Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
iWork
Zarządzanie kluczowymi klientami
Microsoft Office
Negocjacje
Sprzedaż leków
Efektywność Sprzedaży
negocjacje handlowe
Prawo jazdy kategorii B
MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
Łatwość nawiązywania kontaktów, sprawność i szybkość działania, zaangażowanie, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel Farmaceutyczny
Kompleksowa obsługa sieci aptek, dbanie o podstawowe potrzeby klienta oraz przedstawianie przygotowanych ofert partnerskich. Utrzymywanie korzystnych relacji z kluczowymi klientami oraz dbanie o wizerunek firmy. Wprowadzanie nowych produktów do obrotu w aptekach, przeprowadzanie akcji promocyjnych oraz szkoleń dla personelu aptek z zakresu wiedzy o preparatach. Współpraca z Grupami Zakupowymi na podległym terenie.
Specjalista ds. Obsługi klienta
Obsługa klienta biznesowego oraz klienta detalicznego w serwisie Apple Premium Reseller iDream w Bydgoszczy. Budowanie pozytywnych relacji z klientem w punkcie przyjęć sprzętu przeznaczonego do naprawy. Dbanie o terminowość napraw pozostawionego sprzętu. Nadzorowanie przyjmowanych przesyłek oraz przygotowywanie sprzętu do wydania dla klienta zarówno na miejscu jak i korespondencyjnie. Nadzorowanie pracy na rownoleglych stanowiskach.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inne