Umiejętności
Komunikatywność
łatwość nawiązywania konktaktów
asertywność
duża wiedza w zakresie branży gastronomicznej
znajomość rynku alkoholowego
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. sieci HoReCa w Polsce
- Zarządzanie rynkiem, przygotowywanie strategii działania w sieciach gastronomicznych,
- Realizacja wyznaczonych celów w zakresie sprzedaży i dystrybucji w przypisanym regionie,
- Ciągłe obserwowanie rynku, działalności konkurentów, wystepujacych trendów oraz identyfikowanie szans i zagrożeń dla działalności firmy,
- Zarządzanie regionalnym budżetem reklamowo-promocyjnym i dbałość, by wszystkie działania były zgodne z planami marketingowymi dla poszczególnych mark i przynosiły zwrot z inwestycji,
- Utrzymywanie kontaktów biznesowych z 4 i 5 gwiadkowymi hotelami w Woj. Mazowieckim
- Realizacja strategii regularnych wizyt handlowych dla regionu zgodnie z planem pracy
- Realizacja startegii poszczególnych marek w podległym terenie
- Budowanie relacji z sieciowymi klientami,
- Kontrolowanie kosztów operacyjnych związanych z podległym terenem / klientami,
- Wdrażanie w skali kraju i ocena efektów działań promocyjnych opracowanych przez dział marketingu lub marketingu handlowego,
- Realizacja programu pogłebiania wiedzy na temat oferowanych marek wśród partnerów handlowych i przedstawicieli handlowych,
- Sporządzanie i dostarczanie wymaganych raportów,
- Ciagłe poprawianie relacji z kluczowymi punktami sprzedaży,
- Gotowość do pracy w ruchomych godzinach
- Wdrażanie polityki kontraktowej,
- Nadzorowanie projektów realizowanych przez firmy zewnętrzne,
(agencje reaklamowe, eventowe, PR, drukarnie, szkoły barmańskie)
- Współpraca z działem finansowym - kontrola regulowania należności kontraktowych,
- Współpraca z terenowym personelem handlowym Off Trade - utrzymywanie kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za współpracę hurtową na danym terenie,
- Realizacja eventów wizerunkowo sprzedażowych o kluczowym wymiarze,
- Realizacja wyznaczonych celów w zakresie sprzedaży i dystrybucji w przypisanym regionie,
- Ciągłe obserwowanie rynku, działalności konkurentów, wystepujacych trendów oraz identyfikowanie szans i zagrożeń dla działalności firmy,
- Zarządzanie regionalnym budżetem reklamowo-promocyjnym i dbałość, by wszystkie działania były zgodne z planami marketingowymi dla poszczególnych mark i przynosiły zwrot z inwestycji,
- Utrzymywanie kontaktów biznesowych z 4 i 5 gwiadkowymi hotelami w Woj. Mazowieckim
- Realizacja strategii regularnych wizyt handlowych dla regionu zgodnie z planem pracy
- Realizacja startegii poszczególnych marek w podległym terenie
- Budowanie relacji z sieciowymi klientami,
- Kontrolowanie kosztów operacyjnych związanych z podległym terenem / klientami,
- Wdrażanie w skali kraju i ocena efektów działań promocyjnych opracowanych przez dział marketingu lub marketingu handlowego,
- Realizacja programu pogłebiania wiedzy na temat oferowanych marek wśród partnerów handlowych i przedstawicieli handlowych,
- Sporządzanie i dostarczanie wymaganych raportów,
- Ciagłe poprawianie relacji z kluczowymi punktami sprzedaży,
- Gotowość do pracy w ruchomych godzinach
- Wdrażanie polityki kontraktowej,
- Nadzorowanie projektów realizowanych przez firmy zewnętrzne,
(agencje reaklamowe, eventowe, PR, drukarnie, szkoły barmańskie)
- Współpraca z działem finansowym - kontrola regulowania należności kontraktowych,
- Współpraca z terenowym personelem handlowym Off Trade - utrzymywanie kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za współpracę hurtową na danym terenie,
- Realizacja eventów wizerunkowo sprzedażowych o kluczowym wymiarze,
Coordinator Horeca, On Trade Channel - Brown Forman Polska
- Realizacja wyznaczonych celów w zakresie sprzedaży i dystrybucji w przypisanym regionie,
- Realizacja działań startegicznych firmy ( sprzedażowych oraz marketingowych)
- Zarządzanie zespołem przedstawicieli On Trade.
- Zarządzanie regionalnym budżetem, kontrolowanie kosztów operacyjnych
- Wdrażanie polityki kontraktowej,
- Nadzorowanie projektów realizowanych przez firmy zewnętrzne,
- Ścisła współpraca z marketingiem - kierownikami marek,
- Współpraca z działem finansowym - kontrola regulowania należności kontraktowych,
- Współpraca z terenowym personelem handlowym Off Trade - utrzymywanie kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za współpracę hurtową na danym terenie,
- Realizacja eventów wizerunkowo sprzedażowych o kluczowym wymiarze, - Ciągłe obserwowanie rynku, działalności konkurentów, wystepujących trendów oraz identyfikowanie szans i zagrożeń dla działalności firmy w danym regionie,
- Budowanie relacji z kluczowymi oraz sieciowymi klientami
- Realizacja programu edukacyjnego na temat oferowanych marek
- Sporządzanie i dostarczanie wymaganych raportów,
- Realizacja działań startegicznych firmy ( sprzedażowych oraz marketingowych)
- Zarządzanie zespołem przedstawicieli On Trade.
- Zarządzanie regionalnym budżetem, kontrolowanie kosztów operacyjnych
- Wdrażanie polityki kontraktowej,
- Nadzorowanie projektów realizowanych przez firmy zewnętrzne,
- Ścisła współpraca z marketingiem - kierownikami marek,
- Współpraca z działem finansowym - kontrola regulowania należności kontraktowych,
- Współpraca z terenowym personelem handlowym Off Trade - utrzymywanie kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za współpracę hurtową na danym terenie,
- Realizacja eventów wizerunkowo sprzedażowych o kluczowym wymiarze, - Ciągłe obserwowanie rynku, działalności konkurentów, wystepujących trendów oraz identyfikowanie szans i zagrożeń dla działalności firmy w danym regionie,
- Budowanie relacji z kluczowymi oraz sieciowymi klientami
- Realizacja programu edukacyjnego na temat oferowanych marek
- Sporządzanie i dostarczanie wymaganych raportów,
Specjalista ds. Horeca, On Trade Sales Promoter
- Realizacja wyznaczonych celów w zakresie sprzedaży, dystrybucji i widoczności produktów.
- Wdrażanie i ocena efektów działań promocyjnych,
- Realizacja eventów, wizerunkowo - sprzedażowych,
- Nadzór i koordynacja team'ów promocyjnych
- Regularne odwiedzanie klientów zgodnie z planem pracy
(baza danych obejmującej min.120 klientów)
- Budowanie jak najlepszych relacji z klientami.
- Dbałość o utrzymanie optymalnego poziomu zapasów u wszystkich obsługiwanych klientów.
- Zbieranie zamówień i nadzorowanie dostaw.
- Zbieranie i aktualizowanie informacji o działalności konkurentów.
- Prowadzenie szkoleń produktowych dotyczących oferowanych marek
- Składanie raportów poprzez mobilny system raportowania. (Mobile Reporting System) a następnie po poprzez Salesforce.
- Produkcja materiałów wizerunkowych POS, brandingów, tailor made
- Nadzór nad implementowaniem materiałów POS w placówkach klientów.
- Wdrażanie i ocena efektów działań promocyjnych,
- Realizacja eventów, wizerunkowo - sprzedażowych,
- Nadzór i koordynacja team'ów promocyjnych
- Regularne odwiedzanie klientów zgodnie z planem pracy
(baza danych obejmującej min.120 klientów)
- Budowanie jak najlepszych relacji z klientami.
- Dbałość o utrzymanie optymalnego poziomu zapasów u wszystkich obsługiwanych klientów.
- Zbieranie zamówień i nadzorowanie dostaw.
- Zbieranie i aktualizowanie informacji o działalności konkurentów.
- Prowadzenie szkoleń produktowych dotyczących oferowanych marek
- Składanie raportów poprzez mobilny system raportowania. (Mobile Reporting System) a następnie po poprzez Salesforce.
- Produkcja materiałów wizerunkowych POS, brandingów, tailor made
- Nadzór nad implementowaniem materiałów POS w placówkach klientów.
HoReCa Manager
PB Group Premium Beverages Sp. z o.o.
- zarządzanie działem HoReCa,
- skuteczne budowanie i wdrażanie strategii
- efektywne prowadzenie standardowych oraz nie standardowych działań HoReCa,
- rozwijanie sieci dystrybucji w kanale HoReCa
- organizacja i koordynacja eventów, targów, imprez, promocji produktowych, pre lanunch
- śledzenie trendu rynku oraz działań konkurencji
- produkcja materiałów wizerunkowych, komunikacyjnych, POS, Tailor made, brandingowych
- skuteczne budowanie i wdrażanie strategii
- efektywne prowadzenie standardowych oraz nie standardowych działań HoReCa,
- rozwijanie sieci dystrybucji w kanale HoReCa
- organizacja i koordynacja eventów, targów, imprez, promocji produktowych, pre lanunch
- śledzenie trendu rynku oraz działań konkurencji
- produkcja materiałów wizerunkowych, komunikacyjnych, POS, Tailor made, brandingowych
Przedstawiciel ds. HoReCa, Stock Sp. z o.o.
- prowadzenie oraz utrzymywanie, dobrych kontaktów z klientami, servis
- new biznes, zdobywanie nowych klientow
- prowadzenie standardowych oraz nie standardowych działań HoReCa
- realizacja kampani wizerunkowo - sprzedażowych
- organizacja i realizacja eventów, imprez, promocji produktowo - sprzedażowych
- pre lanunch oraz wprowadzanie nowych produktów na rynek
- śledzenie trendu rynku i działań konkurencji
- produkcja materiałów wizerunkowych, komunikacyjnych, POS
- wspołpraca z agencjami reklamowymi, PR, eventowymi, logistycznymi
- własne inicjatywy marketingowe
- new biznes, zdobywanie nowych klientow
- prowadzenie standardowych oraz nie standardowych działań HoReCa
- realizacja kampani wizerunkowo - sprzedażowych
- organizacja i realizacja eventów, imprez, promocji produktowo - sprzedażowych
- pre lanunch oraz wprowadzanie nowych produktów na rynek
- śledzenie trendu rynku i działań konkurencji
- produkcja materiałów wizerunkowych, komunikacyjnych, POS
- wspołpraca z agencjami reklamowymi, PR, eventowymi, logistycznymi
- własne inicjatywy marketingowe
Account Manager
- budowanie trwałych relacji, obsługa i opieka nad klientami
- prowadzenie i nadzorowanie projektów z należytą starannością
- profesjonalne realizowanie i koordynowanie eventów, imprez promocyjnych oraz PR'owych
- organizacja i nadzór nad działaniami promocyjnymi
- pełne przygotowanie oraz produkcja materiłów BTL
- nadzorowanie i motywowanie podwykonawców wykonujących projekt na zlecenie firmy (grafików, programistów, fotografów, hostessy itp.)
- wykonywanie wielu innych zadań zleconych
Dodatkowo:
- Wsparcie przy kreaowaniu nowatorskich, przełomowych startegi PR
- Opracowywanie i organizowanie akcji promocyjnych z zakresu PR
Realizacja projektów i eventów dla: Polmos Lublin, Włodarzewska
Koordynowanie stron: wodkazoladkowa.pl/ wzgparty.pl/ wlodarzewska.pl/ sobieniekrolewskie.pl
- prowadzenie i nadzorowanie projektów z należytą starannością
- profesjonalne realizowanie i koordynowanie eventów, imprez promocyjnych oraz PR'owych
- organizacja i nadzór nad działaniami promocyjnymi
- pełne przygotowanie oraz produkcja materiłów BTL
- nadzorowanie i motywowanie podwykonawców wykonujących projekt na zlecenie firmy (grafików, programistów, fotografów, hostessy itp.)
- wykonywanie wielu innych zadań zleconych
Dodatkowo:
- Wsparcie przy kreaowaniu nowatorskich, przełomowych startegi PR
- Opracowywanie i organizowanie akcji promocyjnych z zakresu PR
Realizacja projektów i eventów dla: Polmos Lublin, Włodarzewska
Koordynowanie stron: wodkazoladkowa.pl/ wzgparty.pl/ wlodarzewska.pl/ sobieniekrolewskie.pl
Account Manager
- doradztwo i konsulting w zakresie marketingu
- pozyskiwanie Klientów
- obsługa i opieka nad Klientami
- prowadzenie i nadzorowanie projektów z należytą starannością
- pisanie ofert i kosztorysów dla Klientów firmy
- tworzenie projektów funkcjonalnych realizowanych rozwiązań
- nadzorowanie i motywowanie pracowników wykonujących projekt na zlecenie firmy (grafików, kompozytorów, programistów, copywriterów, fotografów i innych)
- negocjowanie umów z podwykonawcami i partnerami firmy w zakresie prowadzonych projektów
- wykonywanie innych zadań zleconych
Dodatkowo :
- PR - Projekty i Strategie (koncepcje, planowanie, skuteczna współpraca z mediami)
- Organizowanie i prowadzenie konferencji prasowych
Realizacja projekótw dla:
GE Money Bank, Play, Brief, TVP/iTVP, Martini, Burda Media - Top Gaer,
Koordynowanie stron: liverichly.pl/ topgear.pl/ gwiazdytanczanalodzie.pl/ eurofun2012.pl
- pozyskiwanie Klientów
- obsługa i opieka nad Klientami
- prowadzenie i nadzorowanie projektów z należytą starannością
- pisanie ofert i kosztorysów dla Klientów firmy
- tworzenie projektów funkcjonalnych realizowanych rozwiązań
- nadzorowanie i motywowanie pracowników wykonujących projekt na zlecenie firmy (grafików, kompozytorów, programistów, copywriterów, fotografów i innych)
- negocjowanie umów z podwykonawcami i partnerami firmy w zakresie prowadzonych projektów
- wykonywanie innych zadań zleconych
Dodatkowo :
- PR - Projekty i Strategie (koncepcje, planowanie, skuteczna współpraca z mediami)
- Organizowanie i prowadzenie konferencji prasowych
Realizacja projekótw dla:
GE Money Bank, Play, Brief, TVP/iTVP, Martini, Burda Media - Top Gaer,
Koordynowanie stron: liverichly.pl/ topgear.pl/ gwiazdytanczanalodzie.pl/ eurofun2012.pl
przełożony
wystawiono
W trakcie swojej pracy w FFCreation Mateusz dał się poznać jako osoba bardzo kontaktowa i koleżeńska, uczynna, o wysokiej inteligencji i kulturze osobistej. Cechy te pomagały Mateuszowi łatwo nawiązywać pozytywne kontakty zarówno z klientami jak i współpracownikami.
Wielokrotnie podczas prowadzenia projektów Mateusz dowiódł, że jest osobą błyskotliwą i inteligentną o szerokich zainteresowaniach oraz ciekawych pomysłach.
Życząc Mateuszowii wielu sukcesów zawodowych i prywatnych,
Luiza Jaworska
Wielokrotnie podczas prowadzenia projektów Mateusz dowiódł, że jest osobą błyskotliwą i inteligentną o szerokich zainteresowaniach oraz ciekawych pomysłach.
Życząc Mateuszowii wielu sukcesów zawodowych i prywatnych,
Luiza Jaworska
Event Coordinator
Autokleen Ltd.
Długo letnia współpraca z Autokleen Ltd. - ( branża motoryzacyjna)
- organizacja oraz koordynacja event'ów
- nadzór i kontrola przebiegu event'ów
- bezpośredni kontakt z klientem
- współpraca z działem administracyjno - technicznym
Lokalizacje eventów - Dania, Włochy, Niemcy, Austria,
klienci : BMW - MINI, OPEL, SABB
- organizacja oraz koordynacja event'ów
- nadzór i kontrola przebiegu event'ów
- bezpośredni kontakt z klientem
- współpraca z działem administracyjno - technicznym
Lokalizacje eventów - Dania, Włochy, Niemcy, Austria,
klienci : BMW - MINI, OPEL, SABB
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
Sport extramalne - Motocross, Enduro, Supermoto, (generalnie moto-ry-zacja), Snowboard
Gotowanie.. Experymenty kulinarne..
Dobre brzmienia.. festiwale, koncerty..
Wyjazdy, eventy.. globtroter
Nowy wyraz kultury, Media, Design, Nowe technologie, Gadżety
Gotowanie.. Experymenty kulinarne..
Dobre brzmienia.. festiwale, koncerty..
Wyjazdy, eventy.. globtroter
Nowy wyraz kultury, Media, Design, Nowe technologie, Gadżety
Inne
Prawo Jazdy - Kategoria : B, A - w krótce
Grupy
Event Engineering
Forum o eventach, technologiach eventowych, telebimach, laserach, nagłośnieniu i oświetleniu. A także o multimedialnych scenografiach. Zapraszam wszystkich związanych z branżą eventową.
Milion na Start
Grupa osób zainteresowanych pozyskaniem finansowania na innowacyjny projekt z zakresu animacji i grafiki 3D, Internetu, e-learningu, tworzenia softwaru, technologii mobilnych oraz telekomunikacji.