Mateusz Kot
...
KunówWarszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Klientów Korporacyjnych
ASTER SP. Z O.O. – Kierownik ds. Klientów Korporacyjnych:
- Realizacja kwartalnego planu sprzedażowego,
- Współpraca z działem rozwoju produktowego celem kształtowania port folio produktów i usług,
- Uczestnictwo w postępowaniach zamówienie publiczne oraz tworzenie ofert w odpowiedzi na SIWZ,
- Utrzymywanie kontaktów z przypisanymi klientami,
- Definiowanie celów produktowych/rynkowych i aktywne promowanie produktów,
- Prowadzanie negocjacji handlowych,
- Doradztwo Techniczne,
- Realizacja kwartalnego planu sprzedażowego,
- Współpraca z działem rozwoju produktowego celem kształtowania port folio produktów i usług,
- Uczestnictwo w postępowaniach zamówienie publiczne oraz tworzenie ofert w odpowiedzi na SIWZ,
- Utrzymywanie kontaktów z przypisanymi klientami,
- Definiowanie celów produktowych/rynkowych i aktywne promowanie produktów,
- Prowadzanie negocjacji handlowych,
- Doradztwo Techniczne,
Kierownik ds. Klientów Korporacyjnych
- Realizacja comiesięcznego planu sprzedażowego,
- Prognozowanie,
- Koordynowanie obsługi Klientów,
- Odpowiedzialność za wzrost sprzedaży na podległym regionie,
- Utrzymywanie kontaktów z przypisanymi klientami,
- Definiowanie celów produktowych/rynkowych i aktywne promowanie produktów,
- Sprzedaż usług głosowyhc i usług dostępu do internetu, transmisji danych oraz rozwiązań telekomunikacyjnych dla firm sektora korporacyjnego,
- Opieka posprzedażowa,
- Współpraca z innymi działami firmy celem wdrażania sprzedanych rozwiązań,
- Współpraca z działem rozwoju produktowego celem kształtowania portfolio produktów i usług,
- Prognozowanie,
- Koordynowanie obsługi Klientów,
- Odpowiedzialność za wzrost sprzedaży na podległym regionie,
- Utrzymywanie kontaktów z przypisanymi klientami,
- Definiowanie celów produktowych/rynkowych i aktywne promowanie produktów,
- Sprzedaż usług głosowyhc i usług dostępu do internetu, transmisji danych oraz rozwiązań telekomunikacyjnych dla firm sektora korporacyjnego,
- Opieka posprzedażowa,
- Współpraca z innymi działami firmy celem wdrażania sprzedanych rozwiązań,
- Współpraca z działem rozwoju produktowego celem kształtowania portfolio produktów i usług,
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja