Mateusz Łapiński

Najpierw słucham. Podejmę nowe wyzwania w obszarze PR!
Toruń, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Composing Press Releases Copywriting Creative Concept Design Event Management Marketing Planning & Execution of Events Public Relations Social Media Social Media Marketing Social Networking Strategic Communications Nowe Media media eletroniczne Zarządzanie kryzysem blogowanie Strategia Dziennikarstwo Marketing Communication Training Skills media relation Creative thinking and problem solving Public Speaker writing skills writing and editing crisis communication

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

FlexHR
Konsultant ds. Marketingu i PR
marketing
PR
Customer/Candidate Experience
event management
Social Media
Toastmasters International
Prezes Klubu Toruń Toastmasters
przewodniczenie klubowi
odpowiedzialność za wypełnianie przez klub jego misji
reprezentowanie klubu na forum okręgu i rejonu
prowadzenie spotkań klubu oraz obrad zarządu klubu
Toastmasters International
PR Coach
wsparcie w obszarze PR klubu, który potrzebuje takiej pomocy
wsparcie mentorskie wiceprezesa ds. PR ww. klubu
Logo
Press Officer
Code for the Kingdom Hackathons
opracowanie strategii marketingowej i PR
media relations
social media
komunikacja z międzynarodowym zespołem
tworzenie grafik, tekstów oraz filmów promocyjnych
Toastmasters International
Mentor
prowadzenie nowych czlonków klubu
odpowiedzialność za edukację mentee oraz ich rozwój według standardów Toastmasters International
Toastmasters International
Wiceprezes ds. PR
dbanie o markę Toastmasters
promocja klubu Toruń Toastmasters w lokalnych mediach
zarządzanie klubową stroną www oraz profilami w mediach społecznościowych
promocja programu członkowskiego
udział w obradach zarządu klubu
MSU Publishing
Traffic manager
odpowiedzialność za realizację projektów dla Grupy Polpharma, Jim Beam;
działania na rzecz wizerunku MSU Publishing
MSU Publishing
copywriter
wymyślanie | burze mózgów | pisanie
m. in. dla Danone, Makro, Jim Beam, Barefoot Wine, Tchibo, Grupy Polpharma
Logo
Social media content designer
Tomo Interactive sp. z o.o.
udział w kampaniach wizerunkowych klientów korporacyjnych
Fundacja Stabilo
Asystent techniczny w projekcie DOBRY START 2
działania promocyjne
logistyka form wsparcia dla uczestników projektu
stały kontakt i opieka nad uczestnikami projektu
archiwizacja dokumentacji projektowej
komunikacja kryzysowa
Fundacja Stabilo
Koordynator projektu Akcja konsultacja!
podejmowanie strategicznych decyzji
wdrażanie i monitorowanie zadań projektowych
koordynacja pracy zespołu projektowego
organizacja szkoleń w ramach projektu
działania promocyjne
współpraca z partnerem projektu
Fundacja Stabilo
Redaktor naczelny serwisu informacyjno-promocyjnego kulturalnytorun.pl
administrowanie stroną serwisu,
inicjowanie nowych celów,
koordynacja prac zespołu redakcyjnego,
pisanie, selekcja, redagowanie i publikacja artykułów,
organizacja "Kulturalnych Spotkań",
działania promocyjne w zakresie social media,
czuwanie nad wdrażaniem poszczególnych zadań projektu.
Fundacja Stabilo
Koordynator miejskiego portalu społecznościowego orbiToruń.pl
wdrażanie i monitorowanie zadań projektu
koordynacja finansów oraz ewaluacji projektu
współpraca w zakresie promocji projektu
przygotowywanie niezbędnych umów i porozumień
rozwiązywanie bieżących problemów
Faber Consulting
Konsultant ds. Projektów Międzynarodowych
kreowanie projektów międzynarodowych
tworzenie konsorcjów projektowych
pisanie i składanie aplikacji
monitoring programów Komisji Europejskiej
odpowiedzialność za social media (j. angielski i j. polski)
Faber Consulting
Konsultant ds. Kultury
współpraca przy tworzeniu projektów kulturalnych,
odpowiedzialność za stworzenie konsorcjum projektowego oraz aplikacji projektu
"InnoSUrge!" w ramach Baltic Sea Region Programme 2007-2013,
odpowiedzialność za social media (w j. angielskim).
Alcatel-Lucent
Analityk centrum obsługi klienta
obsługa klientów korporacyjnych z regionu EMEA w j. angielskim
monitorowanie i usprawnianie procesów w zakresie współpracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
nadzorowanie działań firm współpracujących
monitorowanie poziomu satysfakcji klienta w trakcie całego procesu obsługi danego zgłoszenia
zapewnienie właściwej eskalacji problemów - konsultacja problemów technicznych

Szkolenia i kursy

certyfikat Competent Communicator Toastmasters International
certyfikat Competent Leader Toastmasters International
Animator przemysłów kreatywnych
"C-DEVELOPMENT - Prawo autorskie"
uczestnictwo w projekcie "Toruńska Akademia Kadr Kultury"
"Zarządzanie projektem kulturalnym"
Akademia Trenera NGO

Edukacja

Logo
Komunikacja i Kreowanie Wizerunku Medialnego, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Logo
Etnologia/Antropologia kulturowa, licencjackie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Logo
Historia, specjalizacja: nauczycielska, specjalność: historia krajów Europy Wschodniej, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Komunikacja kryzysowa, chodzenie i bieganie po górach.

Organizacje

Ruch Światło-Życie (od 2000)
Grupa Literacka Piekary 24 (od 2009)
Toastmasters International (od 2014)

Inne

3. m-ce w 1/2 Finałów Mistrzostw Polski Toastmasters International 2016 w mowach humorystycznych w j. polskim
3. m-ce w 1/2 Finałów Mistrzostw Polski Toastmasters International 2016 w mowach improwizowanych w j. polskim
uczestnik Wielkiego Finału 75. edycji teleturnieju "Jeden z dziesięciu"

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Copywriters
Copywriters
Grupa dla wszystkich zainteresowanych zjawiskiem Copywriting´u
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
Kino czeskie
Kino czeskie
Kameralne miejsce dla wszystkich zauroczonych czeskim kinem, np. dla fanów twórczości Petra Zelenki. Miejsce gdzie m.in. można znaleźć adresy kin z czeskim filmem.
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Social Media dla profesjonalistów
Social Media dla profesjonalistów
Social Media to narzędzia. Profesjonalista z nich korzysta a nie teoretyzuje.
Szachy
Szachy
Dla wszystkich szachistów, pasjonatów, zawodowców, amatorów, uczestników turniejów szachowych.