Umiejętności
Ekonomika
Spedycja
Obsługa kluczowych klientów
Zarządzanie kluczowymi klientami
Keying
Managing Key Accounts
Badania marketingowe
Sales
Planowanie Transportu
Magazynowanie
Transport
windykacja należności Klientów
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel Handlowy w branży stalowej
ULAMEX Zbigniew Zientek
- Terenowe Pozyskiwanie Klientów: firmy produkcyjne, składy budowlane, zakłady kowalsko - ślusarskie hurtownie hydrauliczne, betoniarnie, firmy budowlane
- kompleksowa obsługa klientów: telefoniczna, emailowa, bezpośrednia
- doradztwo w zakresie doboru materiałów stalowych.
- windykacja telefoniczna i bezpośrednia należności
- obsługa logistyczna: ustalanie wyjazdów i załadunków
- sprzedaż stali czarnej, kwasoodpornej, nierdzewnej i gatunkowej
- kompleksowa obsługa klientów: telefoniczna, emailowa, bezpośrednia
- doradztwo w zakresie doboru materiałów stalowych.
- windykacja telefoniczna i bezpośrednia należności
- obsługa logistyczna: ustalanie wyjazdów i załadunków
- sprzedaż stali czarnej, kwasoodpornej, nierdzewnej i gatunkowej
przedstawiciel handlowy
- Pozyskiwanie nowych zleceń
- Przygotowywywanie Projektów i Szat Graficznych
- Wdrażanie nowych pracowników
Praca na Umowę o Zlecenie.
- Przygotowywywanie Projektów i Szat Graficznych
- Wdrażanie nowych pracowników
Praca na Umowę o Zlecenie.
Przedstawiciel Handlowy TSL
PPHU TRANS-PIK
-Terenowe pozyskiwanie klientów: klientów B2B, Firm Produkcyjnych, FHU – Export - Import z UE
-Planowanie Tras i dobór klientów pod względem usług przez nas oferowanych
-Składanie raportów z każdorazowej wizyty
-Wysyłanie ofert do klientów na Transport Międzynarodowy
-Kontrolowanie zapotrzebowań na export i import towarów z działami: handlowymi, logistyki i zaopatrzenia
-Planowanie Tras i dobór klientów pod względem usług przez nas oferowanych
-Składanie raportów z każdorazowej wizyty
-Wysyłanie ofert do klientów na Transport Międzynarodowy
-Kontrolowanie zapotrzebowań na export i import towarów z działami: handlowymi, logistyki i zaopatrzenia
Specjalista ds. Klientów Kluczowych B2B
Nomi Sa, ul. Generała Wł. Sikorskiego 13/17, 97-300 Piotrków Trybunalski
Zadania i Obowiązki:
-Aktywne Terenowe Pozyskiwanie klientów biznesowych
-Obsługa klientów biznesowych
- Obsługa klientów inwestycyjnych
-Doradztwo w zakresie doboru towarów
-Negocjacje cenowe wśród odbiorców i dostawców
- Bieżąca opieka nad pozyskanymi klientami – telefoniczna i bezpośrednia
-Prowadzenie dokumentacji pozyskanych klientów
-Ustalanie Planów tygodniowych wizyt terenowych
- Monitoring Cenowy Konkurencji
- koordynowanie działań reklamowo promocyjnych produktów firmy
-Planowanie i koordynowań produktów do gazetki promocyjnej
- Prowadzenie akcji promycjnych
-Aktywne Terenowe Pozyskiwanie klientów biznesowych
-Obsługa klientów biznesowych
- Obsługa klientów inwestycyjnych
-Doradztwo w zakresie doboru towarów
-Negocjacje cenowe wśród odbiorców i dostawców
- Bieżąca opieka nad pozyskanymi klientami – telefoniczna i bezpośrednia
-Prowadzenie dokumentacji pozyskanych klientów
-Ustalanie Planów tygodniowych wizyt terenowych
- Monitoring Cenowy Konkurencji
- koordynowanie działań reklamowo promocyjnych produktów firmy
-Planowanie i koordynowań produktów do gazetki promocyjnej
- Prowadzenie akcji promycjnych
Kierownik - HANDLOWIEC
Market Budowlany Andalex
1) PRZYJMOWANIE I SPRZEDAŻ TOWARÓW HANDLOWYCH POD WZGLĘDEM ILOSCIOWYM, JAKOŚCIOWYM I WARTOŚCIOWYM, NEGOCJONOWANIE CEN ZAKUPU I SZUKANIE TAŃSZEGO DOSTWCY TEGO SAMEGO ARTYKUŁU.
2) KONTROLOWANIE STANÓW MAGAZYNOWYCH - PRZYGOTOWYYWANIE NA BIEŻĄCO LIST ZAMÓWIEŃ NA TOWARY - PRAWIDŁOWE EKSPONOWANIE, OPISYWANIE I AKTUALIOZWANIE CEN NA WYROBACH, WYKAZYWANIE TOWARÓW NIE ROTUJĄCYCH LUB Z KOŃCOWYM TERMINEM WAŻNOŚCI W CELU ICH PRZECENY, ORAZ DALSZEGO NIE ZAMAWIANIA.
5) Negocjonowanie cen sprzedaży i zakupu na miejscu i w terenie.
6) Zarządzanie pracy personelu podczas gdy nie ma właściciela
3) PROWADZENIE BIEŻĄCEJ KSIĘGOWOŚCI FIRMY
4) AKTUALIZOWANIE STRONY INTERNETOWEJ, OBSŁUGA POCZTY EMAIL ORAZ ŚLEDZENIE NOWOŚCI BRANZOWYCH W INTERNECIE I INNYCH ŹRÓDŁACH.
2) KONTROLOWANIE STANÓW MAGAZYNOWYCH - PRZYGOTOWYYWANIE NA BIEŻĄCO LIST ZAMÓWIEŃ NA TOWARY - PRAWIDŁOWE EKSPONOWANIE, OPISYWANIE I AKTUALIOZWANIE CEN NA WYROBACH, WYKAZYWANIE TOWARÓW NIE ROTUJĄCYCH LUB Z KOŃCOWYM TERMINEM WAŻNOŚCI W CELU ICH PRZECENY, ORAZ DALSZEGO NIE ZAMAWIANIA.
5) Negocjonowanie cen sprzedaży i zakupu na miejscu i w terenie.
6) Zarządzanie pracy personelu podczas gdy nie ma właściciela
3) PROWADZENIE BIEŻĄCEJ KSIĘGOWOŚCI FIRMY
4) AKTUALIZOWANIE STRONY INTERNETOWEJ, OBSŁUGA POCZTY EMAIL ORAZ ŚLEDZENIE NOWOŚCI BRANZOWYCH W INTERNECIE I INNYCH ŹRÓDŁACH.
specjalista ds marketingu i reklamy
Uczestnictwo w Imprezach firmowych: Dzień Chemika, Dni Tomaszowa, Dni Opoczna, Festiwal Nadzieja w Piotrkowie Trybunalskim
Obsługa programów: IFS i CRM
Obsługa Infolini Ceramiki Paradyż
Wydawanie, prowadzenie dokumentacji, przychodu i rozchodu dokumentacji gadżetów reklamowych jak i zarówno materiałów poligraficznych
Prowadzenie spotkań oraz spotkania z firmowymi prawnikami w sprawach weryfikacji umów.
Przeprowadzenie ofertowań na zakup materiałów promocyjno – reklamowych Ceramiki Paradyż
Prowadzenie dokumentacji sponsorskiej
Zlecenaie jak i zarówno koordynowanie prac powierzonych grafikom zewnętrznym
Wspieranie menadżerów firmy o firmowe materiały promocyjno – reklamowych.
Przygotowywanie eventów firmowych
Doradztwo techniczne jak i zarówno pośredniczenie w zakresie przetargów na materiały poligraficzne.
Pomoc w przygotowaniu materiałów ekalmowych (ulotki, plakaty, foldery, katalogi firmowe).
Wybór i zakup gadżetów reklamowych.
Współpraca z działem logistycznym i handlowym by wspierać aktywnie menadżerów krajowych i zagranicznych.
Obsługa programów: IFS i CRM
Obsługa Infolini Ceramiki Paradyż
Wydawanie, prowadzenie dokumentacji, przychodu i rozchodu dokumentacji gadżetów reklamowych jak i zarówno materiałów poligraficznych
Prowadzenie spotkań oraz spotkania z firmowymi prawnikami w sprawach weryfikacji umów.
Przeprowadzenie ofertowań na zakup materiałów promocyjno – reklamowych Ceramiki Paradyż
Prowadzenie dokumentacji sponsorskiej
Zlecenaie jak i zarówno koordynowanie prac powierzonych grafikom zewnętrznym
Wspieranie menadżerów firmy o firmowe materiały promocyjno – reklamowych.
Przygotowywanie eventów firmowych
Doradztwo techniczne jak i zarówno pośredniczenie w zakresie przetargów na materiały poligraficzne.
Pomoc w przygotowaniu materiałów ekalmowych (ulotki, plakaty, foldery, katalogi firmowe).
Wybór i zakup gadżetów reklamowych.
Współpraca z działem logistycznym i handlowym by wspierać aktywnie menadżerów krajowych i zagranicznych.
specjalista ds marketingu
"PABART"
- samodzielne przygotowanie oraz realizacja wprowadzania na rynek nowych produktów
- wsparcie techniczne dla klientów
- serwis i sprzedaż urządzeń drukujących
- sprzedaż i regeneracja tonerów i tuszów atramentowych i laserowych
- analiza i budowanie ofert sprzedaży (cenników) jak również dokumentacji technicznej
- analiza rynku konkurencji
- prowadzenie negocjacji handlowych z klientami oraz dostawcami ( biznesowymi jak i zarówno detalicznymi).
- wsparcie techniczne dla klientów
- serwis i sprzedaż urządzeń drukujących
- sprzedaż i regeneracja tonerów i tuszów atramentowych i laserowych
- analiza i budowanie ofert sprzedaży (cenników) jak również dokumentacji technicznej
- analiza rynku konkurencji
- prowadzenie negocjacji handlowych z klientami oraz dostawcami ( biznesowymi jak i zarówno detalicznymi).
Szkolenia i kursy
Techniki obrony ceny - al fianco partners - 15.03.2016
Akademia Handlowca, road to client - al fianco partners - 27.04.2016
Akademia Handlowca, road to client - al fianco partners - 27.04.2016
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Łańcuch dostaw
Transport i zarządzanie flotą
Zainteresowania
Sprzedaż , Giełda finansowe
Grupy
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Kondycja przedsiębiorstw i wiarygodność płatnicza
Zapraszamy do grupy, której celem jest podjęcie dyskusji na temat sposobów chronienia się przed niewiarygodnymi firmami i narzędzi ułatwiających podejmowanie trafnych decyzji biznesowych.
Monavie Active
Monavie Active i Active Gel (Açai)
MonaVie Active to sok podobny do soku MonaVie ale oprócz nieznanej ilości açai oraz kilkunastu innych owoców, konserwantów, zawiera dodatkowo glukozaminę (chlorowod
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Sprzedaż B2B
Nowa grupa stworzona dla handlowców sektora B2B.
Atutem grupy są merytoryczne wypowiedzi a jej celem utrzymanie wysokiej jakości informacji bazującej na doświadczeniach - praktyka a nie teoria i domy
Zimowe szaleństwo na Beskidzie Śląskim
Dla wszystkich, którzy zamierzają zimą odwiedzić jeden z najbardziej urokliwych regionów w naszym kraju - Beskid Śląski. Zapraszam do odwiedzenia naszej strony www.wislasport-fundacja.pl