Umiejętności
Reklama
planowanie eventów
Zarządzanie
Marketing
Media
Media Marketing
Planowanie mediów
Microsoft Excel
Microsoft Office
Optymalizacja procesów
Public Relations
Negocjacje z dostawcami
negocjacje handlowe
Kampanie reklamowe
Kampanie marketingowe
media relation
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca do spraw reklamy
Rumour Public Relations
Stanowisko: Doradca do spraw reklamy
Zakres obowiązków:
• Dobór komunikacji reklamowej w zakresie: radio, TV, Internet, prasa, outdoor
• Optymalizacja kampanii reklamowych
• Negocjacje budżetów oraz rabatów
• Organizacja konferencji prasowych, imprez plenerowych oraz briefingów
• Marketing szeptany
• PR produktowy, PR korporacyjny, Media Relations
• Obsługa klientów: DLF, iRobot, Stadler Form, Robomow, Kohersen, CrockPot
Zakres obowiązków:
• Dobór komunikacji reklamowej w zakresie: radio, TV, Internet, prasa, outdoor
• Optymalizacja kampanii reklamowych
• Negocjacje budżetów oraz rabatów
• Organizacja konferencji prasowych, imprez plenerowych oraz briefingów
• Marketing szeptany
• PR produktowy, PR korporacyjny, Media Relations
• Obsługa klientów: DLF, iRobot, Stadler Form, Robomow, Kohersen, CrockPot
Senior Media Planner / Media Planner / Junior Media Planner
Zakres obowiązków:
• Planowanie kampanii radiowych i zakup czasu antenowego
• Sporządzanie kalkulacji i optymalizacja budżetu
• Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń z zakresu rynku radiowego
• Przygotowywanie i opracowywanie analiz rynku radiowego (podsumowania roczne, półroczne kwartalne)
• Obsługa klientów strategicznych: Mediacom, Maxus
• Obsługa klientów: Valuemedia, MPG, Mediaon
• Prowadzenie budżetów i zestawień finansowych klientów
• Negocjacje rabatowe oraz zarządzanie relacjami ze stacjami radiowymi
• Planowanie kampanii radiowych i zakup czasu antenowego
• Sporządzanie kalkulacji i optymalizacja budżetu
• Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń z zakresu rynku radiowego
• Przygotowywanie i opracowywanie analiz rynku radiowego (podsumowania roczne, półroczne kwartalne)
• Obsługa klientów strategicznych: Mediacom, Maxus
• Obsługa klientów: Valuemedia, MPG, Mediaon
• Prowadzenie budżetów i zestawień finansowych klientów
• Negocjacje rabatowe oraz zarządzanie relacjami ze stacjami radiowymi
Junior Media Planner & Buyer
Zakres obowiązków:
• Planowanie kampanii radiowych
• Koordynowanie przebiegu kampanii ze stacjami radiowymi oraz domami mediowymi
• Obsługa klientów: Madiacom, Maxus, MEC
• Aktualizowanie cenników stacji radiowych
• Zbieranie oraz opracowywanie informacji dotyczących rynku radiowego
• Planowanie kampanii radiowych
• Koordynowanie przebiegu kampanii ze stacjami radiowymi oraz domami mediowymi
• Obsługa klientów: Madiacom, Maxus, MEC
• Aktualizowanie cenników stacji radiowych
• Zbieranie oraz opracowywanie informacji dotyczących rynku radiowego
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Public Relations
Zewnętrzny PR
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej