Umiejętności
Adobe Acrobat
Microsoft Office
przetargi z środków unijnych
Legalis
praca w zespole
Przetargi
zarządzanie biurem
Budowanie zepołu
Kontrola
zapytania ofertowe
kontrola postępowań przetargowych
Zamówienia publiczne
POiIŚ
Przetargi w trybie Prawa Zamówień Publicznych i Kodeksu Cywilnego
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. zamówień publicznych
Kompleksowa obsługa Instytucji w zakresie zamówień publicznych, polegająca m.in na:
- prowadzeniu postępowań;
- kontroli przeprowadzonych postępowań (zarówno powyżej jak i poniżej kwoty 130 000 zł netto);
- negocjowaniu z wykonawcami warunków umów w postępowaniach prowadzonych w trybach
niekonkurencyjnych;
- dostarczaniu odpowiedzi na ewentualne zarzuty kontroli.
- prowadzeniu postępowań;
- kontroli przeprowadzonych postępowań (zarówno powyżej jak i poniżej kwoty 130 000 zł netto);
- negocjowaniu z wykonawcami warunków umów w postępowaniach prowadzonych w trybach
niekonkurencyjnych;
- dostarczaniu odpowiedzi na ewentualne zarzuty kontroli.
specjalista ds. zamówień publicznych
Biennale Warszawa
- umowa zlecenie -
kompleksowa obsługa Instytucji w zakresie zamówień publicznych, polegająca m.in na:
- bieżącym i systematycznym opisywaniu faktur pod względem poprawności dokonywanych
wydatków;
- analizie aktów wewnętrznych dotyczących problematyki zamówień publicznych oraz przekazaniem opinii na temat ich zgodności z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa;
- przygotowywanie sprawozdań z zakresu PZP;
- kompleksowej obsłudze postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- kontroli przeprowadzonych postępowań (zarówno powyżej jak i poniżej kwoty 130 000 zł netto);
- negocjowaniu z wykonawcami warunków umów w postępowaniach prowadzonych w trybach
niekonkurencyjnych;
- tworzeniu odpowiedzi na zarzuty kontroli;
- pomocy pracownikom merytorycznym przy przeprowadzaniu postępowań poniżej kwoty 130 000 zł netto, jak, przygotowanie projektów dokumentów (opis przedmiotu zamówienia, wzór umowy, itd.) oraz
samo ich prowadzenie;
- prowadzenie wewnętrznych szkoleń z zakresu obowiązujących procedur i przepisów związanych z
udzielaniem zamówień publicznych;
- kontroli zasadności wydatkowanych środków w ramach przyznanych grantów oraz dotacji;
- doradztwie prawnym z zakresu prawa zamówień publicznych.
kompleksowa obsługa Instytucji w zakresie zamówień publicznych, polegająca m.in na:
- bieżącym i systematycznym opisywaniu faktur pod względem poprawności dokonywanych
wydatków;
- analizie aktów wewnętrznych dotyczących problematyki zamówień publicznych oraz przekazaniem opinii na temat ich zgodności z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa;
- przygotowywanie sprawozdań z zakresu PZP;
- kompleksowej obsłudze postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- kontroli przeprowadzonych postępowań (zarówno powyżej jak i poniżej kwoty 130 000 zł netto);
- negocjowaniu z wykonawcami warunków umów w postępowaniach prowadzonych w trybach
niekonkurencyjnych;
- tworzeniu odpowiedzi na zarzuty kontroli;
- pomocy pracownikom merytorycznym przy przeprowadzaniu postępowań poniżej kwoty 130 000 zł netto, jak, przygotowanie projektów dokumentów (opis przedmiotu zamówienia, wzór umowy, itd.) oraz
samo ich prowadzenie;
- prowadzenie wewnętrznych szkoleń z zakresu obowiązujących procedur i przepisów związanych z
udzielaniem zamówień publicznych;
- kontroli zasadności wydatkowanych środków w ramach przyznanych grantów oraz dotacji;
- doradztwie prawnym z zakresu prawa zamówień publicznych.
Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych i Kontroli Zarządczej
- Zarządzanie i koordynowanie pracą w kierowanym zespole;
- Kompleksowa obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym kontrola przeprowadzonych postępowań;
- Negocjowanie z wykonawcami warunków umów w postępowaniach prowadzonych w trybach niekonkurencyjnych;
- Tworzenie odpowiedzi na zarzuty kontroli;
- Prowadzenie wewnętrznych szkoleń z zakresu obowiązujących procedur i przepisów związanych z udzielaniem zamówień publicznych;
- Opracowywanie i prowadzenie uzgodnień projektów wewnętrznych aktów prawnych w Biurze (m.in. zarządzeń i regulaminów, planu zamówień publicznych, itd.);
- Audyt i przeprowadzanie kontroli zarządczej, przygotowywanie raportów i wytycznych, udział w pracach komisji branżowych.
- Kompleksowa obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym kontrola przeprowadzonych postępowań;
- Negocjowanie z wykonawcami warunków umów w postępowaniach prowadzonych w trybach niekonkurencyjnych;
- Tworzenie odpowiedzi na zarzuty kontroli;
- Prowadzenie wewnętrznych szkoleń z zakresu obowiązujących procedur i przepisów związanych z udzielaniem zamówień publicznych;
- Opracowywanie i prowadzenie uzgodnień projektów wewnętrznych aktów prawnych w Biurze (m.in. zarządzeń i regulaminów, planu zamówień publicznych, itd.);
- Audyt i przeprowadzanie kontroli zarządczej, przygotowywanie raportów i wytycznych, udział w pracach komisji branżowych.
Kierownik sekcji zamówień publicznych
- Zarządzanie i koordynowanie pracą w kierowanym zespole
- Kompleksowa obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym dofinansowywanych z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009 – 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014;
- Negocjowanie z wykonawcami warunków umów w postępowaniach prowadzonych w trybach niekonkurencyjnych;
- Tworzenie odpowiedzi na zarzuty kontroli;
- Udział w komisjach przetargowych;
- Kontrola przeprowadzonych postępowań
- Kompleksowa obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym dofinansowywanych z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009 – 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014;
- Negocjowanie z wykonawcami warunków umów w postępowaniach prowadzonych w trybach niekonkurencyjnych;
- Tworzenie odpowiedzi na zarzuty kontroli;
- Udział w komisjach przetargowych;
- Kontrola przeprowadzonych postępowań
Główny specjalista ds. zamówień publicznych
Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o.
- Kompleksowa obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, od momentu wszczęcia do podpisania umowy;
- Przygotowywanie umów cywilnoprawnych;
- Weryfikacja pod względem formalnym opisu przedmiotu zamówienia;
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w ramach przygotowywanych procedur;
- Udział w komisjach przetargowych – pełnienie funkcji przewodniczącego;
- Przygotowywanie regulaminów postępowań stosowanych przy udzielaniu zamówień publicznych, których wartość przekracza oraz nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro
- Koordynacja zaopatrzenia zgodnie z rocznym planem zaopatrzenia w tym organizacja odbioru towarów oraz kontrola formalna zgodności dostaw z zawartymi umowami.
- Przygotowywanie umów cywilnoprawnych;
- Weryfikacja pod względem formalnym opisu przedmiotu zamówienia;
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w ramach przygotowywanych procedur;
- Udział w komisjach przetargowych – pełnienie funkcji przewodniczącego;
- Przygotowywanie regulaminów postępowań stosowanych przy udzielaniu zamówień publicznych, których wartość przekracza oraz nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro
- Koordynacja zaopatrzenia zgodnie z rocznym planem zaopatrzenia w tym organizacja odbioru towarów oraz kontrola formalna zgodności dostaw z zawartymi umowami.
Specjalista ds. zamówień publicznych
Muzeum Historyczne Miasta Stołecznego Warszawy
- Opracowywanie projektów opinii prawnych, sporządzanie analiz i opracowań dotyczących przepisów prawnych z uwzględnieniem przepisów prawa zamówień publicznych;
- Opracowywanie i prowadzenie uzgodnień projektów wewnętrznych aktów prawnych w Muzeum (m.in. zarządzeń i regulaminów);
- Udział w komisjach przetargowych – pełnienie funkcji przewodniczącego, członka lub sekretarza;
- Sporządzanie umów cywilnoprawnych (m.in. umowy o dzieło, umowy zlecenia) oraz umów z zakresu zamówień publicznych;
- Kompleksowa obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- Negocjowanie z wykonawcami warunków umów w postępowaniach prowadzonych w trybach niekonkurencyjnych;
- Kontrola poprawności dokumentów przygotowywanych i składanych w związku z zamówieniami publicznym;
- Pomoc merytoryczna przy przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- Ogłaszanie, prowadzenie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
- Opracowywanie i prowadzenie uzgodnień projektów wewnętrznych aktów prawnych w Muzeum (m.in. zarządzeń i regulaminów);
- Udział w komisjach przetargowych – pełnienie funkcji przewodniczącego, członka lub sekretarza;
- Sporządzanie umów cywilnoprawnych (m.in. umowy o dzieło, umowy zlecenia) oraz umów z zakresu zamówień publicznych;
- Kompleksowa obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- Negocjowanie z wykonawcami warunków umów w postępowaniach prowadzonych w trybach niekonkurencyjnych;
- Kontrola poprawności dokumentów przygotowywanych i składanych w związku z zamówieniami publicznym;
- Pomoc merytoryczna przy przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- Ogłaszanie, prowadzenie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
Starszy Referent ds. Zamówień Publicznych
- Udzielanie wyjaśnień w zakresie obowiązujących przepisów prawnych z uwzględnieniem przepisów dotyczących zamówień publicznych;
- Negocjowanie z wykonawcami warunków umów w postępowaniach prowadzonych w trybach niekonkurencyjnych;
- Opracowywanie projektów opinii prawnych, sporządzanie analiz i opracowań dotyczących przepisów prawnych z uwzględnieniem przepisów dotyczących zamówień publicznych;
- Opracowywanie i prowadzenie uzgodnień projektów wewnętrznych aktów prawnych w Muzeum;
- Sporządzanie projektów umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenia) oraz umów z zakresu zamówień publicznych;
- Udział w komisjach przetargowych – pełnienie funkcji przewodniczącego, członka lub sekretarza;
- Kompleksowa obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- Udział w postępowaniach – przygotowywanie SIWZ, ogłoszeń, udzielanie odpowiedzi na pytania, weryfikacja ofert – dofinansowywanych z programu operacyjnego „Program Infrastruktura i Środowisko” oraz z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
- Kontrola poprawności dokumentów przygotowywanych i składanych w związku z zamówieniami publicznym;
- Pomoc merytoryczna przy przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- Ogłaszanie, prowadzenie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
- Negocjowanie z wykonawcami warunków umów w postępowaniach prowadzonych w trybach niekonkurencyjnych;
- Opracowywanie projektów opinii prawnych, sporządzanie analiz i opracowań dotyczących przepisów prawnych z uwzględnieniem przepisów dotyczących zamówień publicznych;
- Opracowywanie i prowadzenie uzgodnień projektów wewnętrznych aktów prawnych w Muzeum;
- Sporządzanie projektów umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenia) oraz umów z zakresu zamówień publicznych;
- Udział w komisjach przetargowych – pełnienie funkcji przewodniczącego, członka lub sekretarza;
- Kompleksowa obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- Udział w postępowaniach – przygotowywanie SIWZ, ogłoszeń, udzielanie odpowiedzi na pytania, weryfikacja ofert – dofinansowywanych z programu operacyjnego „Program Infrastruktura i Środowisko” oraz z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
- Kontrola poprawności dokumentów przygotowywanych i składanych w związku z zamówieniami publicznym;
- Pomoc merytoryczna przy przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- Ogłaszanie, prowadzenie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
Asystent prawny
Kancelaria Krynicki, Cieślik i Partnerzy Radcowie Prawni w Warszawie
- Sporządzanie pism procesowych;
- Przygotowywanie i sprawdzanie kompletności ofert składanych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;
- Tworzenie specyfikacji istotnych warunków zamówienia jak i udzielanie odpowiedzi na zadane do niej pytania;
- Ogłaszanie, prowadzenie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- Przygotowywanie projektów protestów, odwołań, przystępowań do postępowań toczących się w wyniku wniesienia środków ochrony prawnej;
- Kontrola postępowań udzielenie zamówienia publicznego;
- Kontakt oraz obsługa w zakresie zamówień publicznych klientów (Zamawiających i Wykonawców) w tym m.in. Rady Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa, Warszawskiej Opery Kameralnej, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., Związek Kompozytorów Polskich, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, MPWiK Warszawa.
- Przygotowywanie i sprawdzanie kompletności ofert składanych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;
- Tworzenie specyfikacji istotnych warunków zamówienia jak i udzielanie odpowiedzi na zadane do niej pytania;
- Ogłaszanie, prowadzenie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- Przygotowywanie projektów protestów, odwołań, przystępowań do postępowań toczących się w wyniku wniesienia środków ochrony prawnej;
- Kontrola postępowań udzielenie zamówienia publicznego;
- Kontakt oraz obsługa w zakresie zamówień publicznych klientów (Zamawiających i Wykonawców) w tym m.in. Rady Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa, Warszawskiej Opery Kameralnej, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., Związek Kompozytorów Polskich, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, MPWiK Warszawa.
Projekty
Organizator konferencji "Klauzule społeczne w samorządach terytorialnych ..."
Celem konferencji było zachęcenie samorządów terytorialnych do stosowania społecznych zamówień publicznych.
W ramach warsztatów samorządowcy mogli skorzystać z doświadczeń i sprawdzonych rozwiązań stosowanych m.in. przez Warszawę, Łódź czy Poznań. Tematy dotyczyły czterech kwestii, które w praktyce budzą sporo wątpliwości i obaw: obligatoryjności stosowania aspektów społecznych, monitorowania i ocenie ich wykorzystywania w praktyce oraz stosowania czterech najważniejszych klauzul: zastrzeżonej, usługowej, pracowniczej i zatrudnieniowej.
W ramach warsztatów samorządowcy mogli skorzystać z doświadczeń i sprawdzonych rozwiązań stosowanych m.in. przez Warszawę, Łódź czy Poznań. Tematy dotyczyły czterech kwestii, które w praktyce budzą sporo wątpliwości i obaw: obligatoryjności stosowania aspektów społecznych, monitorowania i ocenie ich wykorzystywania w praktyce oraz stosowania czterech najważniejszych klauzul: zastrzeżonej, usługowej, pracowniczej i zatrudnieniowej.
Zakres obowiązków
Kompleksowa organizacja konferencji, występowanie w roli prelegenta oraz moderatora.
Organizator konferencji "Jak upowszechniać stosowanie klauzul społecznych..."
Dnia 29 czerwca 2017 roku w Warszawie w siedzibie Biura Rzecznika Praw Obywatelskich odbyła się konferencja pn. „Jak upowszechniać stosowanie klauzul społecznych w zamówieniach publicznych?” organizowana wspólnie przez Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich oraz Urząd Zamówień Publicznych.
W konferencji wzięło udział ok. 70 przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej, jednostek podległych, instytucji kontroli oraz organizacji pozarządowych.
Celem spotkania była wymiana doświadczeń i wypracowanie zasad mogących pomóc w praktycznym uwzględnianiu klauzul społecznych przez podmioty zobowiązane do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
W konferencji wzięło udział ok. 70 przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej, jednostek podległych, instytucji kontroli oraz organizacji pozarządowych.
Celem spotkania była wymiana doświadczeń i wypracowanie zasad mogących pomóc w praktycznym uwzględnianiu klauzul społecznych przez podmioty zobowiązane do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zakres obowiązków
Kompleksowa organizacja konferencji oraz występowanie w roli prelegenta.
Opracowanie standardu kompetencji zawodowych, zawodu „Specjalista do spraw zamówień publicznych”
- Opis standardu kompetencji zawodowych wykonano na podstawie: analizy źródeł (akty prawne, klasyfikacje krajowe, międzynarodowe) oraz głównie wyników badań analitycznych na stanowiskach pracy związanych z udzielaniem zamówień publicznych.
- Standard, w dniu 18 czerwca 2013 r. został obroniony bez uwag przed komisja branżową.
- Standard, w dniu 18 czerwca 2013 r. został obroniony bez uwag przed komisja branżową.
W zespole z
Szkolenia i kursy
certyfikat szkolenia „Oferta w postępowaniu publicznym” organizowanego przez PARP;
dyplom uczestnictwa w szkoleniu „WARSZTATY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH dla Zamawiających Haliny Olszowskiej”;
certyfikat szkolenia „Zamówienia publiczne” organizowanego przez PARP;
dyplom szkolenie „Zamówienia Publiczne dla praktyków po nowelizacji z 29 sierpnia 2014 r.”
dyplom Ekspert opracowania standardu kompetencji zawodowych, zawodu „Specjalista do spraw zamówień publicznych”;
uczestnik konferencji „Obraz polskiego rynku pracy w wynikach 5 edycji badań bilansu kapitału ludzkiego”
Uczestnik X i XIII Forum Przetargów Publicznych
dyplom uczestnictwa w szkoleniu „WARSZTATY ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH dla Zamawiających Haliny Olszowskiej”;
certyfikat szkolenia „Zamówienia publiczne” organizowanego przez PARP;
dyplom szkolenie „Zamówienia Publiczne dla praktyków po nowelizacji z 29 sierpnia 2014 r.”
dyplom Ekspert opracowania standardu kompetencji zawodowych, zawodu „Specjalista do spraw zamówień publicznych”;
uczestnik konferencji „Obraz polskiego rynku pracy w wynikach 5 edycji badań bilansu kapitału ludzkiego”
Uczestnik X i XIII Forum Przetargów Publicznych
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Prawo
Specjaliści
Sektor publiczny
Kontrola/Nadzór
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Sektor publiczny
Inne
Zainteresowania
Literatura angielska XIX i XX wieku
Inne
https://pl.linkedin.com/in/mateusz-saczywko-394936105
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Publiczni.pl
Serwis internetowy dostarczający osobom związanym z administracja publiczną zarówno informacji przydatnych w codziennej pracy jak i tych, które wspierają rozwój i ułatwiają planowanie kariery urzędnik
Zamówienia publiczne
Forum wymiany myśli i doświadczeń związanych z zamówieniami publicznymi w Polsce