Mateusz Kowalski-Klein

Doświadczony manager projektów eBusiness oraz CRM w 3M Poland
Piaseczno, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie zmianą CRM Bazy danych Marketing bezpośredni Project Management Efektywność Sprzedaży SEO E-mail marketing Presentations Skills

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

3M Poland
Marketing Automation Process Lead
Wdrażanie i utrzymanie procesów Marketing Automation z wykorzystaniem Eloqua oraz Salesforce.com
3M Poland
Salesforce.com Deployment Lead for CEE
Organizacja, koordynacja oraz nadzór nad wdrożeniem Salesforce.com dla krajów Europy Środkowej i Wschodniej.
3M Poland
SAP Customer Facing Process Lead
Członek zespołu wdrażającego SAP CRM globalnie w korporacji. W szczególności rozwiązanie mobilne CRM Sales App oraz zintegrowaną platformę współpracy Jam.
3M Poland
eBusiness Manager CEE Region
3M
Opracowanie i wdrażanie strategii 'e' w krajach regionu. Zintegrowany marketing z wykorzystaniem CRM, PIM, różnych form obecności w Sieci.
3M Poland
eBusiness Specialist
Wspieranie biznesów 3M w planowaniu i realizacji planów e-marketingowych. Koordynacja działań SEM. Wspieranie realizacji kampanii przy wykorzystaniu systemu CRM, e-mail marketingu oraz telemarketingu.
Dendrite
Regional CRM Presales Consultant
Techniczne wspieranie działu Global Sales. Przygotowanie scenariuszy prezentacji oprogramowania. Analiza potrzeb klienta i wsparcie procesu wdrożenia.
Dendrite
Presales Consultant
Dendrite
Technical Manager
- Nadzorowanie projektów wdrożeniowych
- Rozpoznanie potrzeb klienta oraz sporządzanie dokumentacji technicznej
Dendrite
CRM Consultant
Medical Data Management
Junior Account Executive

Edukacja

Logo
IT w Biznesie, studia podyplomowe
Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Organizacje

Toastmasters Polska SA

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymog&oacute
Bazy Danych
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Dostępność i Użyteczność
Dostępność i Użyteczność
Grupa wspierająca tworzenie Dostępnych i Użytecznych stron internetowych.
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
GL - Po godzinach
GL - Po godzinach
Pogawędki "na luzie". Zakątek dla tych, którzy chcą się uśmiechnąć lub odstresować.
humor - dowcip
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Marketing Bezpośredni
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
MÓJ PRYWATNY COACH poradził mi...
MÓJ PRYWATNY COACH poradził mi...
dla osób, którym podoba sie idea posiadania swojego osobistego coacha, doradcy rozwoju zawodowego, trenera rozwoju kariery
NAJ International
NAJ International
Firma NAJ International jest najstarszą firmą doradztwa personalnego w Polsce. Od 1991 roku systematycznie gromadzimy rzetelne informacje na temat realiów, w jakich działają nasi klienci.