Mateusz Franiak

Junior Key Account Manager, BROWIN
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Marketing Merchandising Microsoft Excel Microsoft Word PowerPoint Negocjacje Odporność na stres Komunikacja Analiza danych Analiza rynku Otwartość Prawo jazdy kat B Zaangażowanie sprzedaż transformacyjna certyfikat ECDL

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

BROWIN
Junior Key Account Manager
- codzienna współpraca z największymi w Polsce sieciami handlowymi typu DIY, supermarketami oraz dyskontami
- kreowanie wizerunku firmy i polityki sprzedaży
- negocjowanie i finalizowanie umów
- analiza rynku, potrzeb klientów i przygotowywanie ofert współpracy
- negocjacje warunków współpracy
- przygotowywanie analiz i zestawień sprzedaży
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konkurencji
- przygotowywanie layoutów dla sklepów sieci handlowych
- działania merchandisingowe
- prezentowanie partnerom biznesowym dostępnego asortymentu
Logo
Brand Ambassador
Japan Tobacco International JTI
- kreowanie i realizacja pomysłów dot. Employer Brandingu
- planowanie działań dot. Employer Brandingu
- wspieranie zespołu HR w budowaniu obrazu najlepszego pracodawcy na rynku
- reprezentowanie firmy podczas targów pracy oraz Dni Otwartych
- bezpośredni kontakt z władzami uczelni i studentami
Logo
Praktykant
QUEST Change Managers Sp. z o.o.
- badanie zadowolenia klientów,
- przygotowywanie wstępnych ofert współpracy,
- przygotowywanie modeli sprzedażowych,
- dbanie o właściwe relacje z klientami
Logo
Członek zespołu
Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego
-Jako członek Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego byłem odpowiedzialny m.in. za:
- współpracę z organizacjami studenckimi, władzami wydziału oraz jednostkami odpowiedzialnymi za wizerunek uczelni i sprawy bytowe studentów,
- kontakt z partnerami biznesowymi,
- przygotowywanie ofert współpracy,
- koordynowanie akcji promujących działalność organizacji.

Głównym projektem, za który byłem osobiście odpowiedzialny i realizowałem z pełnym zaangażowaniem była organizacja Dnia EkSocu 2016. Jest to coroczne święto Wydziału Ekonomicznego-Socjologicznego (największego wydziału na Uniwersytecie Łódzkim), które pozwala na wspólną zabawę, integrację i rywalizację władz uczelni ze studentami. Dzięki własnemu wysiłkowi oraz przy wsparciu koleżanek i kolegów WRSS EKSOC oraz innych organizacji studenckich działających na naszym wydziale zdołaliśmy przygotować dla wszystkich zainteresowanych wiele atrakcji m.in. Mega Twister, ścianka wspinaczkowa, ring bokserski, Mega Jenga, Eliminator Meltdown. Największą atrakcją był jednak koszykarski pojedynek studenci vs pracownicy wydziału, których reprezentował m.in. Dziekan Wydziału - dr hab. Rafał Matera, prof. UŁ. "Juwenaliom Wydziałowym" towarzyszyła również najlepsza muzyka, a na wszystkich którzy potrzebowali nabrać sił na dalszą zabawę czekały smakołyki z grilla.

Więcej o wydarzeniu
http://kronika.uni.lodz.pl/numery/czuje-sie-bardziej-ekspertem-niz-politykiem/artykuly/672/dzien-eksocu
Fotorelacja:
https://www.facebook.com/pg/w.eksoc/photos/?tab=album&album_id=1209369582429135
Logo
Wiceprezes zarządu
SKN EKOBIZNES
- kontakt z partnerami biznesowymi
- koordynowanie pracy zespołu
- przygotowywanie projektów
- dbanie o rozwój organizacji
Akademia Dobrego Startu AKADOS
Koordynator Lokalny - ŁÓDŹ
- pozyskiwanie nowych partnerów: kontakt z organizacjami studenckimi, uczelniami i partnerami biznesowymi
- przygotowywanie wraz z partnerami, dopasowanych do ich potrzeb, ofert współpracy
- organizowanie i koordynowanie przebiegu warsztatów
- promowanie organizacji i tworzonych projektów
- dbanie o dobry wizerunek organizacji
- obsługa gości w trakcie i po wydarzeniach
- sprzedaż bezpośrednia
- promowanie produktów partnerów
- poszukiwanie nowych kierunków rozwoju organizacji
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Specjalista ds. księgowości i finansów
- sprawdzanie i akceptowanie faktur w elektronicznym systemie fakturowania,
- wyliczanie i opłacanie podatków VAT oraz PIT
- wstępna analiza pomysłów biznesowych
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Praktykant
- bieżąca obsługa klientów
- przeprowadzanie spotkań z klientami,
- dbanie o właściwe zaopatrzenie biura,
- organizowanie wydarzeń dla przedsiębiorców

Szkolenia i kursy

11.2013 "Wprowadzenie do zarządzania projektami na przykładzie uruchomienia nowego mBanku" mBank
05.2014 "Wartościowy Lider" Indesit
05.2014 "Rozwiązywanie konfliktów – praktyka radzenia sobie ze sporami" mBank

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Ekonomia, licencjackie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Inne

Zainteresowania

Jazda na rowerze, tenis, muzyka lat 70. i 80., sport, nowości technologiczne, Slow Food

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.