Umiejętności
Reklamacje
Prawo jazdy
Pierwsza pomoc
Języki obce
ISO9001 Auditor
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Outlook
PPAP
Prezentacje
5. Dlaczego
Rozmowy z klientami
6sigma
Rozpatrywanie Reklamacji
Rozpatrywanie reklamacji, dyspozycji oraz zapytań Klientów
Wózki widłowe
8D reporting
FMEA, SPC, MSA, 8D, Parero, 5WHY, Diagram Ishikawy
zlecanie prac i nadzór nad nimi
5c
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Quality Manager
▪ Zarządzenie podległym zespołem kontroli jakości. ▪ Utrzymywanie systemu jakości – nadzór nad dokumentacją systemową oraz realizacja celów jakościowych i wymagań środowiska,
▪ Ciągle doskonalenie oraz budowanie świadomości wśród pracowników dotyczące wymagań Klientów oraz Jakości,
▪ Udział oraz analiza niezgodności dotycząca reklamacji – przygotowywanie raportów 8D zgodnie z wymaganiami Klienta,
▪ Aktualizacja zapisów oraz generowanie i archiwizacja dokumentacji związanej z procesem oferowania, planowania i realizacji usług,
▪ Rozpatrywanie reklamacji,
▪ Nadzorowanie i organizacja działań naprawczych,
▪ Tworzenie dokumentacji jakościowej.
▪ Ciągle doskonalenie oraz budowanie świadomości wśród pracowników dotyczące wymagań Klientów oraz Jakości,
▪ Udział oraz analiza niezgodności dotycząca reklamacji – przygotowywanie raportów 8D zgodnie z wymaganiami Klienta,
▪ Aktualizacja zapisów oraz generowanie i archiwizacja dokumentacji związanej z procesem oferowania, planowania i realizacji usług,
▪ Rozpatrywanie reklamacji,
▪ Nadzorowanie i organizacja działań naprawczych,
▪ Tworzenie dokumentacji jakościowej.
Specjalista ds. jakości
Howe
▪ Utrzymywanie systemu jakości – nadzór nad dokumentacją systemową oraz realizacja celów jakościowych,
▪ Ciągle doskonalenie oraz budowanie świadomości wśród pracowników dotyczące wymagań Klientów oraz Jakości,
▪ Reprezentowanie firmy przed Klientem, a także czynny udział w audytach procesu/systemu oraz koordynowanie działań poaudytowy,
▪ Nadzór oraz analiza kosztów oraz wskaźników jakościowych,
▪ Nadzór nad kontrolą procesu,
▪ Udział oraz analiza niezgodności dotycząca reklamacji – przygotowywanie raportów 8D zgodnie z wymaganiami Klienta,
▪ Aktualizacja zapisów oraz generowanie i archiwizacja dokumentacji związanej z procesem oferowania, planowania i realizacji usług,Rozpatrywanie reklamacji,
▪ Nadzorowanie i organizacja działań naprawczych
▪ Ciągle doskonalenie oraz budowanie świadomości wśród pracowników dotyczące wymagań Klientów oraz Jakości,
▪ Reprezentowanie firmy przed Klientem, a także czynny udział w audytach procesu/systemu oraz koordynowanie działań poaudytowy,
▪ Nadzór oraz analiza kosztów oraz wskaźników jakościowych,
▪ Nadzór nad kontrolą procesu,
▪ Udział oraz analiza niezgodności dotycząca reklamacji – przygotowywanie raportów 8D zgodnie z wymaganiami Klienta,
▪ Aktualizacja zapisów oraz generowanie i archiwizacja dokumentacji związanej z procesem oferowania, planowania i realizacji usług,Rozpatrywanie reklamacji,
▪ Nadzorowanie i organizacja działań naprawczych
PEŁNOMOCNIK DS. SYSTEMU ZARZĄDZADZANIA JAKOŚCIĄ WŁG ISO/TS 16949
Euronyl Assembling Sp. z O.O.
• Wdrażanie postanowień i zarządzeń w zakresie Systemu Zarządzania Jakością.
• Zapewnienie, że procesy potrzebne w Systemie Zarządzania Jakością są ustanowione, wdrożone i utrzymywane.
• Przedstawienie kierownictwu najwyższego szczebla sprawozdań dotyczących funkcjonowania systemu zarządzania jakością i wszelkich potrzeb związanych z doskonaleniem tego systemu.
• Zapewnienie upowszechniania w całej organizacji świadomości dotyczącej wymagań klienta.
• Współudział w tworzeniu koncepcji rozwoju firmy.
• Opracowanie, weryfikowanie i dokonywanie zmian w ramach dokumentów systemowych.
• Inicjowanie, opracowanie, koordynowanie i nadzór nad przeprowadzaniem działań korygujących i zapobiegawczych.
• Planowanie, przygotowywanie i koordynowanie przeglądów systemu dokonywanego przez właścicieli procesów.
• Nadzór nad ciągłym doskonaleniem Systemu Zarządzania Jakością.
• Nadzorowanie procesu badania satysfakcji klienta.
• Współpraca z jednostkami certyfikującymi system jakości oraz wyroby.
• Zapewnienie, że procesy potrzebne w Systemie Zarządzania Jakością są ustanowione, wdrożone i utrzymywane.
• Przedstawienie kierownictwu najwyższego szczebla sprawozdań dotyczących funkcjonowania systemu zarządzania jakością i wszelkich potrzeb związanych z doskonaleniem tego systemu.
• Zapewnienie upowszechniania w całej organizacji świadomości dotyczącej wymagań klienta.
• Współudział w tworzeniu koncepcji rozwoju firmy.
• Opracowanie, weryfikowanie i dokonywanie zmian w ramach dokumentów systemowych.
• Inicjowanie, opracowanie, koordynowanie i nadzór nad przeprowadzaniem działań korygujących i zapobiegawczych.
• Planowanie, przygotowywanie i koordynowanie przeglądów systemu dokonywanego przez właścicieli procesów.
• Nadzór nad ciągłym doskonaleniem Systemu Zarządzania Jakością.
• Nadzorowanie procesu badania satysfakcji klienta.
• Współpraca z jednostkami certyfikującymi system jakości oraz wyroby.
Quality Menager
Euronyl Assembling
• Zarządzanie działem jakości oraz podlegającym mu zespołem
• Utrzymywanie systemu jakości – nadzór nad dokumentacją systemową oraz realizacja celów jakościowych
• Reprezentowanie firmy przed Klientem, a także czynny udział w audytach procesu/systemu, oraz koordynowanie działań po audytowy.
• Przygotowanie i wdrażanie dokumentacji PPAP dla nowych wyrobów oraz związane z tym
działania np. pomiary, zlecenia na 3D
• Szkolenie personelu z zakresu SZJ, wymagań Klienta,
• Nadzór oraz analiza kosztów oraz wskaźników jakościowych
• Nadzór nad kontrolą procesu
• Ciągle doskonalenie oraz budowanie świadomości wśród pracowników dotyczące
wymagań Klientów oraz Jakości
• Udział oraz analiza niezgodności dotycząca reklamacji – przygotowywanie raportów 8D
zgodnie z wymaganiami Klienta
• Nadzorowanie i organizacja działań naprawczych,
• Nadzorowanie pracy laboratorium pomiarowego,
• Utrzymywanie systemu jakości – nadzór nad dokumentacją systemową oraz realizacja celów jakościowych
• Reprezentowanie firmy przed Klientem, a także czynny udział w audytach procesu/systemu, oraz koordynowanie działań po audytowy.
• Przygotowanie i wdrażanie dokumentacji PPAP dla nowych wyrobów oraz związane z tym
działania np. pomiary, zlecenia na 3D
• Szkolenie personelu z zakresu SZJ, wymagań Klienta,
• Nadzór oraz analiza kosztów oraz wskaźników jakościowych
• Nadzór nad kontrolą procesu
• Ciągle doskonalenie oraz budowanie świadomości wśród pracowników dotyczące
wymagań Klientów oraz Jakości
• Udział oraz analiza niezgodności dotycząca reklamacji – przygotowywanie raportów 8D
zgodnie z wymaganiami Klienta
• Nadzorowanie i organizacja działań naprawczych,
• Nadzorowanie pracy laboratorium pomiarowego,
Inżynier Jakości
• Przeprowadzanie wstępnych szkoleń jakościowych dla pracowników produkcji odnośnie wymagań jakościowych produktów i SZJ
• Dokumentacja i wdrażanie nowych specyfikacji produktów oraz instrukcji jakościowych
• Pomiary próbek, zbieranie danych, pomiary zdolności procesu dla nowych produktów i materiałów oraz dzienny nadzór nad jakością produktów
• Nadzór nad procesem reklamacji od klienta i do dostawcy
• Kontakt z klientem i dostawcami w zakresie zagadnień jakościowych
• Rozpowszechnianie świadomości o zagadnieniach bezpieczeństwa produktów, jakościowych, środowiskowych na terenie firmy
• Dokumentacja i wdrażanie nowych specyfikacji produktów oraz instrukcji jakościowych
• Pomiary próbek, zbieranie danych, pomiary zdolności procesu dla nowych produktów i materiałów oraz dzienny nadzór nad jakością produktów
• Nadzór nad procesem reklamacji od klienta i do dostawcy
• Kontakt z klientem i dostawcami w zakresie zagadnień jakościowych
• Rozpowszechnianie świadomości o zagadnieniach bezpieczeństwa produktów, jakościowych, środowiskowych na terenie firmy
Młodszy Specjalista ds. Certyfikacji
- aktualizacja zapisów oraz generowanie i archiwizacja dokumentacji związanej z procesem oferowania, planowania i realizacji usług;
- opracowywanie ofert oraz dokumentów związanych z procesem ofertowym dla klientów;
- rozliczanie finansowe usług;
- kontakt z klientami w zakresie ustaleń dotyczących realizowanych usług i dokumentacji, przyjmowania reklamacji i skarg, działań handlowych i pozyskiwania zleceń;
- koordynacja podzleceń niezbędnych do realizacji usługi;
- planowanie przebiegu realizacji usług;
- kontrola formalna dokumentacji z przeprowadzonych badań;
- udział w projektach prosprzedażowych, badaniach rynkowych, w tym telemarketingu.
- opracowywanie ofert oraz dokumentów związanych z procesem ofertowym dla klientów;
- rozliczanie finansowe usług;
- kontakt z klientami w zakresie ustaleń dotyczących realizowanych usług i dokumentacji, przyjmowania reklamacji i skarg, działań handlowych i pozyskiwania zleceń;
- koordynacja podzleceń niezbędnych do realizacji usługi;
- planowanie przebiegu realizacji usług;
- kontrola formalna dokumentacji z przeprowadzonych badań;
- udział w projektach prosprzedażowych, badaniach rynkowych, w tym telemarketingu.
Szkolenia i kursy
Certyfikaty:
- Iso9001 (internal) auditor
- Pełnomocnik PSB do spraw bezpieczeństwa wyrobu- wymagania grupy VW
- Nadzór nad wyposażeniem i kalibracja wybranych środków pomiarowych i kontrolnych
- Operator wciagników i wciagarek z poziomu roboczego,
- Uprawnienia na wózki widłowe
- Prawo jazdy kat. B
- Iso9001 (internal) auditor
- Pełnomocnik PSB do spraw bezpieczeństwa wyrobu- wymagania grupy VW
- Nadzór nad wyposażeniem i kalibracja wybranych środków pomiarowych i kontrolnych
- Operator wciagników i wciagarek z poziomu roboczego,
- Uprawnienia na wózki widłowe
- Prawo jazdy kat. B
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Produkcja
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
sporty zespołowe, film, książki, podróże, wędkarstwo, aktywna turystyka
Grupy
Institute for Internal Controls – IIC
The Institute for Internal Controls (IIC) oraz IIC Poland Chapter (IIC Polska), Polski Oddział międzynarodowego Instytutu ds. Kontroli Wewnętrznych - The IIC