Umiejętności
DLNA
Microsoft Excel
Microsoft Windows 98
Microsoft Word
Network Technology
Wireless Access
Wireless Routers
Microsoft PowerPoint
Microsoft Windows 7
Umiejętności komunikacyjne
pomoc techniczna
Kontakt z klientem
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Microsoft Windows XP
prawo jazd kat B
Microsoft Windows 10
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta
Enis sp z o.o. sp k.
*Obsługa klienta z zakresu udzielania informacji dot. zamówień, produktów (za pośrednictwem kanałów: telefon, mail, facebook, LiveChat)
*Obsługa i procesowanie bieżących zamówień
*Rozwiązywanie problemów technicznych oraz logistycznych związanych z realizacją zamówień
*Współpraca z działami zwrotów i reklamacji, księgowości, IT, marketingu oraz z magazynem
*Obsługa i procesowanie bieżących zamówień
*Rozwiązywanie problemów technicznych oraz logistycznych związanych z realizacją zamówień
*Współpraca z działami zwrotów i reklamacji, księgowości, IT, marketingu oraz z magazynem
Ekspert ds. Obsługi Klienta
*Rozwiązywanie zaawansowanych problemów technicznych związanych z dekoderami/aplikacjami i konfiguracją urządzeń w sieci domowej
*Analizowanie płatności klientów
*Codzienne kontakty z klientami w związku z problemami technicznymi jakie napotkali
*Zbieranie danych w celu przewidywania ewentualnych problemów i zapobieganiu ich powstawania
*Współpraca z działem Technicznym oraz działem Zarządzania Wiedzą i Jakością
*Analizowanie płatności klientów
*Codzienne kontakty z klientami w związku z problemami technicznymi jakie napotkali
*Zbieranie danych w celu przewidywania ewentualnych problemów i zapobieganiu ich powstawania
*Współpraca z działem Technicznym oraz działem Zarządzania Wiedzą i Jakością
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Grupy
Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uczelnia wywodzi się z Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie od 1890 r. rozwijały się nauki rolnicze i leśne.