
Software management:
- Global Delivery to Desktop using the Symantec Altiris.
- Software repositories administration.
- Delivery Troubleshooting.
- Communication coordination between corporate internal specialists teams.
- Faults solving based on the internal procedures, processes and best self-knowledge.
- Vendor and the third party cooperation.
- Out of hours on call and support for the UK users.
- FD&SD for India users.
- Reporting.
BMC Remedy:
- Incidents management.
- Service administration.
- Reporting.
Active Directory:
- Administration.
Symantec Altiris:
- Software delivery management.
- Advanced Packaging - creating packages / detection rules / development
- Reporting.
- Inventory management.
- Altiris Maintenance & Troubleshooting.
Software management:
- Global Delivery to Desktop using the Symantec Altiris.
- Software repositories administration.
- Delivery Troubleshooting.
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
IT - Rozwój oprogramowania
Inne
Grupy
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.