Mateusz Świetlik

Specjalista ds. obsługi klienta, Enis sp z o.o. sp k.
Kraków, małopolskie

Umiejętności

DLNA Microsoft Excel Microsoft Windows 98 Microsoft Word Network Technology Wireless Access Wireless Routers Microsoft PowerPoint Microsoft Windows 7 Umiejętności komunikacyjne pomoc techniczna Kontakt z klientem Umiejętność budowania relacji z ludźmi Microsoft Windows XP prawo jazd kat B Microsoft Windows 10

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. obsługi klienta
Enis sp z o.o. sp k.
*Obsługa klienta z zakresu udzielania informacji dot. zamówień, produktów (za pośrednictwem kanałów: telefon, mail, facebook, LiveChat)
*Obsługa i procesowanie bieżących zamówień
*Rozwiązywanie problemów technicznych oraz logistycznych związanych z realizacją zamówień
*Współpraca z działami zwrotów i reklamacji, księgowości, IT, marketingu oraz z magazynem
sales group sp. z o.o.
doradca klienta
*Pozyskiwanie klientów dla banków

*Aktywna sprzedaż kredytów gotówkowych, firmowych
Alior Bank S.A.
Konsultant d/s Obsługi Klienta
*Udzielanie informacji z zakresu usług i produktów bankowych

*Aktywna sprzedaż produktów bankowych

*Rozwiązywanie problemów z dostępem do usług
Logo
Specjalista IT
Marczyk - Usługi Informatyczne
*Świadczenie pomocy technicznej klientom

*Tworzenie i konfiguracja nowych zestawów PC
Canal + platforma
Ekspert ds. Obsługi Klienta
*Rozwiązywanie zaawansowanych problemów technicznych związanych z dekoderami/aplikacjami i konfiguracją urządzeń w sieci domowej
*Analizowanie płatności klientów
*Codzienne kontakty z klientami w związku z problemami technicznymi jakie napotkali
*Zbieranie danych w celu przewidywania ewentualnych problemów i zapobieganiu ich powstawania
*Współpraca z działem Technicznym oraz działem Zarządzania Wiedzą i Jakością
Logo
Specjalista IT
Marczyk - Usługi Informatyczne
*Świadczenie pomocy technicznej klientom
*Świadczenie podstawowych kursów z zakresu obsługi komputerów klasy PC w środowisku MS Windows oraz pakietu MS Office
*Tworzenie i konfiguracja nowych zestawów PC

Edukacja

Logo
Technologia Żywności, inżynierskie
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne

Grupy

Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uczelnia wywodzi się z Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie od 1890 r. rozwijały się nauki rolnicze i leśne.