Umiejętności
CRM
IDI
Microsoft Office
Analiza potrzeb
Raporty
Odporność na stres
SPSS
pomoc techniczna
Oferty przetargowe
Sprzedaż
Obsługa klienta
FGI
Doświadczenie zawodowe
Customer Experience Specialist
- Koordynacja działań help desku;
- Udział w pracach koncepcyjnych nad rozwojem oprogramowania;
- Testy funkcjonalne nowych narzędzi oraz funkcji tworzonego oprogramowania;
- Prowadzenie otwartych webinariów dla obecnych i potencjalnych Partnerów firmy;
- Przeprowadzanie szkoleń i wdrożeń usług u Partnerów firmy w formie stacjonarnej oraz online;
- Tworzenie instrukcji, narzędzi pomocniczych, oraz dokumentacji programów dla klientów;
- Telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta.
- Udział w pracach koncepcyjnych nad rozwojem oprogramowania;
- Testy funkcjonalne nowych narzędzi oraz funkcji tworzonego oprogramowania;
- Prowadzenie otwartych webinariów dla obecnych i potencjalnych Partnerów firmy;
- Przeprowadzanie szkoleń i wdrożeń usług u Partnerów firmy w formie stacjonarnej oraz online;
- Tworzenie instrukcji, narzędzi pomocniczych, oraz dokumentacji programów dla klientów;
- Telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Koordynacja działań help desku;
- Zarządzanie procesem utrzymania klientów;
- Współorganizacja szkoleń i prezentacji produktowych firmy;
- Telefoniczna obsługa klienta;
- Wystawienie faktur na usługi firmy i zarządzanie płatnościami kontrahentów;
- obsługa poczty tradycyjnej, elektronicznej i obiegiem dokumentów elektronicznych w firmie;
- Tworzenie instrukcji programów dla klientów.
- Zarządzanie procesem utrzymania klientów;
- Współorganizacja szkoleń i prezentacji produktowych firmy;
- Telefoniczna obsługa klienta;
- Wystawienie faktur na usługi firmy i zarządzanie płatnościami kontrahentów;
- obsługa poczty tradycyjnej, elektronicznej i obiegiem dokumentów elektronicznych w firmie;
- Tworzenie instrukcji programów dla klientów.
Konsultant ds. Obsługi Klienta
- I linia wsparcia technicznego aplikacji u użytkowników końcowych;
- Nabór na szkolenia i konferencje pracowników szkół, oraz pracowników samorządowych jednostek oświatowych;
- Organizacja szkoleń dla klientów firmy;
- Sprzedaż produktów i usług firmy;
- Sporządzenie zamówień;
- Obsługa infolinii.
- Nabór na szkolenia i konferencje pracowników szkół, oraz pracowników samorządowych jednostek oświatowych;
- Organizacja szkoleń dla klientów firmy;
- Sprzedaż produktów i usług firmy;
- Sporządzenie zamówień;
- Obsługa infolinii.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni