Mateusz Krzemiński

Doradca Klienta, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
Gliwice, śląskie

Umiejętności

ASAP motoryzacja Sprzedaż bezpośrednia FIFO Finanse Kaizen Kanban Lean Manufacturing Microsoft Office Negocjacje Wystąpienia publiczne SAP Sprzedaż ETKA ZFŚS B2B Sales Incadea DMS incadea

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
Doradca Klienta
1. Odpowiedzialność za realizację ustalonych planów sprzedażowych i osiągnięcie założonej prowizji.
- Określanie priorytetów w ramach otrzymanej bazy klientów w CRM'ie (zgodnych z priorytetami/wagami ustalonymi przez przełożonego),
- Telefoniczne oraz bezpośrednie kontakty z klientem w ramach przydzielonej bazy klientów - rozmowy/spotkania z decydentami,
- Określanie potencjału i potrzeb klienta,
- Przedstawienie klientom podczas spotkań oferty i zachęcanie do zakupu produktów Sodexo Benefits and Rewards Services,
- Określanie warunków proponowanych klientowi w ramach ustalonych widełek.

2. Odpowiada za weryfikację i aktualizację danych dotyczących klienta i akceptanta zawartych w bazie CRM, w tym archiwizację wszelkich aktywności związanych z klientem i akceptantem oraz za podejmowanie decyzji dotyczącej pozostawienia klienta w swojej bazie lub przekazania pod opiekę do Przedstawiciela handlowego ds. telesprzedaży.

3. Odpowiedzialność za współpracę z klientami poprzez:
- Realizację ustalonych planów sprzedażowych i osiągnięcie założonej prowizji po stronie klienta,
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem,
- Przedstawianie ofert i negocjowanie kontraktów,
- Działanie w ramach bazy klientów w CRM-ie przydzielonej przez przełożonego,
- Pozyskiwanie nowych klientów i wpisywanie ich do CRM
- Przeprowadzanie follow-up akcji marketingowych na zlecenie Działu Marketingu i Rozwoju - składając wizyty u wytypowanych klientów,
- Uczestnictwo i czynne reprezentowanie firmy podczas targów,
- Znajomość aktów prawnych w obszarze naszego biznesu (np. ustawy o zamówieniach publicznych, przepisów dotyczących podatków VAT, CIT i PIT, przepisów BHP, ustawa dot. Związków zawodowych, ZFŚS, prawa pracy, podatkowych akcji promowania sprzedaży).

4. Odpowiedzialność za współpracę i rozwój sieci akceptantów poprzez:
- Kontakty z punktami sprzedaży akceptantów (głównie z ich właścicielami)
- Negocjowanie warunków (w ramach ustalonych "widełek",
- Kontakty z akceptantami pod kątem wsparcia sprzedaży organizowanego przez Dział Marketingu i Rozwoju - szukanie potencjalnych partnerów akcji marketingowych,
- Szkolenie pracowników akceptanta

5. Odpowiedzialność za udział w przetargach/ zapytaniach ofertowych w swoim regionie poprzez:
- Konsultacje z Klientem
- Negocjowanie zapisów warunków oferty,
- Obecność na otwarciu kluczowych przetargów / ofert,
- Współdecydowanie odnośnie warunków handlowych,
- Proponowanie warunków współpracy (analiza kryteriów vs możliwość konkurencji

6. Odpowiedzialność za analizę i raportowanie sytuacji na rynku w swoim regionie - zachowania klientów, akceptantów, konkurencji - oraz rekomendowanie działań mających na celu rozwój firmy i zwiększenie sprzedaży.
BMW Gazda Group Sp. z o. o.
Doradca Ds. Części i Akcesoriów
Sprzedaż bezpośrednia
Logo
Trener zespołu produkcyjnego
Plastic Omnium

Edukacja

Logo
Logistyka, inżynierskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Sprzedaż
Inne

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..