Umiejętności
ETL
Oracle
Remote Access
Pilot zdalnego sterowania
SQL
VBA
Rozwiązywanie problemów
sieci bezprzewodowe
Administracja systemami
Skrypty powłoki Shell
Administracja sieci
Outsourcing IT
PL / SQL
Usługa Windows
IBM Cognos BI
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Informatyk
- 2 linia wsparcia użytkownika
- obsługa baz danych opartych o MSSQL
- utrzymanie serwerów bazodanowych
- administracja systemami desktopowymi rodziny Windows (XP,7)
- diagnostyka oraz klasyfikacja zgłoszeń serwisowych
- weryfikacja zgłoszeń zgodnie z czasami SLA
- tworzenie procedur/instrukcji dla współpracowników dotyczących technicznych zagadnień działania aplikacji klientów
- realizacja projektów związanych z aktualizacją oprogramowania w całej sieci
- tworzenie skryptów wspomagających prace administracyjne
- obsługa baz danych opartych o MSSQL
- utrzymanie serwerów bazodanowych
- administracja systemami desktopowymi rodziny Windows (XP,7)
- diagnostyka oraz klasyfikacja zgłoszeń serwisowych
- weryfikacja zgłoszeń zgodnie z czasami SLA
- tworzenie procedur/instrukcji dla współpracowników dotyczących technicznych zagadnień działania aplikacji klientów
- realizacja projektów związanych z aktualizacją oprogramowania w całej sieci
- tworzenie skryptów wspomagających prace administracyjne
Informatyk
praca w dziale IT - Service desk
- obsługa klienta na pierwszej linii wsparcia
- przyjmowanie oraz rozwiązywanie zgłoszeń bieżących z zakresu działania komputerów lokalnych (dostęp zdalny)
- realizacja zgłoszeń związanych z działaniem systemów kasowych (POS)
- monitorowanie oraz bezpośrednie zgłaszanie awarii łącz klientów
- diagnostyka oraz klasyfikacja zgłoszeń klientów w celu przekazania do 2 linii wsparcia
- konfiguracja lokalnych stanowisk pracy klientów (aplikacje dedykowane, Windows, urządzenia zewnętrzne)
- obsługa klienta na pierwszej linii wsparcia
- przyjmowanie oraz rozwiązywanie zgłoszeń bieżących z zakresu działania komputerów lokalnych (dostęp zdalny)
- realizacja zgłoszeń związanych z działaniem systemów kasowych (POS)
- monitorowanie oraz bezpośrednie zgłaszanie awarii łącz klientów
- diagnostyka oraz klasyfikacja zgłoszeń klientów w celu przekazania do 2 linii wsparcia
- konfiguracja lokalnych stanowisk pracy klientów (aplikacje dedykowane, Windows, urządzenia zewnętrzne)
Szkolenia i kursy
Certyfikat MCTS (kurs Microsoft 70-680: Windows 7, Configuring)
Certyfikat MCTS (Microsoft 70-681: Windows 7 and Office 2010, Deploying)
Certyfikat MCITP (Microsoft 70-686: Windows 7 Enterprise Administrator)
Transcript:
https://mcp.microsoft.com/authenticate/validatemcp.aspx
Transcript ID - 948349
Access Code - XHOpjx7Q
Certyfikat MCTS (Microsoft 70-681: Windows 7 and Office 2010, Deploying)
Certyfikat MCITP (Microsoft 70-686: Windows 7 Enterprise Administrator)
Transcript:
https://mcp.microsoft.com/authenticate/validatemcp.aspx
Transcript ID - 948349
Access Code - XHOpjx7Q
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Grupy
Rock
Szeroko rozumiana muzyka rockowa i metalowa - sporo z Was aktualnie pod krawatem nie raz pogowało na koncertach. Czas ścinania włosów nadszedł i tak : )
Torrent
Protokół i oprogramowanie zostało stworzone przez amerykańskiego programistę Brama Cohena w 2002 roku i w tym samym roku zaprezentowane na zlocie programistów o nazwie CodeCon w San Francisco.
Wojskowa Akademia Techniczna
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów Wojskowej Akademii Technicznej..Kto pomoże bardziej jeśli nie brać studencka?