Umiejętności
usprawnianie procesów biznesowych
Audyt Wewnętrzny
ISAE 3402
ISO 20000
ITIL
Wdrożenie ITIL
Certyfikat ITIL v3
MBA
PCI DSS
PMBOK
PMP
Zarządzanie portfelem
Audyty jakości
Zarządzanie ryzykiem
SSAE 16
ITIL Intermediate
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
starszy konsultant w Biurze Nadzoru Sektora
2014 - obecnie - menedżer ryzyka (Risk Manager) w globalnym projekcie przekazania usług
2014 - obecnie - kierownik projektu - dostosowanie metodyki zarządzania usługami IT do zgodności z ISO 20000
2013 - obecnie - kierownik projektów dostosowanie usług do wymogów normy PCI DSS
2011 - 2012 - utworzenie metodyki zarządzania usługami IT (w oparciu o ITIL) dla kilku organizacji w ramach projektów przekazania usług IT do outsourcingu - metodyka obejmująca m.in. procesy: zarządzanie incydentem, problemem, zmianą, konfiguracją, wersją, wdrożeniem, realizacją wniosków, ...
2010 - obecnie - kierownik programu SAS70 / ISAE 3402 / SSAE 16
2010 - 2011 - kierownik projektu SAS70, dostarczenie raportu SAS70 Type II klientowi z branży lotniczej
oraz:
tworzenie wymagań dla systemu zarządzania usługami IT (ITSM management)
Audyty organizacji IT/projektów IT
Prowadzenie szkolenia ITIL v3 (poziomy: awarness, foundation)
Analizy portfela projektów (prognozy zapotrzebowania na zasoby, stan projektów w portfelu)
Analiza i weryfikacja poprawności biznesplanów
2014 - obecnie - kierownik projektu - dostosowanie metodyki zarządzania usługami IT do zgodności z ISO 20000
2013 - obecnie - kierownik projektów dostosowanie usług do wymogów normy PCI DSS
2011 - 2012 - utworzenie metodyki zarządzania usługami IT (w oparciu o ITIL) dla kilku organizacji w ramach projektów przekazania usług IT do outsourcingu - metodyka obejmująca m.in. procesy: zarządzanie incydentem, problemem, zmianą, konfiguracją, wersją, wdrożeniem, realizacją wniosków, ...
2010 - obecnie - kierownik programu SAS70 / ISAE 3402 / SSAE 16
2010 - 2011 - kierownik projektu SAS70, dostarczenie raportu SAS70 Type II klientowi z branży lotniczej
oraz:
tworzenie wymagań dla systemu zarządzania usługami IT (ITSM management)
Audyty organizacji IT/projektów IT
Prowadzenie szkolenia ITIL v3 (poziomy: awarness, foundation)
Analizy portfela projektów (prognozy zapotrzebowania na zasoby, stan projektów w portfelu)
Analiza i weryfikacja poprawności biznesplanów
konsultant w Biurze Nadzoru Sektora
Zarządzanie ryzykiem w projektach informatycznych,
Nadzór nad strategicznymi projektami sektora (budżet > $250.000),
Udział w pracach związanych z poprawą produktywności, badaniem satysfakcji klientów (opracowanie ankiety badania satysfakcji klientów),
Udział we wdrożeniu korporacyjnego systemu do zarządzaniem portfelem projektów (analiza i opracowanie koncepcji części funkcjonalności systemu, wdrożenie w podległych jednostkach organizacyjnych)
Udział w pracach nad metodyką uruchamiania projektów inwestycyjnych (wytyczne dla tworzenia biznesplanów)
Udział we wdrożeniu systemu do zarządzania pracą sprzedaży (opracowanie koncepcji funkcjonalności dotyczącej przedstawiania i weryfikacji informacji przez sprzedawców dot. aktualnej wartości leadu)
Udział we wdrożeniu systemu do zarządzania kompetencjami pracowników
Udział we wdrożeniu systemu oceny pracowników/kierownictwa, nadzór nad przeprowadzaniem procesu oceny
Opracowanie i przeprowadzenie badania dojrzałości procesów dostarczenie i utrzymania usług IT zgodnie z wytycznymi ITIL
Audyty jednostek organizacyjnych
Audity wewnętrzne ISO (9001, 14001, 18001, 27001)
Nadzór nad strategicznymi projektami sektora (budżet > $250.000),
Udział w pracach związanych z poprawą produktywności, badaniem satysfakcji klientów (opracowanie ankiety badania satysfakcji klientów),
Udział we wdrożeniu korporacyjnego systemu do zarządzaniem portfelem projektów (analiza i opracowanie koncepcji części funkcjonalności systemu, wdrożenie w podległych jednostkach organizacyjnych)
Udział w pracach nad metodyką uruchamiania projektów inwestycyjnych (wytyczne dla tworzenia biznesplanów)
Udział we wdrożeniu systemu do zarządzania pracą sprzedaży (opracowanie koncepcji funkcjonalności dotyczącej przedstawiania i weryfikacji informacji przez sprzedawców dot. aktualnej wartości leadu)
Udział we wdrożeniu systemu do zarządzania kompetencjami pracowników
Udział we wdrożeniu systemu oceny pracowników/kierownictwa, nadzór nad przeprowadzaniem procesu oceny
Opracowanie i przeprowadzenie badania dojrzałości procesów dostarczenie i utrzymania usług IT zgodnie z wytycznymi ITIL
Audyty jednostek organizacyjnych
Audity wewnętrzne ISO (9001, 14001, 18001, 27001)
Szkolenia i kursy
Certyfikat ITIL V3 Intermedaite Qualification: Service Design
Certyfikat ITIL V3 Intermedaite Qualification: Service Strategy
Certyfikat ITIL V3 Intermediate Qualification: Service Operation
Certyfikat ITIL Foundation v3, Loyalist Certification Services
certyfikat audytora wewnętrznego ISO 20000-1, PCBC
Audytor wewnętrzny ISO/IEC 20000-1, PCBC
ITIL v3 Manager's Bridge, Business Excelence Institute
Service Delivery - IT Service Manager, Business Excelence Institute
Sevice Support - IT Service Manager, Business Excelence Institute
Przygotowanie Project Managera wg metodyki Prince 2, Altkom Akademia
Certyfikat audytora wewnętrznego ISO 9001, 14001, 18001 i 27001, Luqam
Audytor wewnętrzny ISO 9001, 14001, 18001 i 27001, Luqam
Certyfikat ITIL Foundation v2
Zarządzanie przez cele, Comarch SA
Zarządzanie czasem, Comarch SA
Certyfikat PMP
Introduction to Inquisite, Inquisite
Szkolenie z ITIL (gra symulacyjna F1 (ITSM), HP Polska
Zarządzanie konfliktem w grupie, Comarch SA
Prezentacja i autoprezentacja, Comarch SA
Project Risk Management, Comarch SA
Project Scheduling and Control, Comarch SA
Project Managament Introduction, Comarch SA
ITIL Foundaition, Altkom Akademia
Enterprise Project Management, ABC Data
Blackberry Administration Basic & Advanced, Polska Telefonia Cyfrowa & Research in Motion
Akademia Cisco, CCNP - Akademia Górniczo-Hutnicza, Kraków
Akademia Cisco, CCNA - Akademia Górniczo-Hutnicza, Kraków
Certyfikat ITIL V3 Intermedaite Qualification: Service Strategy
Certyfikat ITIL V3 Intermediate Qualification: Service Operation
Certyfikat ITIL Foundation v3, Loyalist Certification Services
certyfikat audytora wewnętrznego ISO 20000-1, PCBC
Audytor wewnętrzny ISO/IEC 20000-1, PCBC
ITIL v3 Manager's Bridge, Business Excelence Institute
Service Delivery - IT Service Manager, Business Excelence Institute
Sevice Support - IT Service Manager, Business Excelence Institute
Przygotowanie Project Managera wg metodyki Prince 2, Altkom Akademia
Certyfikat audytora wewnętrznego ISO 9001, 14001, 18001 i 27001, Luqam
Audytor wewnętrzny ISO 9001, 14001, 18001 i 27001, Luqam
Certyfikat ITIL Foundation v2
Zarządzanie przez cele, Comarch SA
Zarządzanie czasem, Comarch SA
Certyfikat PMP
Introduction to Inquisite, Inquisite
Szkolenie z ITIL (gra symulacyjna F1 (ITSM), HP Polska
Zarządzanie konfliktem w grupie, Comarch SA
Prezentacja i autoprezentacja, Comarch SA
Project Risk Management, Comarch SA
Project Scheduling and Control, Comarch SA
Project Managament Introduction, Comarch SA
ITIL Foundaition, Altkom Akademia
Enterprise Project Management, ABC Data
Blackberry Administration Basic & Advanced, Polska Telefonia Cyfrowa & Research in Motion
Akademia Cisco, CCNP - Akademia Górniczo-Hutnicza, Kraków
Akademia Cisco, CCNA - Akademia Górniczo-Hutnicza, Kraków
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Zainteresowania
Uwielbiam gotować: szczególnie potrawy kuchni francuskiej oraz azjatyckiej
Interesuję się zarządzaniem (podejście naukowe)
Interesuję się zarządzaniem (podejście naukowe)
Organizacje
ISACA (Information Systems Audit and Control Association) od 2009
PMI (Project Management Institute) - od 2009
ITSMF Polska, od 2008
Association for Computing Machinery, od 2004
IEEE, Communications Society 2004-2005
PMI (Project Management Institute) - od 2009
ITSMF Polska, od 2008
Association for Computing Machinery, od 2004
IEEE, Communications Society 2004-2005
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Analitycy IT
[b]UWAGA !!! Do grupy przyjmowane są osoby o pełnym i otwartym profilu UWAGA!!![/b]
Regulamin: § 36a. Zabrania się zamieszczania ogłoszeń o charakterze rekrutacyjnym na forach
Zarządzanie Procesami Biznesowymi
Celem grupy jest wymiana wiedzy i doświadczeń pomiędzy uzytkownikami grupy, poznawanie nowych trendów w zakresie zarządzania procesami biznesowymi i Open SOA.
audyt
Audyt wewnętrzny i zewnętrzny, audyt wykorzystania środków UE, egzaminy i certyfikaty w audycie.
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
CIA
Dla osób mających lub chcących uzyskać dyplom CIA. Wymiana materiałów szkoleniowych wiedzy i doświaczeń.
Efektywne Zarządzanie IT
Grupa dyskusyjna Absolwentów Podyplomowych Studiów SGH Efektywne Zarządzanie IT w Przedsiębiorstwie