Wypowiedzi

  • Mateusz Dubiel
    Wpis na grupie Orange w temacie odblokowanie telefonu?
    8.03.2017, 21:23

    Witam co do Waszej rozmowy to mam Wam do opowiedzenia historie nie z tej ziemi, 9 lutego mijał mi termin płatności faktury, zapłaciłem fakturę 9 gdzies kolo 14 popołudniu na następny dzień dostałem sms ze nie odnotowali płatności, no cóż myślę sb no poczekam do jutra To pewnie zaksięguja płatność od tego czasu zablokowali mi całkiem telefon i ktoś chcąc się ze mną skontaktować słyszy od starej dobrej znajomej sekretary "nie ma takiego numeru " i ta chora sytuacja trwa do dzisiaj od 3 tygodni nie wiem dlaczego ta chora sieć traktuje tak klienta który jest z nimi 15 lat. Wysyłałem maile z potwierdzeniem na Bok@orange.pl na windykacja@orange.com z potwierdzeniem a oni dalej twierdzą swoją stara śpiewke ze nie maja takiej płatności.Zawsze gdy udaje się do salonu zapytać dlaczego dalej ta sprawa nie jest wyjaśniona konsultanci wysyłają mnie do puchy na ścianie żebym podniósł słuchawkę i zadzwonił do bok ale jak wpisuje swój numer to rozlacza i dają mi karteczkę ze swoim numerem i mówią żebym powiedział jak nastąpi połączenie z konsultantem żebym powiedział ze dzwonie w sprawie innego numeru i słyszę to samo ze nie odnotowali płatności no hola hola ileż może to trwać to są normalnie jakieś jaja które wyląduje w sadzie. Śmiem stwierdzić że pewnie wystawili juz rachunek za luty w którym nie miałem wogole sprawnego telefonu ale pewnie oczekują na pieniądze a wcale ze nie właśnie tu są w błędzie niech nie liczą ze otrzymają pieniądze za fakturę skoro nie używałem wogole telefonu bo go zablokowali to nie otrzymają pieniędzy za takie traktowanie a jutro sprawa trafi do sądu bo nie będę się z nimi męczył za takie traktowanie. Czy możecie mi coś doradzić? ?

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do