Mateusz Kunowski
konsultant ds. wsparcia IT, LSI Software S.A.
Łódź,
łódzkie
Umiejętności
pomoc techniczna
System Windows
microfoft word,excel.powerPoint, obsługa urządzeń biurowych itp.
Adobe Premiere - podstawy montażu i obróbki obrazu
Adobe Photoshop (poziom podstawowy)
bazy danych MS SQL/ MySQL
Adobe Audition - podstawowy
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
konsultant ds. wsparcia IT
• Instalowanie oprogramowania,
• Konfiguracja oprogramowania,
• Szkolenie klientów w zakresie posługiwania się oprogramowaniem,
• Serwis programowy oraz sprzętowy,
• Wymiana i konfiguracja nowych wersji oprogramowania,
• Organizowanie i szkolenie klientów w zakresie wykonywania kopii bezpieczeństwa,
• Doradztwo w zakresie wykorzystania oprogramowania, w zakresie sprzętu, sieci komputerowych, oprogramowania systemowego, urządzeń peryferyjnych,
• Odtwarzanie uszkodzonych baz danych,
• Doradztwo i kontrola wykonywania przez klientów kopii bezpieczeństwa danych,
• Opisywanie zgłoszeń w systemie do tego służącym,
• Telefoniczne wsparcie użytkowników,
• Testowanie oprogramowania i nowych rozwiązań,
• Wdrażanie nowych funkcjonalności na komputerach klientów.
• Konfiguracja oprogramowania,
• Szkolenie klientów w zakresie posługiwania się oprogramowaniem,
• Serwis programowy oraz sprzętowy,
• Wymiana i konfiguracja nowych wersji oprogramowania,
• Organizowanie i szkolenie klientów w zakresie wykonywania kopii bezpieczeństwa,
• Doradztwo w zakresie wykorzystania oprogramowania, w zakresie sprzętu, sieci komputerowych, oprogramowania systemowego, urządzeń peryferyjnych,
• Odtwarzanie uszkodzonych baz danych,
• Doradztwo i kontrola wykonywania przez klientów kopii bezpieczeństwa danych,
• Opisywanie zgłoszeń w systemie do tego służącym,
• Telefoniczne wsparcie użytkowników,
• Testowanie oprogramowania i nowych rozwiązań,
• Wdrażanie nowych funkcjonalności na komputerach klientów.
Młodszy specjalista ds. IT
• Przygotowanie komputerów dla nowych użytkowników,
• Przygotowywanie stanowisk dla nowych użytkowników,
• Przyjmowanie zgłoszeń drogą telefoniczną, poprzez e-mail oraz ustnie,
• Doraźna pomoc dla użytkownika na miejscu w firmie,
• Czynności serwisowe związane z eksploatacją komputerów oraz sieci,
• Wyjazdy służbowe związane z podłączeniem oraz konfiguracją sieci w bazach firmy,
• Pomoc poprzez zdalne połączenie do komputera użytkownika,
• Pomoc techniczna drogą telefoniczną oraz poprzez e-mail,
• Aktualizacja bazy danych poprzez program MS SQL Server,
• Modernizacja sieci teleinformatycznej,
• I i II linia wsparcia technicznego,
• Przygotowywanie stanowisk dla nowych użytkowników,
• Przyjmowanie zgłoszeń drogą telefoniczną, poprzez e-mail oraz ustnie,
• Doraźna pomoc dla użytkownika na miejscu w firmie,
• Czynności serwisowe związane z eksploatacją komputerów oraz sieci,
• Wyjazdy służbowe związane z podłączeniem oraz konfiguracją sieci w bazach firmy,
• Pomoc poprzez zdalne połączenie do komputera użytkownika,
• Pomoc techniczna drogą telefoniczną oraz poprzez e-mail,
• Aktualizacja bazy danych poprzez program MS SQL Server,
• Modernizacja sieci teleinformatycznej,
• I i II linia wsparcia technicznego,
Helpdesk
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
• Przyjmowanie zgłoszeń oraz rejestracja w systemie,
• Administracja kontami użytkowników (tworzenie nowych, aktualizacja danych),
• Informowanie użytkownika o procedurach obowiązujących w firmie
• ,Zakładanie kont pocztowych w systemie Exchange,
• Monitorowanie oraz obsługa zgłoszeń,
• Praca w środowisku klienta poprzez zdalne połączenie,
• Administracja kontami użytkowników (tworzenie nowych, aktualizacja danych),
• Informowanie użytkownika o procedurach obowiązujących w firmie
• ,Zakładanie kont pocztowych w systemie Exchange,
• Monitorowanie oraz obsługa zgłoszeń,
• Praca w środowisku klienta poprzez zdalne połączenie,
Projekty
Wdrożenia nowych funkcji w oprogramowaniu
• Przeprowadzenie pilotażowego wdrożenia,
• Przeprowadzenia wdrożenia u wszystkich klientów,
• Kontrola poprawności działania nowej funkcjonalności.
Dodanie nowych funkcjonalności na komputerach klientów w ramach oprogramowania firmowego.
Zakres obowiązków
• Samodzielne testy przygotowanych rozwiązań przez dział DPO,• Przeprowadzenie pilotażowego wdrożenia,
• Przeprowadzenia wdrożenia u wszystkich klientów,
• Kontrola poprawności działania nowej funkcjonalności.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Inne
Zainteresowania
Od 2011 roku prowadzę kanał w serwisie YouTube zajmujący się komentowaniem rozgrywki w czasie rzeczywistym;
Podróże po świecie do miejsc mało oczywistych;
Początkujący fotograf amator;
Fascynacja krajami dalekiego wschodu;
Zapalony gracz komputerowy jak i konsolowy (bo liczy się fabuła)
Podróże po świecie do miejsc mało oczywistych;
Początkujący fotograf amator;
Fascynacja krajami dalekiego wschodu;
Zapalony gracz komputerowy jak i konsolowy (bo liczy się fabuła)
Inne
• Podstawowa znajomość pakietu Adobe (Photoshop, Audition, Premiere Pro),
• Znajomość podstaw obróbki audio wizualnej materiałów filmowych,
• Znajomość podstaw obróbki wizualnej zdjęć,
• Dobra znajomość systemów z rodziny Windows (od XP do Windows 8),
• Dobra znajomość pakietu biurowego MS Office,
• Podstawowa znajomość baz danych SQL (praca w programie MS SQL Server 2012 i 2014),
• Obowiązkowy, punktualny oraz rzetelny w wykonywaniu powierzonej mi pracy,
• Wysoka kultura osobista,
• Kreatywne myślenie oraz łatwość w przekazaniu swojej wizji innym osobom,
• Posiadam aktualną książeczkę do celów sanitarnych.
• Podstawowa znajomość języka angielskiego.
• Projektowanie sieci teleinformatycznych,
• Budowa sieci teleinformatycznych (montowanie okablowania, spinanie gniazdek, tworzenie infrastruktury),
• Znajomość podstaw obróbki audio wizualnej materiałów filmowych,
• Znajomość podstaw obróbki wizualnej zdjęć,
• Dobra znajomość systemów z rodziny Windows (od XP do Windows 8),
• Dobra znajomość pakietu biurowego MS Office,
• Podstawowa znajomość baz danych SQL (praca w programie MS SQL Server 2012 i 2014),
• Obowiązkowy, punktualny oraz rzetelny w wykonywaniu powierzonej mi pracy,
• Wysoka kultura osobista,
• Kreatywne myślenie oraz łatwość w przekazaniu swojej wizji innym osobom,
• Posiadam aktualną książeczkę do celów sanitarnych.
• Podstawowa znajomość języka angielskiego.
• Projektowanie sieci teleinformatycznych,
• Budowa sieci teleinformatycznych (montowanie okablowania, spinanie gniazdek, tworzenie infrastruktury),
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.