Umiejętności
Branded Content
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
MS Office
Prawo jazdy kat B
lokowanie produktu
agb
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. reklamy
Obsługa Domów Mediowych oraz klientów bezpośrednich
w zakresie sponsoringu programów, lokowania produktu oraz projektów specjalnych dla 53 kanałów Premium TV. Przeprowadzanie prezentacji ramówkowych oraz projektowych, analizy rynku klientów oraz potencjału programów TV. Udział w grupach strategicznych, których celem było zwiększenie efektywności biura reklamy.
w zakresie sponsoringu programów, lokowania produktu oraz projektów specjalnych dla 53 kanałów Premium TV. Przeprowadzanie prezentacji ramówkowych oraz projektowych, analizy rynku klientów oraz potencjału programów TV. Udział w grupach strategicznych, których celem było zwiększenie efektywności biura reklamy.
Account Manager
Platforma Mediowa Point Group Platforma Mediowa Point Group
Współpraca z Domami Mediowymi. Opieka nad stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej we wszystkich tytułach wydawnictwa, tworzenie dodatków tematycznych do wybranych tytułów. Badanie konkurencji.
w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej we wszystkich tytułach wydawnictwa, tworzenie dodatków tematycznych do wybranych tytułów. Badanie konkurencji.
Senior Sales Executive
Organizacja sprzedaży powierzchni reklamowej w dziale Custom Publisjing, współpraca w przygotowywaniu prezentacji, opracowywanie badań rynkowych, budowanie
i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi. Współpraca z działem marketingu w zakresie budowania strategii działu. Analiza sektora medycznego i farmaceutycznego w Polsce.
i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi. Współpraca z działem marketingu w zakresie budowania strategii działu. Analiza sektora medycznego i farmaceutycznego w Polsce.
Spec. ds. marketingu
Naczelna Izba Lekarska
Organizowanie i koordynacja patronatów medialnych, reprezentacja na targach branż medycznych, dbanie o wizerunek Gazety Lekarskiej w branży medycznej, doradztwo i konsulting w zakresie reklamy w branży medycznej, w Gazecie Lekarskiej, tworzenie ofert reklamowych, współorganizowanie akcji promocyjnych i społecznych, marketing wewnętrzny.
Specjalista ds. Kolportażu
analizy sprzedażowe trzech tytułów – Głos Pomorza, Głos Koszaliński, Głos Pomorza, raportowanie dynamiki sprzedaży przy akcjach promocyjnych, badanie efektywności kampanii promocyjnych, nadzór logistyczny nad kolportażem tytułów, raportowanie sprzedaży, fakturowanie druku gazet.
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Fotografia, film, podróże, reklama, PR
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
kiteboarding
Kto choć raz stał na desce, ten wie, że opis do 100 liter nie odda nawet ułamka frajdy stojącej za KITE'em
PR w Finansach
Misja naszej grupy to wymiana wiedzy i doświadczenia między wszystkimi uczestnikami procesów komunikacyjnych.
Zapraszam wszystkich do dzielenia się swoimi doświadczeniami, wiedzą, przemyśleniami, ini
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?