Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Miałem coś podobnego w Zephyrze 550, sprwadz dokładnie wszystkie przewody podciśnienia w gaźnikach. Czasem, gdy któryś jest pęknięty objawia się to w taki sposób jak opisałeś, szczególnie po mocniejszym odkręceniu. U mnie przewód pękł na zgięciu tak dziwnie, że było cholernie ciężko to zlokalizować. Jeżeli to nie pomoże, możesz spróbować wymiany czujnika położenia wału korbowego(to w ostateczności bo moto raczej nie pracowałoby na wszystkie cylindry a nie gasło od razu) Powodzenia!
-
Spróbuj tak: Zakup Peugota Elyseo 50ccm, zarejestruj, dokup silnik 125 lub 150ccm i masz problem z głowy(Elyseo wychodziły w różnych pojemnościach, ale wymiary zew. miały te same), podobnie sprawa wygląda z Giller-ą Runner, silniki do 180ccm, lub Piaggio Hexagon-em. Zyskasz na trwałości, jeżeli wymienisz cały silnik z przekładnią, sprzęgłem, wariatorem i paskiem. Tunning skutera 50ccm, jak sam wspomnialeś da Ci prędkość i przyspieszenie, ale trwałości nigdy.