Umiejętności
CSS
Google Analytics
HTML
Microsoft Office
SEM
SEO
Edito CMS
SARE CMS
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. e-mail marketingu
wystawiono
Poziom współpracy z Mateuszem jest zawsze poziomem oddającym wizerunek definicji poprawności komunikacji biznesowej, podpartej celną intuicją bazującą na zbieranym na bieżąco doświadczeniu. Na uwagę zasługuje również łatwość zdolności łączenia wiedzy marketingowej z wiedzą techniczną, czyniącą z Mateusza osobę biznesową z przejrzyście zrozumiałym ukierunkowaniem na możliwości rozwoju wdrażanych rozwiązań w przyszłości od strony IT. Dodając do tego w pełni pro-biznesową filozofię pracy otrzymujemy w pełni oddanego podejmowanym zadaniom specjalistę, którym zarówno Mateusz okazał się kiedy przyszedł do nas, jak i kiedy udowodnia swoją dużą wartość wraz z każdym zrealizowanym z sukcesem projektem.
Młodszy Specjalista ds. marketingu
• Opieka nad stronami WWW Grupy Benefit Systems SA – edycja oraz zarządzanie kontentem stron www za pomocą platformy CMS i języka HTML.
• Prowadzenie projektów nowych stron www – ścisła współpraca z działem graficznym przy projektowaniu layoutów, opracowywanie układu oraz funkcjonalności stron www.
• Projekty, które przeprowadziłem: Benefit Systems, Relacje Inwestorskie oraz MultiSport. Samodzielne zbudowanie angielskiej wersji MultiBenefit w oparciu CMS Edito.
• Prowadzenie projektów nowych stron www – ścisła współpraca z działem graficznym przy projektowaniu layoutów, opracowywanie układu oraz funkcjonalności stron www.
• Projekty, które przeprowadziłem: Benefit Systems, Relacje Inwestorskie oraz MultiSport. Samodzielne zbudowanie angielskiej wersji MultiBenefit w oparciu CMS Edito.
Praktykant
Agencja Krewcy Krawcy
• Tworzenie prezentacji Power Point, oraz baz danych w Excelu
• Kalkulacje wycen, współtworzenie koncepcji kreatywnych oraz ich realizacja.
• Nawiązywanie kontaktów i kontrola podwykonawców.
• Wsparcie w opracowaniu konceptów promocji dla Orange. Współtworzenie oraz nadzorowanie promocji podczas miesięcznej kampanii promocyjnej na terenie 110 centrów handlowych. Zapewnienie prawidłowego przebiegu kampanii w tym: umowy, płatności, dobór podwykonawców i partnerów.
• Kalkulacje wycen, współtworzenie koncepcji kreatywnych oraz ich realizacja.
• Nawiązywanie kontaktów i kontrola podwykonawców.
• Wsparcie w opracowaniu konceptów promocji dla Orange. Współtworzenie oraz nadzorowanie promocji podczas miesięcznej kampanii promocyjnej na terenie 110 centrów handlowych. Zapewnienie prawidłowego przebiegu kampanii w tym: umowy, płatności, dobór podwykonawców i partnerów.
Szkolenia i kursy
• Szkolenie z obsługi Google Analytics
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
• Trendy i kierunki rozwoju stron www
• Nowinki techniczne
• Sporty zespołowe – piłka nożna i siatkówka oraz squash.
• Muzyka elektroniczna
• Jazda na rowerze oraz sprzęt rowerowy
• Nowinki techniczne
• Sporty zespołowe – piłka nożna i siatkówka oraz squash.
• Muzyka elektroniczna
• Jazda na rowerze oraz sprzęt rowerowy
Inne
• Biegła obsługa MS Word, Excel oraz Power Point
• Język HTML – wiedza pozwalająca na edycje i uzupełnianie kontentu www
• CSS – na etapie nauki
• Biegła obsługa systemu zarządzania treścią CMS Edito
• Wiedza na temat SEM i SEO
• Język HTML – wiedza pozwalająca na edycje i uzupełnianie kontentu www
• CSS – na etapie nauki
• Biegła obsługa systemu zarządzania treścią CMS Edito
• Wiedza na temat SEM i SEO
Grupy
Wyższa Szkoła Promocji
Misja
Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie stawia sobie za cel kształcić wysoko kwalifikowanych specjalistów, zapewniając im rzetelne podstawy wiedzy teoretycznej oraz zaawansowane umiejętności profe