Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Marketingu
Hikoki Power Tools Polska Sp. z o.o.
odpowiedzialność za tworzenie i wprowadzanie strategii marketingowej w Polsce,
zarządzanie dwiema głównymi liniami produktów,
opracowywanie, wdrażanie i nadzór nad polityką cenową
planowanie i kontrola budżetu marketingowego,
opracowywanie okresowych promocji oraz ich analiza i rozliczanie,
odpowiedzialność za działania reklamowe, PR
kreacja i produkcja materiałów marketingowych również na potrzeby innych spółek koncernu,
badanie skuteczności komunikacji marketingowej: analizy sprzedaży i kontaktów konsumenckich
analiza informacji rynkowych: badania i analizy marketingowe, produktowe oraz rynkowe,
współpraca z kluczowymi klientami,
współpraca z dziennikarzami, agencjami reklamowymi, zewnętrznymi dostawcami,
opracowywanie i wdrażanie nowej stron internetowych oraz platformy komunikacyjnej.
zarządzanie dwiema głównymi liniami produktów,
opracowywanie, wdrażanie i nadzór nad polityką cenową
planowanie i kontrola budżetu marketingowego,
opracowywanie okresowych promocji oraz ich analiza i rozliczanie,
odpowiedzialność za działania reklamowe, PR
kreacja i produkcja materiałów marketingowych również na potrzeby innych spółek koncernu,
badanie skuteczności komunikacji marketingowej: analizy sprzedaży i kontaktów konsumenckich
analiza informacji rynkowych: badania i analizy marketingowe, produktowe oraz rynkowe,
współpraca z kluczowymi klientami,
współpraca z dziennikarzami, agencjami reklamowymi, zewnętrznymi dostawcami,
opracowywanie i wdrażanie nowej stron internetowych oraz platformy komunikacyjnej.
Kierownik Produktu
opieka nad produktem: elektronarzędzia oraz narzędzia spalinowe,
wprowadzenie produktu na rynek,
ustalenie polityki sprzedaży,
działania marketingowe wspomagające sprzedaż produktu,
współdziałanie z innymi działami firmy,
opracowywanie szkoleń wewnętrznych jak i dedykowanych klientom firmy,
przygotowanie dokumentacji technicznej.
wprowadzenie produktu na rynek,
ustalenie polityki sprzedaży,
działania marketingowe wspomagające sprzedaż produktu,
współdziałanie z innymi działami firmy,
opracowywanie szkoleń wewnętrznych jak i dedykowanych klientom firmy,
przygotowanie dokumentacji technicznej.
Kierownik Zakupów
nadzór nad pracą działu zakupów, magazynu i procesów logistycznych,
negocjacje z dostawcami (dotychczasowymi, jaki i nowymi),
ustalanie polityki cenowej i produktowej na rynku Polskim,
kreowanie działań marketingowych.
negocjacje z dostawcami (dotychczasowymi, jaki i nowymi),
ustalanie polityki cenowej i produktowej na rynku Polskim,
kreowanie działań marketingowych.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Inne
Pakiet MS Office, Axapta (XAL)
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
HVACR
HEATING (OGRZEWANIE), VENTILATION (WENTYLACJA), AIR CONDITIONING (KLIMATYZACJA), REFRIGERATION (CHŁODNICTWO)
Praca po japońsku
Polscy pracownicy zatrudnieni w japońskiej firmie spotykają się z gamą problemów dosyć charakterystycznych, które można skategoryzować w pewne grupy.
Najważniejsze kategorie to dwa rodzaje problemów
Rock
Szeroko rozumiana muzyka rockowa i metalowa - sporo z Was aktualnie pod krawatem nie raz pogowało na koncertach. Czas ścinania włosów nadszedł i tak : )