Umiejętności
Pewność siebie
Komunikacja
Microsoft Office
Negocjacje
zangazowanie i dynamizm
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Marketingu i Visuel Merchandisingu
o Dbanie o wygląd sklepów, zgodnie z komercyjnym podejściem do sprzedaży
o Kordynacja nad wyglądem/wystrojem witryn
o Sprawne wdrażanie ogólnych zasad obowiązujących w window dressing department
o Eksponowanie towaru na dostępnych meblach sklepowych
o Sprawne przygotowanie materiałów wyprzedażowych jak i nowej kolekcji
o Przekazywanie pracownikom sklepu informacji odnośnie zasad ekspozycji towaru.
o Raportowanie wykonywanej pracy
o Udział w sapport’ach przy otwarciu nowych sklepów w Polsce
o Udział w szkoleniach z visual merchendisingu
o Analiza finansowa sklepu
o Zatrudnianie oraz Szkolenie Vm-ów
o Dbałość o wizerunek firmy
o Kordynacja nad wyglądem/wystrojem witryn
o Sprawne wdrażanie ogólnych zasad obowiązujących w window dressing department
o Eksponowanie towaru na dostępnych meblach sklepowych
o Sprawne przygotowanie materiałów wyprzedażowych jak i nowej kolekcji
o Przekazywanie pracownikom sklepu informacji odnośnie zasad ekspozycji towaru.
o Raportowanie wykonywanej pracy
o Udział w sapport’ach przy otwarciu nowych sklepów w Polsce
o Udział w szkoleniach z visual merchendisingu
o Analiza finansowa sklepu
o Zatrudnianie oraz Szkolenie Vm-ów
o Dbałość o wizerunek firmy
Dekorator /Warszawa / Wrocław
Wyglad sklepu , zgodnie z komercyjnym podejsciem do sprzedaży
- koordynacja nad wyglądem/wystrojem witryn
- sprawne wdrażanie ogólnych zasad obowiązujących w window dressing department
- raportowanie wykonywanej pracy
-udział w sapport’ach przy otwarciu nowych sklepów w Polsce .
- Eksponowanie towaru na dostępnych meblach sklepowych.
- Dostepne materiały reklamowe, promocjyjne, używanie ich zgodnie z wytycznymi.
- Sprawne przygotowanie materiałów wyprzedażowych jak i nowej kolekcji.
- Przekazywanie pracownikom sklepu informacji odnoeśnie zasad ekspozycji towaru.
- Udział w szkoleniach z visual merchendising.
- Udział w otwarcich nowych sklepów w Polsce.
- Analiza finansowa sklepu.
- Zamawianie towaru.
- koordynacja nad wyglądem/wystrojem witryn
- sprawne wdrażanie ogólnych zasad obowiązujących w window dressing department
- raportowanie wykonywanej pracy
-udział w sapport’ach przy otwarciu nowych sklepów w Polsce .
- Eksponowanie towaru na dostępnych meblach sklepowych.
- Dostepne materiały reklamowe, promocjyjne, używanie ich zgodnie z wytycznymi.
- Sprawne przygotowanie materiałów wyprzedażowych jak i nowej kolekcji.
- Przekazywanie pracownikom sklepu informacji odnoeśnie zasad ekspozycji towaru.
- Udział w szkoleniach z visual merchendising.
- Udział w otwarcich nowych sklepów w Polsce.
- Analiza finansowa sklepu.
- Zamawianie towaru.
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising