Umiejętności
Umiejętności analityczne
Microsoft Office
Zarządzanie zespołem
motywowanie
Prawo jazdy kat B
samodyscyplina
ambicja
łatwość w nawiązywaniu kontaktów
umiejętności przywódcze
Doświadczenie we współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług
doświadczenie we współpracy z klientem
Doświadczenie we współpracy z mediami i agencjami reklamowymi
Doskonała znajomość programu Mediacom(Traficowanie reklam),
Doświadczenie zawodowe
Junior Account Executive
Starszy Specjalista ds. Emisji - Układanie emisji Telewizji – play lista dzienna, nakładanie grafik (logo, znak klasyfikacji wodnej, blachy sponsorskie, pasek z codziennymi informacjami, dodawanie i układanie reklam, układanie listy kolejności autopromocji), kontrola emisji pod kątem KRRiT (przestrzeganie czasów reklam, autopromocji oraz poprawnych oznaczeń graficznych), kolaudacja techniczna pod kątem klasyfikacji wiekowej, niektórych materiałów zewnętrznych.
Traffic Manager – Wprowadzanie reklam do bazy oraz na antenę, wprowadzanie bilbordów sponsorskich, rezerwacja czasów reklamowych na antenie oraz planowanie, tworzenie media planów reklamowych oraz bilbordów sponsorskich, stały kontakt z domem mediowym ARTmedia w sprawach dot. reklam.
Dodatkowo – Wdrażanie i przeszkolenie nowego pracownika na tym samym stanowisku.
Traffic Manager – Wprowadzanie reklam do bazy oraz na antenę, wprowadzanie bilbordów sponsorskich, rezerwacja czasów reklamowych na antenie oraz planowanie, tworzenie media planów reklamowych oraz bilbordów sponsorskich, stały kontakt z domem mediowym ARTmedia w sprawach dot. reklam.
Dodatkowo – Wdrażanie i przeszkolenie nowego pracownika na tym samym stanowisku.
Specalista do spraw Emisji oraz Traffic Manager
TVR - Ogólnopolska Telewizja Rolnicza
Starszy Specjalista ds. Emisji - Układanie emisji Telewizji – play lista dzienna, nakładanie grafik (logo, znak klasyfikacji wodnej, blachy sponsorskie, pasek z codziennymi informacjami, dodawanie i układanie reklam, układanie listy kolejności autopromocji), kontrola emisji pod kątem KRRiT (przestrzeganie czasów reklam, autopromocji oraz poprawnych oznaczeń graficznych), kolaudacja techniczna pod kątem klasyfikacji wiekowej, niektórych materiałów zewnętrznych.
Traffic Manager – Wprowadzanie reklam do bazy oraz na antenę, wprowadzanie bilbordów sponsorskich, rezerwacja czasów reklamowych na antenie oraz planowanie, tworzenie media planów reklamowych oraz bilbordów sponsorskich, stały kontakt z domem mediowym ARTmedia w sprawach dot. reklam.
Dodatkowo – Wdrażanie
Traffic Manager – Wprowadzanie reklam do bazy oraz na antenę, wprowadzanie bilbordów sponsorskich, rezerwacja czasów reklamowych na antenie oraz planowanie, tworzenie media planów reklamowych oraz bilbordów sponsorskich, stały kontakt z domem mediowym ARTmedia w sprawach dot. reklam.
Dodatkowo – Wdrażanie
Szkolenia i kursy
09/2012
Staż w Telewizji TVR – Dział marketingu
Miejsce: Warszawa
Prowadzenie fanpag’e facebook, kontakt z domami mediowymi, pomoc przy tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych, analiza rybku, raportowanie.
Staż w Telewizji TVR – Dział marketingu
Miejsce: Warszawa
Prowadzenie fanpag’e facebook, kontakt z domami mediowymi, pomoc przy tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych, analiza rybku, raportowanie.
Edukacja
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie