Mateusz Koronkiewicz

Enthusiasm is excitement with inspiration, motivation, and a pinch of creativity.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Analiza Umiejętności komunikacyjne Komputery Digital Innovation media eletroniczne reklama interaktywna Umiejętności interpersonalne Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Planowanie mediów Marketing Mobilny Negocjacje Reklama online Otwarty umysł Prezentacje Promocje

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Universal McCann
Digital Strategist
Media Direction OMD
Digital Manager
• Creating advertising strategies with focus on digital
• Integrating strategies execution with countless third parties (creative agencies, media vendors, PR, affiliation agencies, technical support, etc.)
• Recommending media budget and allocating digital media spends
• Negotiations with media vendors
• Planning online advertising campaigns
• Preparing and analyzing PostBuy reports
• Monitoring of the online advertising campaigns (Gemius Direct Effect, Double Click, Google Analytics)
• Analysis of the competition
• In charge of various new business project (inc. pitch presentations on digital media planning)
• Preparing and conducting digital training for Clients (media landscape, digital trends, introduction to digital media planning, advertising solutions)
• Clients: Carlsberg Group (all brands), Fortum Power and Heat Polska, New Business

• Social Media Team management (strategies, communication and new solutions implementation)
Uczelnia Łazarskiego
Wykładowca
Uczelnia Łazarskiego
Wykład z zakresu: Video Online dla specjalizacji: e-marketing.
Media Direction OMD
Senior Digital Planner/Buyer
• Creating advertising strategies with focus on digital
• Integrating strategies execution with countless third parties (creative agencies, media vendors, PR, affiliation agencies, technical support, etc.)
• Recommending media budget and allocating digital media spends
• Negotiations with media vendors
• Planning online advertising campaigns
• Preparing and analyzing PostBuy reports
• Monitoring of the online advertising campaigns (Gemius Direct Effect, Double Click, Google Analytics)
• Analysis of the competition
• In charge of various new business project (inc. pitch presentations on digital media planning)
• Co-operating with Social Media Team during special projects and communication on Fanpages of Carslberg Group Brands (content, strategy and storyboard creation)
• Preparing and conducting digital training for Clients (media landscape, digital trends, introduction to digital media planning, advertising solutions)
• Client Service (Account Manager dedicated for Wizz Air)
• Clients: Carlsberg Group (all brands), Wizz Air, Canon, Polsat, New Business
Media Direction OMD
Digital Planner/Buyer
Prowadzeni klienci:
- Wizz Air ( Account Manager )
- grupa Carlsberg ( wszystkie brandy )
- Canon
- Cyfrowy Polsat (DTH, DVBT, Internet Mobilny, Ipla)

Ponadto w 2012:
- sieć sklepów Żabka
- New Business
- Chipita ( Chipicao, 7days, Bake rolls)
Media Direction OMD
Junior Digital Planner/Buyer
Przygotowywanie i opracowywanie media planów.
Analiza konkurencji, przygotowywanie raportów z realizacji media planów (post buy) oraz koordynacja projektów.
Rozmowy z przedstawicielami klienta oraz mediów.

Klienci:
- Wizz Air
- Citroen
- AXA Direct
- Dr. Oetker
- Joanna
Thomson Reuters
Analityk Danych / Data Analyst Level 2
Analiza danych, monitoring, rozwiązywanie problemów na rynkach finansowych krajów skandynawskich. Kontakt z giełdami, prowadzenie projektów dotyczących zmian w bazach danych.
Praca w języku angielskim.
Logo
Szef promocji i marketingu
Club70 Sp. z o. o.
Organizacja promocji, kreowanie wizerunku klubu ( banery/plakaty/ulotki ). Pozyskiwanie partnerów z branży gastronomicznej ( głównie alkohole )oraz kontakt z aktualnymi partnerami. Organizacja imprez w klubie dla poszczególnych klientów (samorządy studenckie, prywatne firmy), eventów promocyjnych. Aranżacja nowego wyglądu klubu, zatrudnianie muzyków, DJ, tancerek.
Logo
Szef promocji i marketingu
Neomarketing organizacji imprez i promocji Błażej Soiński
Opracowywanie strategii promocyjnych dla poszczególnych zleceniodawców ( m.in. Lech, Fiat , Radio Złote Przeboje, Club70), wdrażanie i ich koordynacja.
Radio Złote Przeboje
koordynator ds promocji
Koordynacja zaplanowanych akcji promocyjnych oraz stworzenie od podstaw 4 weekendowego rodzinnego Eventu na trójmiejskich plażach. Głównym zadaniem przy organizacji eventu było pozyskanie sponsorów oraz ułożenie planu imprez ( zamówienie sprzętów, obsługi ). Podczas eventu prócz koordynacji projektu pracowałem w charakterze animatora całej imprezy.

Szkolenia i kursy

Kurs pierwszej pomocy
Kurs informatyczny (b.dobra znajomość pakietu office)
Prawo jazdy kat. B

Edukacja

Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, Handel Zagraniczny, magisterskie
Uniwersytet Gdański
Logo
Ekonomia, Handel Międzynarodowy, licencjackie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Zainteresowania

Techniki reklamy
Turystyka
Gastronomia
Sporty ekstremalne

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
A jak zarobić pierwszy milion.
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
ADITnetwork
ADITnetwork
Dobre dochody dzięki systemom online.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative & Innovative
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne. A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
Experiential Marketing
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów Uniwersytetu Gdańskiego
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów Uniwersytetu Gdańskiego
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów Uniwersytetu Gdańskiego
Marka i branding
Marka i branding
Czym dla Ciebie jest marka? Dowiedz się czym marka jest dla innych!
Marketing i PR w IT
Marketing i PR w IT
Marketing i PR w branży IT i New Media
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów