Umiejętności
Composing Press Releases
Copywriting
Creative Concept Design
Event Management
Marketing
Planning & Execution of Events
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Social Networking
Strategic Communications
Nowe Media
media eletroniczne
Zarządzanie kryzysem
blogowanie
Strategia
Dziennikarstwo
Marketing Communication
Training Skills
media relation
Creative thinking and problem solving
Public Speaker
writing skills
writing and editing
crisis communication
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Traffic manager
odpowiedzialność za realizację projektów dla Grupy Polpharma, Jim Beam;
działania na rzecz wizerunku MSU Publishing
działania na rzecz wizerunku MSU Publishing
copywriter
wymyślanie | burze mózgów | pisanie
m. in. dla Danone, Makro, Jim Beam, Barefoot Wine, Tchibo, Grupy Polpharma
m. in. dla Danone, Makro, Jim Beam, Barefoot Wine, Tchibo, Grupy Polpharma
Asystent techniczny w projekcie DOBRY START 2
działania promocyjne
logistyka form wsparcia dla uczestników projektu
stały kontakt i opieka nad uczestnikami projektu
archiwizacja dokumentacji projektowej
komunikacja kryzysowa
logistyka form wsparcia dla uczestników projektu
stały kontakt i opieka nad uczestnikami projektu
archiwizacja dokumentacji projektowej
komunikacja kryzysowa
Koordynator projektu Akcja konsultacja!
podejmowanie strategicznych decyzji
wdrażanie i monitorowanie zadań projektowych
koordynacja pracy zespołu projektowego
organizacja szkoleń w ramach projektu
działania promocyjne
współpraca z partnerem projektu
wdrażanie i monitorowanie zadań projektowych
koordynacja pracy zespołu projektowego
organizacja szkoleń w ramach projektu
działania promocyjne
współpraca z partnerem projektu
Redaktor naczelny serwisu informacyjno-promocyjnego kulturalnytorun.pl
administrowanie stroną serwisu,
inicjowanie nowych celów,
koordynacja prac zespołu redakcyjnego,
pisanie, selekcja, redagowanie i publikacja artykułów,
organizacja "Kulturalnych Spotkań",
działania promocyjne w zakresie social media,
czuwanie nad wdrażaniem poszczególnych zadań projektu.
inicjowanie nowych celów,
koordynacja prac zespołu redakcyjnego,
pisanie, selekcja, redagowanie i publikacja artykułów,
organizacja "Kulturalnych Spotkań",
działania promocyjne w zakresie social media,
czuwanie nad wdrażaniem poszczególnych zadań projektu.
Koordynator miejskiego portalu społecznościowego orbiToruń.pl
wdrażanie i monitorowanie zadań projektu
koordynacja finansów oraz ewaluacji projektu
współpraca w zakresie promocji projektu
przygotowywanie niezbędnych umów i porozumień
rozwiązywanie bieżących problemów
koordynacja finansów oraz ewaluacji projektu
współpraca w zakresie promocji projektu
przygotowywanie niezbędnych umów i porozumień
rozwiązywanie bieżących problemów
Analityk centrum obsługi klienta
obsługa klientów korporacyjnych z regionu EMEA w j. angielskim
monitorowanie i usprawnianie procesów w zakresie współpracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
nadzorowanie działań firm współpracujących
monitorowanie poziomu satysfakcji klienta w trakcie całego procesu obsługi danego zgłoszenia
zapewnienie właściwej eskalacji problemów - konsultacja problemów technicznych
monitorowanie i usprawnianie procesów w zakresie współpracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
nadzorowanie działań firm współpracujących
monitorowanie poziomu satysfakcji klienta w trakcie całego procesu obsługi danego zgłoszenia
zapewnienie właściwej eskalacji problemów - konsultacja problemów technicznych
Szkolenia i kursy
certyfikat Competent Communicator Toastmasters International
certyfikat Competent Leader Toastmasters International
Animator przemysłów kreatywnych
"C-DEVELOPMENT - Prawo autorskie"
uczestnictwo w projekcie "Toruńska Akademia Kadr Kultury"
"Zarządzanie projektem kulturalnym"
Akademia Trenera NGO
certyfikat Competent Leader Toastmasters International
Animator przemysłów kreatywnych
"C-DEVELOPMENT - Prawo autorskie"
uczestnictwo w projekcie "Toruńska Akademia Kadr Kultury"
"Zarządzanie projektem kulturalnym"
Akademia Trenera NGO
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Komunikacja kryzysowa, chodzenie i bieganie po górach.
Organizacje
Ruch Światło-Życie (od 2000)
Grupa Literacka Piekary 24 (od 2009)
Toastmasters International (od 2014)
Grupa Literacka Piekary 24 (od 2009)
Toastmasters International (od 2014)
Inne
3. m-ce w 1/2 Finałów Mistrzostw Polski Toastmasters International 2016 w mowach humorystycznych w j. polskim
3. m-ce w 1/2 Finałów Mistrzostw Polski Toastmasters International 2016 w mowach improwizowanych w j. polskim
uczestnik Wielkiego Finału 75. edycji teleturnieju "Jeden z dziesięciu"
3. m-ce w 1/2 Finałów Mistrzostw Polski Toastmasters International 2016 w mowach improwizowanych w j. polskim
uczestnik Wielkiego Finału 75. edycji teleturnieju "Jeden z dziesięciu"
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Kino czeskie
Kameralne miejsce dla wszystkich zauroczonych czeskim kinem, np. dla fanów twórczości Petra Zelenki. Miejsce gdzie m.in. można znaleźć adresy kin z czeskim filmem.
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Social Media dla profesjonalistów
Social Media to narzędzia. Profesjonalista z nich korzysta a nie teoretyzuje.
Szachy
Dla wszystkich szachistów, pasjonatów, zawodowców, amatorów, uczestników turniejów szachowych.