Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Szkolenie
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Własna działalność gospodarcza
Ortus Media
Sfery naszej podstawowej działalności obejmują:
wsparcie promocyjne i marketingowe wydawnictw
przygotowanie i realizację akcji promocyjnych we własnych, sprawdzonych modelach biznesowych, za pomocą innowacyjnej platformy technologicznej
wdrażanie programów lojalnościowych
przygotowanie dodatków do gazet, hitów redakcyjnych
doradztwo w zakresie marketingu i promocji
kreację wartościowych treści marketingowych
custom publishing
outsourcing projektów promocyjnych w MŚP
wsparcie promocyjne i marketingowe wydawnictw
przygotowanie i realizację akcji promocyjnych we własnych, sprawdzonych modelach biznesowych, za pomocą innowacyjnej platformy technologicznej
wdrażanie programów lojalnościowych
przygotowanie dodatków do gazet, hitów redakcyjnych
doradztwo w zakresie marketingu i promocji
kreację wartościowych treści marketingowych
custom publishing
outsourcing projektów promocyjnych w MŚP
Manager projektów specjalnych/new business
- nadzór nad segmentem akcji specjalnych w Dyrekcji Marketingu Gazety Wyborczej
- rozwój nowych obszarów biznesu (akcje kuponowe GW, e-commerce, programy lojalnościowe)
- identyfikowanie biznesowych szans rozwoju
- nawiązywanie współpracy i utrzymywanie relacji z partnerami strategicznymi
- rekomendowanie strategii nowych produktów i ekspansji w nowe obszary działalności
- tworzenie modeli biznesowych, negocjacje warunków, dobór partnerów i asortymentu
- dobór i nadzór nad zespołem realizującym projekty
- przygotowanie i kontrola budżetu
- realizacja rocznego celu budżetowego
- rozwój nowych obszarów biznesu (akcje kuponowe GW, e-commerce, programy lojalnościowe)
- identyfikowanie biznesowych szans rozwoju
- nawiązywanie współpracy i utrzymywanie relacji z partnerami strategicznymi
- rekomendowanie strategii nowych produktów i ekspansji w nowe obszary działalności
- tworzenie modeli biznesowych, negocjacje warunków, dobór partnerów i asortymentu
- dobór i nadzór nad zespołem realizującym projekty
- przygotowanie i kontrola budżetu
- realizacja rocznego celu budżetowego
Redaktor Działu Promocji
Tworzenie dodatków do ogólnopolskiej „Gazety Wyborczej” i kolekcji
wydawniczych od koncepcji po koordynację projektu
Budowa oraz koordynacja zespołów redagujących, negocjacje z kontrahentami, zarządzanie budŜetem projektu
Koordynacja kampanii reklamowych i obecności dodatków „Gazety” w Internecie
Nadzór nad projektami specjalnymi z obszaru new business: np. promocje kuponowe
wydawniczych od koncepcji po koordynację projektu
Budowa oraz koordynacja zespołów redagujących, negocjacje z kontrahentami, zarządzanie budŜetem projektu
Koordynacja kampanii reklamowych i obecności dodatków „Gazety” w Internecie
Nadzór nad projektami specjalnymi z obszaru new business: np. promocje kuponowe
Szkolenia i kursy
1. The Summer School of Public Managment: "Managing change, managing people serving democratic institutions, citizens and the market", 10-21.07.2002, Dniepropietrowsk, Ukraina (Open Society Institute)
2. The Summer Academy of Public Administration: "The evaluation of ten years of selfgovernment at the municipal level in Poland", 15-26.08.2001, Charków, Ukraina (Open Society Institute)
3. The Summer Academy of Public Administration: "Ethics in Governance. Challenges for Local Ofiicials", 14-27.08.2000, Lwów, Ukraina (Open Society Institute)
4. Staż: Ukraińska Akademia Administracji Publicznej przy Prezydencie Ukrainy, 2000r.
5. Szkolenia menedżerskie The Institute of Leadership and Management, maj-czerwiec 2013 na poziomie ILM-5
6. Szkolenie "Komunikacja i narzędzia asertywne", Agora SA, 2013
2. The Summer Academy of Public Administration: "The evaluation of ten years of selfgovernment at the municipal level in Poland", 15-26.08.2001, Charków, Ukraina (Open Society Institute)
3. The Summer Academy of Public Administration: "Ethics in Governance. Challenges for Local Ofiicials", 14-27.08.2000, Lwów, Ukraina (Open Society Institute)
4. Staż: Ukraińska Akademia Administracji Publicznej przy Prezydencie Ukrainy, 2000r.
5. Szkolenia menedżerskie The Institute of Leadership and Management, maj-czerwiec 2013 na poziomie ILM-5
6. Szkolenie "Komunikacja i narzędzia asertywne", Agora SA, 2013
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Zainteresowania
Wschód
kuchnia
polityka
narciarstwo nizinne :)
kuchnia
polityka
narciarstwo nizinne :)
Organizacje
1. Centrum Informacji Administracyjnej przy WSAP(udzielanie bezpłanych porad prawnych mieszkańcom Białegostoku); 2000-2002
Inne
Tematy prac dyplomowych:
1. lic. "Wspólnotowe reguły konkurencji w sferze mediów masowych na przykładzie telewizji", 2002
2. mgr "Rynek telewizyjny w UE: analiza stanu obecnego i wizje rozwoju", 2004
1. lic. "Wspólnotowe reguły konkurencji w sferze mediów masowych na przykładzie telewizji", 2002
2. mgr "Rynek telewizyjny w UE: analiza stanu obecnego i wizje rozwoju", 2004
Grupy
Absolwenci III LO w Białymstoku
Grupia skupiająca absolwentów, a co za tym idzie wielkich miłośników III LO w Białymstoku :)
Białystok w Warszawie
Forum ludzi, dla których rodzinnym miastem jest Białystok, a w ten czy inny sposób są obecnie związani z Warszawą, tzn. mieszkają tu, pracują czy studiują.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.
HEADHUNT INTERNATIONAL
Zapraszamy wszystkich tych, którzy są zainteresowani nowymi możliwościami pracy.
Innowacyjna gospodarka
Grupa ludzi zainteresowanych dotacjami z PO IG. Osób związanych z innowacyjnymi przedsięwzięciami oraz e-biznesem.
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.