Umiejętności
obsługa komputera
dbanie o wizerunek firmy oraz klientów
Prawo jazdy kat B
Praca pod presją czasu i wyników
wyznaczanie celów i kontrola ich wykonywania
motywowanie i rozwój pracowników
praca w zespole i kierowanie zespołem
Języki
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds sprzedaży i relacji z Klientem
zarządzanie pracą podległej sekcji - wyznaczanie celów dla doradców, nadzór nad ich realizacją, rozliczenie z efektów pracy, szkolenia i wsparcie w terenie. Rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników, Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami. Prowadzenie wizyt sprzedażowych i zaległościowych.
Sprzedawca, Sprzedawca Spec. Finansowy, Spec. ds. Sprzedaży, Kierownik Zmiany, Kierownik Sprzedaży
obsługa klienta - prezentacja i sprzedaż artykułów AGD, RTV, IT, FOTO, TELE oraz kredytów ratalnych, ubezpieczeń i usług serwisowych, dbanie o ekspozycję sklepu, nadzór nad pracą sklepu, udział w szkoleniach branżowych
Szkolenia i kursy
Ocena Roczna Pracownika
Standard Obsługi Klienta
Jak szkolić innych
Standard Obsługi Klienta
Jak szkolić innych
Zainteresowania
sport, muyka, nowe technologie