Umiejętności
CMS
Content Marketing
Corel Draw
Digital Marketing
Event Management
Facebook
Google Adwords
Google Analytics
HTML
Joomla
Microsoft Excel
PPC
SEM
SEO
Social Media
Social Media Marketing
Wordpress
YouTube
Newsletter
Remarketing
Facebook ads
Pozycjonowanie stron
Reklama
Freshmail
Strategia marketingowa
Pakiet Adobe
Marketing internetowy
E-mail marketing
zarządzanie marką
Komunikacja Marketingowa
Brand24
Marketing bezpośredni
Marketing Zintegrowany
kreowanie wizerunku marki
fotografia cyfrowa
Reklama Online
Contao
FMCG brand and product management
Wizerunek
Grafika komputerowa
Zarządzanie i Marketing
E-marketing Strategy
DTP (przygotowanie prac do druku, skład i łamanie tekstu)
tworzenie kreacji reklamowych
YouTube ads
Wizerunek & PR
Press Service
Google Search Console
Targi
Google Forms
Tworzenie kampanii mailingowych
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Marketingu
Przedsiębiorstwo farmaceutyczno-chemiczne Synteza sp. z o.o.
Kierowanie Działem Marketingu i bezpośrednia współpraca z Działami Sprzedaży. Opracowywanie, realizacja strategii marketingowej i sprzedażowej przedsiębiorstwa. Branża farmaceutyczna: leki Rx, leki OTC, suplementy diety. Branża kosmetyczna: wody kolońskie, lakier do włosów.
Kierownik Działu Marketingu
Wyższa Szkoła Logistyki
Kierowanie Działem Marketingu, opracowywanie, realizacja strategii i działań marketingowych oraz ocena ich efektywności.
wystawiono
Mateusz Hoppe jest osobą ambitną, cierpliwą i pracowitą, dążącą do ciągłego rozwoju. Posiada ogromną wiedzę specjalistyczną z zakresu komunikacji i e-marketingu. Jest wspaniałym mentorem i kolegą. Jako przełożony doskonale zarządzał zespołem, zawsze umiał znaleźć czas dla swoich pracowników. Mateusz ma świetne wyczucie marketingowe, potrafi spojrzeć na problem z różnych stron, co przekłada się na jakość jego pracy oraz pracy zespołu. Jest osobą zaangażowaną, która bardzo szybko się uczy i zawsze rozwiązuje problem od początku do końca. Mateusz jest koleżeński, a praca z nim to sama przyjemność. Jestem mu bardzo wdzięczna za ogrom wiedzy, którą mi przekazał. Takiego szefa, życzę każdemu!
Specjalista ds. E-marketingu
Wyższa Szkoła Logistyki
Realizacja działań e-marketingowych oraz ocena ich efektywności.
wystawiono
Mateusz jest osobą bardzo pracowitą, skłonną do dużego zaangażowania w powierzone zadania. Ma wyjątkowe zdolności analityczne, które przekładają się na trafne wnioski i skuteczne działania. Mateusz odnajduje się bardzo dobrze zarówno w pracy zespołowej, jak i indywidualnej, jako lider tematu. Największym jego kapitałem jest wiedza, którą nieustannie poszerza i chętnie się dzieli.
Starszy Specjalista ds. Promocji
Wyższa Szkoła Logistyki
Odpowiedzialność za wizerunek Uczelni. Organizacja stoisk targowych i innych wydarzeń promocyjnych. Projektowanie materiałów graficznych. Współpraca z agencjami reklamowym, drukarniami i pozostałymi podmiotami. Fotografia. Pozyskiwanie sponsorów. Koordynacja strategicznych wydarzeń. Zakup mediów. Planowanie i realizacja części budżetu poświęconego komunikacji.
usługodawca
wystawiono
Z Mateuszem Hoppe, jako Specjalistą ds. Promocji WSL, współpracuję od kilku lat. Dał się poznać jako osoba zaangażowana i sumienna. Zawsze przyjaźnie nastawiony, chętny do pomocy, skrupulatnie wywiązuje się z obowiązków. W pełnieniu powierzonych mu funkcji z pewnością pomaga mu kreatywność oraz nieprzeciętne zdolności organizacyjne. Dodatkowo Mateusz posiada umiejętności interpersonalne, które sprawiają, że stanowi doskonałą wizytówkę uczelni w kontaktach z klientami i partnerami. Cieszę się, że mam okazję z nim współpracować i liczę, że szybko się to nie zmieni ;-)
współpracownik
wystawiono
Mateusz podczas współpracy wykazuje zawsze pełne zaangażowanie i chęć do uczestniczenia w każdej fazie projektu. Z łatwością koordynuje prace poszczególnych działów, stawiając sobie za cel zadowolenie każdej ze stron. Projekty nadzorowane przez Mateusza są na najwyższym poziomie, a każdy detal starannie dopracowany, dzięki czemu możliwa jest terminowa realizacja zakładanych celów. Z Mateuszem miałem okazję współpracować zarówno przy tworzeniu serwisów internetowych, jak również przy realizacjach powiązanych z pracami graficznymi. Wiedza i doświadczenie Matusza okazują się niezastąpione i pomocne w każdym projekcie.
współpracownik
wystawiono
Mateusz to bardzo empatyczny i pomocny chłopak, który nigdy nie pozostawi kolegów bez wsparcia(: Dzierży w ręku szeroki wachlarz kompetencji, zarówno tych twardych, jak i miękkich. Posiada rozległą wiedzę, popartą gruntownym przygotowaniem merytorycznym oraz ciągłym zgłębianiem nurtujących go zagadnień. Wspólna praca z Mateuszem pozwala zachować na dłużej zdrowie psychiczne w dobrej kondycji, gdyż jest on osobą o stoickim spokoju i wyważeniu opanowanym do perfekcji (: Używając nomenklatury marketingowej "Polecam" :D
wystawiono
Mateusz jest osobą otwartą na rozwój, chętnie podejmującą nowe i ambitne wyzwania, precyzyjnie planującą swoją pracę. Ma ogromne wyczucie w sprawach marketingowych, jest skromny i bardzo inteligentny. To profesjonalista w każdym calu, rozumiejący podejście innych. Ma dużą wiedzę, a ciągle z pokorą podchodzi do tego czego jeszcze nie wie. Chętnie się dokształca, ciągle się rozwija. Doskonale porusza się w obszarze reklamy, grafiki komputerowej, promocji, sprzedaży i komunikacji. Jest znakomitym specjalistą w zakresie promocji internetowej, stron www, portali społecznościowych oraz ma dużą wiedzę informatyczną. Posiada zdolności kierowania projektami i zespołami. Współpraca z Mateuszem zaowocowała sukcesem uczelni na wielu polach. Na uwagę zasługuje również jego ponadstandardowe zaangażowanie w pracę. Współpraca z nim to ogromna korzyść i wielka przyjemność. Wnosi do zespołu nie tylko wiedzę, ale i pozytywne podejście do pracy i budowania wspólnego sukcesu.
Specjalista ds. Promocji
Wyższa Szkoła Logistyki
Organizacja stoisk targowych i innych wydarzeń promocyjnych. Projektowanie materiałów graficznych. Współpraca z agencjami reklamowym, drukarniami i pozostałymi podmiotami. Pozyskiwanie sponsorów.
wystawiono
Bardzo pozytywnie wspominam swoje praktyki na WSL. Mateusz świetnie mnie poprowadził - wszystko dokładnie wytłumaczył, podzielił się swoją wiedzą, zawsze służył pomocą, a co mnie najbardziej zadziwiało- znalazł na to wszystko czas, mimo natłoku swoich prac :) Nauczyłam się w tym czasie bardzo wiele, za co jestem Mateuszowi i całemu zespołowi niezmiernie wdzięczna :)
Specjalista ds. Reklamy
Czasopisma firmowe „SKIVAK Custom Publishing”
- budowanie pozytywnych relacji biznesowych z Klientami;
- sprzedaż powierzchni reklamowej do czasopism ("Let's Fly" - Port Lotniczy Poznań-Ławica, "Głos Biznesu" - Wielkopolskie Organizacje Biznesowe, "Profiokno" - Aluplast, "CQ" - Rosenthal);
- przygotowywanie elektronicznej wersji magazynów "Nasz Bank" i "Poradnik Bankowy" - PKO Bank Polski S.A.;
- gromadzenie informacji o rynku i opinii na temat czasopism;
- koordynacja projektów na linii Klient - Dział graficzny;
- przygotowywanie ofert handlowych;
- negocjowanie i przygotowywanie umów;
- poszukiwanie partnerów barterowych.
- sprzedaż powierzchni reklamowej do czasopism ("Let's Fly" - Port Lotniczy Poznań-Ławica, "Głos Biznesu" - Wielkopolskie Organizacje Biznesowe, "Profiokno" - Aluplast, "CQ" - Rosenthal);
- przygotowywanie elektronicznej wersji magazynów "Nasz Bank" i "Poradnik Bankowy" - PKO Bank Polski S.A.;
- gromadzenie informacji o rynku i opinii na temat czasopism;
- koordynacja projektów na linii Klient - Dział graficzny;
- przygotowywanie ofert handlowych;
- negocjowanie i przygotowywanie umów;
- poszukiwanie partnerów barterowych.
współpracownik
wystawiono
Współpracę z Mateuszem wspominam bardzo dobrze. Prawdę pisze o sobie - każde zadanie było dla niego wyzwaniem a nie problemem. Kompetentny, pelen energii i zaangażowania. Szybko sie uczył, chętnie angażował się w nowe projekty. Zawsze szukał nowych pomysłów na dotarcie do klientów. Był solidnym wsparciem rozwijanych projektów sprzedażowych i marketingowych. Polecam współpracę!
Szkolenia i kursy
20-21.06.2016
Pokolenie AdBlocka - jak dotrzeć do millenialsów? - Rafał Masny, Kamil Bolek
Jak zainteresować millenialsów nauką? - Dawid Myśliwiec
Ekrany Digital Signage jako przyszłość nowoczesnej komunikacji ze studentem - Żaneta Postek, Tomasz Bukowski
Social media w działaniu - Wioleta Białowąs
Digital influencerzy w komunikacji uczelni wyższych - Rafał Masny, Kamil Bolek
Jak dostosować stronę do potrzeb użytkownika, czyli wykorzystanie szybkich testów
UX przez przeglądarkę - Bartosz Mozyrko
Media relations jako narzędzie budowania wizerunku uczelni - dr Mariusz Sokołowski
Budowanie bazy odbiorców i skuteczna komunikacja w email marketingu - Łukasz Hardek
25-26.01.2016:
Snapchat - rosnąca popularność w rodzinie mediów społecznościowych - Karol Jurga
Czy etyka się opłaca? - dr Andrzej Ostrowski
Wiele twarzy uczelni - Szymon Kukanow
Cross media - optymalizacja kanałów marketingowych - dr Kinga Stopczyńska
Work&Power” - zarządzanie własną energią w pracy - Justyna Kliombka-Jarzyna
5.11.2015:
Student zmotywowany - ginący gatunek w świecie akademickim? - Maciej Słomczyński
22-23.06.2015:
Zarządzanie własnym potencjałem i talentem - Beata Kupiec
Promocja uczelni w Internecie - Szymon Kukanów
Scenariusze przyszłości szkolnictwa wyższego - Jari Puhakka - Capful Finlandia
10.06.2015
Szkolenie PREZI
01.06.2015
Budowanie strategii obecności marki i jej produktów w social media; Budowanie kampanii promocyjnych w social media z uwzględnieniem Facebook Ads; Zasady komunikacji z grupami docelowymi oraz używania zewnętrznych aplikacji wspierających aktywność w social media; Budowanie trwałej społeczności wokół firmy oraz utrzymania dobrych relacji z klientami - Social Media London Style
16.05.2015
Wykorzystanie potencjału portalu LinkedIn w kontekście wizerunku Twojej firmy, sprzedaży Twoich usług, pozyskania nowych klientów oraz procesu rekrutacji; Budowanie reputacji firmy poprzez profil firmowy, profile LinkedIn, dyskusje oraz inne aplikacje; Budowanie efektywnego i przyjaznego wyszukiwarkom profilu osobistego, który przyciągnie dla firm nowych klientów oraz kandydatów; Tworzenie strategii obecności na LinkedIn w kontekście wizerunku osobistego oraz wizerunku firmy
28.01.2015:
Jak pozycjonować się w wyszukiwarkach w 2015? - FORUM Media Polska, prelegent Marcin Kordus (Agencja S3)
28.10.2014:
Akademia e-marketingu - ClearSense
- Planuj strategię marketingową
- Google Analitics
- Zarządzanie obecnością w sieci
- Social Media
- Adwords
- Remarketing i katalogi internetowe
- Mailingi
16.05.2014:
Wyzwania menedżerskie - komunikacja w konflikcie - Dagmara Głowacka, Wojciech Zalewski - ILiM
10.02-12.02.2014:
- Gra o wizerunek i jej spójność z misją uczelni - Andrzej Ostrowski
- Modele współpracy międzynarodowych korporacji z uczelniami wyższymi na przykładzie Intel Corporation - Michał Dżoga
- Social Networking i marketing rekomendacji bez tajemnic - nowe modele komunikacji i szanse dla sektora edukacyjnego - Krzysztof Winnik
- Grywalizacja w promocji nauki - Andrzej Ostrowski
30.06-3.07.2013:
- Absolwenci - szansa czy niechciany kłopot. Jak budować trwałe więzi? - Kinga Nemere-Czachowska
- From 16 to 80: Lifecycle of Student - Alumni - Cristhian Mestre Asensio
- Reklamować, czy nie reklamować: oto jest pytanie" - dr Ewa Hope
- Wszystko na sprzedaż? Polityka informacyjna uczelni w dobie konkurencji - płk Wiesław Grzegorzewski
- Autoprezentacja i komunikacja - Tomasz Kammel
6-7.04.2013 - Autoprezentacja - 16H - dr Joanna Wrzesińska (WSL)
21.03.2013 - VADEMECUM REDAKTORA FOLDERU: kluczowe aspekty techniczne projektowania i produkcji folderów - 7H - Ośrodek Edukacyjny FORUM
21.11.2012 - Warsztaty "Dobre praktyki CSR" - 4H - PISOP
24.04.2012 - Bazy danych, które wspierają sprzedaż mailową i telefoniczną - 8H - Forum Press - Maciej Ossowski, Dyrektor Edukacji, GetResponse - Implix:
- Praktyczne metody, które w sposób prosty, skuteczny i zgodny z prawem pozwalają tworzyć i powiększać bazy danych potencjalnych klientów
- Zgoda na przesyłanie oferty handlowej - jak ją otrzymać?
- Jak wybrać system do zarządzania bazami danych?
- Kupowanie baz danych - na co zwrócić uwagę?
23.02.2012 - Prawo dla rzeczników prasowych i działów PR - 6H - CPI:
- Zasady udzielania informacji prasie, Ochrona przed naruszeniem praw przez publikację prasową - Maria du Vall
- Podstawy Prawa Autorskiego, Umowy w Prawie Autorskim - mec. Roman Bieda
- Ochrona Wizerunku w działalności PR i promocji, Prawne aspekty e-PR - mec. Roman Bieda
- Sprostowania i Odpowiedzi Prasowe, Prawo do autoryzacji - Mirosław Wróblewski
16.01.2012 - Szkolenie z podstaw fotografii - 6H
Pokolenie AdBlocka - jak dotrzeć do millenialsów? - Rafał Masny, Kamil Bolek
Jak zainteresować millenialsów nauką? - Dawid Myśliwiec
Ekrany Digital Signage jako przyszłość nowoczesnej komunikacji ze studentem - Żaneta Postek, Tomasz Bukowski
Social media w działaniu - Wioleta Białowąs
Digital influencerzy w komunikacji uczelni wyższych - Rafał Masny, Kamil Bolek
Jak dostosować stronę do potrzeb użytkownika, czyli wykorzystanie szybkich testów
UX przez przeglądarkę - Bartosz Mozyrko
Media relations jako narzędzie budowania wizerunku uczelni - dr Mariusz Sokołowski
Budowanie bazy odbiorców i skuteczna komunikacja w email marketingu - Łukasz Hardek
25-26.01.2016:
Snapchat - rosnąca popularność w rodzinie mediów społecznościowych - Karol Jurga
Czy etyka się opłaca? - dr Andrzej Ostrowski
Wiele twarzy uczelni - Szymon Kukanow
Cross media - optymalizacja kanałów marketingowych - dr Kinga Stopczyńska
Work&Power” - zarządzanie własną energią w pracy - Justyna Kliombka-Jarzyna
5.11.2015:
Student zmotywowany - ginący gatunek w świecie akademickim? - Maciej Słomczyński
22-23.06.2015:
Zarządzanie własnym potencjałem i talentem - Beata Kupiec
Promocja uczelni w Internecie - Szymon Kukanów
Scenariusze przyszłości szkolnictwa wyższego - Jari Puhakka - Capful Finlandia
10.06.2015
Szkolenie PREZI
01.06.2015
Budowanie strategii obecności marki i jej produktów w social media; Budowanie kampanii promocyjnych w social media z uwzględnieniem Facebook Ads; Zasady komunikacji z grupami docelowymi oraz używania zewnętrznych aplikacji wspierających aktywność w social media; Budowanie trwałej społeczności wokół firmy oraz utrzymania dobrych relacji z klientami - Social Media London Style
16.05.2015
Wykorzystanie potencjału portalu LinkedIn w kontekście wizerunku Twojej firmy, sprzedaży Twoich usług, pozyskania nowych klientów oraz procesu rekrutacji; Budowanie reputacji firmy poprzez profil firmowy, profile LinkedIn, dyskusje oraz inne aplikacje; Budowanie efektywnego i przyjaznego wyszukiwarkom profilu osobistego, który przyciągnie dla firm nowych klientów oraz kandydatów; Tworzenie strategii obecności na LinkedIn w kontekście wizerunku osobistego oraz wizerunku firmy
28.01.2015:
Jak pozycjonować się w wyszukiwarkach w 2015? - FORUM Media Polska, prelegent Marcin Kordus (Agencja S3)
28.10.2014:
Akademia e-marketingu - ClearSense
- Planuj strategię marketingową
- Google Analitics
- Zarządzanie obecnością w sieci
- Social Media
- Adwords
- Remarketing i katalogi internetowe
- Mailingi
16.05.2014:
Wyzwania menedżerskie - komunikacja w konflikcie - Dagmara Głowacka, Wojciech Zalewski - ILiM
10.02-12.02.2014:
- Gra o wizerunek i jej spójność z misją uczelni - Andrzej Ostrowski
- Modele współpracy międzynarodowych korporacji z uczelniami wyższymi na przykładzie Intel Corporation - Michał Dżoga
- Social Networking i marketing rekomendacji bez tajemnic - nowe modele komunikacji i szanse dla sektora edukacyjnego - Krzysztof Winnik
- Grywalizacja w promocji nauki - Andrzej Ostrowski
30.06-3.07.2013:
- Absolwenci - szansa czy niechciany kłopot. Jak budować trwałe więzi? - Kinga Nemere-Czachowska
- From 16 to 80: Lifecycle of Student - Alumni - Cristhian Mestre Asensio
- Reklamować, czy nie reklamować: oto jest pytanie" - dr Ewa Hope
- Wszystko na sprzedaż? Polityka informacyjna uczelni w dobie konkurencji - płk Wiesław Grzegorzewski
- Autoprezentacja i komunikacja - Tomasz Kammel
6-7.04.2013 - Autoprezentacja - 16H - dr Joanna Wrzesińska (WSL)
21.03.2013 - VADEMECUM REDAKTORA FOLDERU: kluczowe aspekty techniczne projektowania i produkcji folderów - 7H - Ośrodek Edukacyjny FORUM
21.11.2012 - Warsztaty "Dobre praktyki CSR" - 4H - PISOP
24.04.2012 - Bazy danych, które wspierają sprzedaż mailową i telefoniczną - 8H - Forum Press - Maciej Ossowski, Dyrektor Edukacji, GetResponse - Implix:
- Praktyczne metody, które w sposób prosty, skuteczny i zgodny z prawem pozwalają tworzyć i powiększać bazy danych potencjalnych klientów
- Zgoda na przesyłanie oferty handlowej - jak ją otrzymać?
- Jak wybrać system do zarządzania bazami danych?
- Kupowanie baz danych - na co zwrócić uwagę?
23.02.2012 - Prawo dla rzeczników prasowych i działów PR - 6H - CPI:
- Zasady udzielania informacji prasie, Ochrona przed naruszeniem praw przez publikację prasową - Maria du Vall
- Podstawy Prawa Autorskiego, Umowy w Prawie Autorskim - mec. Roman Bieda
- Ochrona Wizerunku w działalności PR i promocji, Prawne aspekty e-PR - mec. Roman Bieda
- Sprostowania i Odpowiedzi Prasowe, Prawo do autoryzacji - Mirosław Wróblewski
16.01.2012 - Szkolenie z podstaw fotografii - 6H
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Nowinki techniczne, gry komputerowe, spotkania z przyjaciółmi :-)
Inne
Technik Organizacji Reklamy,
Praca magisterska "Czynniki kształtujące wizerunek marki"
19.05.2015 - przebyty kurs na ratownika drogowego PZM oraz zdanie egzaminu teoretycznego i praktycznego
Praca magisterska "Czynniki kształtujące wizerunek marki"
19.05.2015 - przebyty kurs na ratownika drogowego PZM oraz zdanie egzaminu teoretycznego i praktycznego