Mateusz Sosnowski Fiedziejew

Koordynator ds. sieci HoReCa w Polsce ( Brown-Forman Polska )
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Komunikatywność łatwość nawiązywania konktaktów asertywność duża wiedza w zakresie branży gastronomicznej znajomość rynku alkoholowego

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Brown-Forman Polska Sp. z o.o.
Koordynator ds. sieci HoReCa w Polsce
- Zarządzanie rynkiem, przygotowywanie strategii działania w sieciach gastronomicznych,
- Realizacja wyznaczonych celów w zakresie sprzedaży i dystrybucji w przypisanym regionie,
- Ciągłe obserwowanie rynku, działalności konkurentów, wystepujacych trendów oraz identyfikowanie szans i zagrożeń dla działalności firmy,
- Zarządzanie regionalnym budżetem reklamowo-promocyjnym i dbałość, by wszystkie działania były zgodne z planami marketingowymi dla poszczególnych mark i przynosiły zwrot z inwestycji,
- Utrzymywanie kontaktów biznesowych z 4 i 5 gwiadkowymi hotelami w Woj. Mazowieckim
- Realizacja strategii regularnych wizyt handlowych dla regionu zgodnie z planem pracy
- Realizacja startegii poszczególnych marek w podległym terenie
- Budowanie relacji z sieciowymi klientami,
- Kontrolowanie kosztów operacyjnych związanych z podległym terenem / klientami,
- Wdrażanie w skali kraju i ocena efektów działań promocyjnych opracowanych przez dział marketingu lub marketingu handlowego,
- Realizacja programu pogłebiania wiedzy na temat oferowanych marek wśród partnerów handlowych i przedstawicieli handlowych,
- Sporządzanie i dostarczanie wymaganych raportów,
- Ciagłe poprawianie relacji z kluczowymi punktami sprzedaży,
- Gotowość do pracy w ruchomych godzinach
- Wdrażanie polityki kontraktowej,
- Nadzorowanie projektów realizowanych przez firmy zewnętrzne,
(agencje reaklamowe, eventowe, PR, drukarnie, szkoły barmańskie)
- Współpraca z działem finansowym - kontrola regulowania należności kontraktowych,
- Współpraca z terenowym personelem handlowym Off Trade - utrzymywanie kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za współpracę hurtową na danym terenie,
- Realizacja eventów wizerunkowo sprzedażowych o kluczowym wymiarze,
Brown-Forman Polska Sp. z o.o.
Coordinator Horeca, On Trade Channel - Brown Forman Polska
- Realizacja wyznaczonych celów w zakresie sprzedaży i dystrybucji w przypisanym regionie,
- Realizacja działań startegicznych firmy ( sprzedażowych oraz marketingowych)
- Zarządzanie zespołem przedstawicieli On Trade.
- Zarządzanie regionalnym budżetem, kontrolowanie kosztów operacyjnych
- Wdrażanie polityki kontraktowej,
- Nadzorowanie projektów realizowanych przez firmy zewnętrzne,
- Ścisła współpraca z marketingiem - kierownikami marek,
- Współpraca z działem finansowym - kontrola regulowania należności kontraktowych,
- Współpraca z terenowym personelem handlowym Off Trade - utrzymywanie kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za współpracę hurtową na danym terenie,
- Realizacja eventów wizerunkowo sprzedażowych o kluczowym wymiarze, - Ciągłe obserwowanie rynku, działalności konkurentów, wystepujących trendów oraz identyfikowanie szans i zagrożeń dla działalności firmy w danym regionie,
- Budowanie relacji z kluczowymi oraz sieciowymi klientami
- Realizacja programu edukacyjnego na temat oferowanych marek
- Sporządzanie i dostarczanie wymaganych raportów,
Brown-Forman Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Horeca, On Trade Sales Promoter
- Realizacja wyznaczonych celów w zakresie sprzedaży, dystrybucji i widoczności produktów.
- Wdrażanie i ocena efektów działań promocyjnych,
- Realizacja eventów, wizerunkowo - sprzedażowych,
- Nadzór i koordynacja team'ów promocyjnych
- Regularne odwiedzanie klientów zgodnie z planem pracy
 (baza danych obejmującej min.120 klientów)
- Budowanie jak najlepszych relacji z klientami.
- Dbałość o utrzymanie optymalnego poziomu zapasów u wszystkich obsługiwanych klientów.
- Zbieranie zamówień i nadzorowanie dostaw.
- Zbieranie i aktualizowanie informacji o działalności konkurentów.
- Prowadzenie szkoleń produktowych dotyczących oferowanych marek
- Składanie raportów poprzez mobilny system raportowania. (Mobile Reporting System) a następnie po poprzez Salesforce.
- Produkcja materiałów wizerunkowych POS, brandingów, tailor made
- Nadzór nad implementowaniem materiałów POS w placówkach klientów.
Logo
HoReCa Manager
PB Group Premium Beverages Sp. z o.o.
- zarządzanie działem HoReCa,
- skuteczne budowanie i wdrażanie strategii
- efektywne prowadzenie standardowych oraz nie standardowych działań HoReCa,
- rozwijanie sieci dystrybucji w kanale HoReCa
- organizacja i koordynacja eventów, targów, imprez, promocji produktowych, pre lanunch
- śledzenie trendu rynku oraz działań konkurencji
- produkcja materiałów wizerunkowych, komunikacyjnych, POS, Tailor made, brandingowych
Stock Polska
Przedstawiciel ds. HoReCa, Stock Sp. z o.o.
- prowadzenie oraz utrzymywanie, dobrych kontaktów z klientami, servis
- new biznes, zdobywanie nowych klientow
- prowadzenie standardowych oraz nie standardowych działań HoReCa
- realizacja kampani wizerunkowo - sprzedażowych
- organizacja i realizacja eventów, imprez, promocji produktowo - sprzedażowych
- pre lanunch oraz wprowadzanie nowych produktów na rynek
- śledzenie trendu rynku i działań konkurencji
- produkcja materiałów wizerunkowych, komunikacyjnych, POS
- wspołpraca z agencjami reklamowymi, PR, eventowymi, logistycznymi
- własne inicjatywy marketingowe
Media Forum
Account Manager
- budowanie trwałych relacji, obsługa i opieka nad klientami
- prowadzenie i nadzorowanie projektów z należytą starannością
- profesjonalne realizowanie i koordynowanie eventów, imprez promocyjnych oraz PR'owych
- organizacja i nadzór nad działaniami promocyjnymi
- pełne przygotowanie oraz produkcja materiłów BTL
- nadzorowanie i motywowanie podwykonawców wykonujących projekt na zlecenie firmy (grafików, programistów, fotografów, hostessy itp.)
- wykonywanie wielu innych zadań zleconych

Dodatkowo:
- Wsparcie przy kreaowaniu nowatorskich, przełomowych startegi PR
- Opracowywanie i organizowanie akcji promocyjnych z zakresu PR

Realizacja projektów i eventów dla: Polmos Lublin, Włodarzewska

Koordynowanie stron: wodkazoladkowa.pl/ wzgparty.pl/ wlodarzewska.pl/ sobieniekrolewskie.pl
FFCreation
Account Manager
- doradztwo i konsulting w zakresie marketingu
- pozyskiwanie Klientów
- obsługa i opieka nad Klientami
- prowadzenie i nadzorowanie projektów z należytą starannością
- pisanie ofert i kosztorysów dla Klientów firmy
- tworzenie projektów funkcjonalnych realizowanych rozwiązań
- nadzorowanie i motywowanie pracowników wykonujących projekt na zlecenie firmy (grafików, kompozytorów, programistów, copywriterów, fotografów i innych)
- negocjowanie umów z podwykonawcami i partnerami firmy w zakresie prowadzonych projektów
- wykonywanie innych zadań zleconych

Dodatkowo :
- PR - Projekty i Strategie (koncepcje, planowanie, skuteczna współpraca z mediami)
- Organizowanie i prowadzenie konferencji prasowych

Realizacja projekótw dla:
GE Money Bank, Play, Brief, TVP/iTVP, Martini, Burda Media - Top Gaer,

Koordynowanie stron: liverichly.pl/ topgear.pl/ gwiazdytanczanalodzie.pl/ eurofun2012.pl
Usunięty Użytkownik
przełożony
wystawiono
W trakcie swojej pracy w FFCreation Mateusz dał się poznać jako osoba bardzo kontaktowa i koleżeńska, uczynna, o wysokiej inteligencji i kulturze osobistej. Cechy te pomagały Mateuszowi łatwo nawiązywać pozytywne kontakty zarówno z klientami jak i współpracownikami.
Wielokrotnie podczas prowadzenia projektów Mateusz dowiódł, że jest osobą błyskotliwą i inteligentną o szerokich zainteresowaniach oraz ciekawych pomysłach.

Życząc Mateuszowii wielu sukcesów zawodowych i prywatnych,

Luiza Jaworska
Logo
Event Coordinator
Autokleen Ltd.
Długo letnia współpraca z Autokleen Ltd. - ( branża motoryzacyjna)
- organizacja oraz koordynacja event'ów
- nadzór i kontrola przebiegu event'ów
- bezpośredni kontakt z klientem
- współpraca z działem administracyjno - technicznym

Lokalizacje eventów - Dania, Włochy, Niemcy, Austria,
klienci : BMW - MINI, OPEL, SABB
Logo
Account Supervisor; Event Coordinator
Apropo
Współpraca:
- przy przeprowadzaniu działań marketingowo - promocyjnych
- realizowanie oraz koordynowanie eventów
- lunge, wprowadzanie nowego produktu na rynek

Edukacja

Logo
Hotelarstwo i Gastronomia, licencjackie
Wyższa Szkoła Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

Sport extramalne - Motocross, Enduro, Supermoto, (generalnie moto-ry-zacja), Snowboard
Gotowanie.. Experymenty kulinarne..
Dobre brzmienia.. festiwale, koncerty..
Wyjazdy, eventy.. globtroter
Nowy wyraz kultury, Media, Design, Nowe technologie, Gadżety

Inne

Prawo Jazdy - Kategoria : B, A - w krótce

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Astronautyka
Astronautyka
Grupa dla sympatków tematyki kosmicznej
AUDI
AUDI
Miłośnicy oraz posiadacze samochodów marki AUDI
Event Engineering
Event Engineering
Forum o eventach, technologiach eventowych, telebimach, laserach, nagłośnieniu i oświetleniu. A także o multimedialnych scenografiach. Zapraszam wszystkich związanych z branżą eventową.
HoReCa
HoReCa
Hotelarstwo, gastronomia, catering
In Game Advertising
In Game Advertising
Grupa traktująca o In-Game Advertisingu.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Milion na Start
Milion na Start
Grupa osób zainteresowanych pozyskaniem finansowania na innowacyjny projekt z zakresu animacji i grafiki 3D, Internetu, e-learningu, tworzenia softwaru, technologii mobilnych oraz telekomunikacji.
Star Wars
Star Wars
Dawno, dawno temu, gdzieś w odległej galaktyce...
supermoto
supermoto
Grupa fanów Supermoto. Najbardziej efektownego sportu motocyklowego.