Mateusz Gędłek

Marketing Manager
Kraków, małopolskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Brand Manager
Casnesco S.A.
 Zarządzanie marką : rozwój i wdrażanie strategii marki; rozwój nowych i istniejących produktów; planowanie i kontrola budżetu marki; planowanie i implementacja komunikacji marketingowej; analiza kategorii i konsumenta; współpraca z agencjami kreatywnymi, mediowymi, badawczymi, interaktywnymi.
 Planowanie, organizowanie eventów wspierających rozwój marki
 Analizowanie rynku i kategorii produktowych - rekomendacje, co do możliwości wejścia w nowe koncepty (wprowadzono nowe smaki i nowe opakowania)
 Koordynacja działań: zaopatrzenia, rozwoju produktu, dział graficzny (projektowanie opakowań jednostkowych i zbiorczych, akceptacja druku)
 Planowanie, zarządzanie, kontrola, rozliczanie działań promocyjnych dla dziąłu sprzedaży.
FoodCare Sp. z o.o.
Privat Label - Marketing
LTT sp. z o. o.
Specjalista ds. struktury organizacyjnej
Pliva Kraków SA
Specialista ds. Umów Kontraktowych
Pliva Kraków

Edukacja

Logo
Zarządzanie Projektami, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.