Doświadczenie zawodowe
Brand Manager
Casnesco S.A.
Zarządzanie marką : rozwój i wdrażanie strategii marki; rozwój nowych i istniejących produktów; planowanie i kontrola budżetu marki; planowanie i implementacja komunikacji marketingowej; analiza kategorii i konsumenta; współpraca z agencjami kreatywnymi, mediowymi, badawczymi, interaktywnymi.
Planowanie, organizowanie eventów wspierających rozwój marki
Analizowanie rynku i kategorii produktowych - rekomendacje, co do możliwości wejścia w nowe koncepty (wprowadzono nowe smaki i nowe opakowania)
Koordynacja działań: zaopatrzenia, rozwoju produktu, dział graficzny (projektowanie opakowań jednostkowych i zbiorczych, akceptacja druku)
Planowanie, zarządzanie, kontrola, rozliczanie działań promocyjnych dla dziąłu sprzedaży.
Planowanie, organizowanie eventów wspierających rozwój marki
Analizowanie rynku i kategorii produktowych - rekomendacje, co do możliwości wejścia w nowe koncepty (wprowadzono nowe smaki i nowe opakowania)
Koordynacja działań: zaopatrzenia, rozwoju produktu, dział graficzny (projektowanie opakowań jednostkowych i zbiorczych, akceptacja druku)
Planowanie, zarządzanie, kontrola, rozliczanie działań promocyjnych dla dziąłu sprzedaży.
Edukacja
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.