Mateusz Drozdz
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Tarnowskie Góry,
śląskie
Umiejętności
Microsoft Office
Praca w zespole
język niemiecki podstawowy
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
język angielski podstawowy
nastawienie na cel, zaangażowanie
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Szkolenia i kursy
„Przedsiębiorczość- Twój start”, Tarnowskie Góry, 2006r
„Jak stworzyć dobry i skuteczny Biznes Plan”, Katowice, 2010r
„Możliwości pozyskania środków finansowych z UE na rozpoczęcie własnego biznesu”, Katowice, 2010r
„Sto ton piasku w centrum Katowic – czyli rola PR w kreowaniu wizerunku firmy”, Katowice 2010r
„Smart Calling: sekrety skutecznego telemarketingu w sprzedaży”, Harvard Business Reviev Polska, Warszawa, 2013r
"Profesjonalna obsługa Klienta", SMG/KRC Poland Human Resources, Katowice, 2013r
„Psychologia i techniki obsługi klienta” – warsztaty rozwijające postawy pro-klienckie i pro-sprzedażowe, Call Center Training, Tarnowskie Góry 2013r
"Skuteczny telemarketing", SMG/KRC Poland Human Resources, Tarnowskie Góry 2014r
"Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje", BERNDSON Szkolenia, Kraków 2015r
""Coaching i monitoring - skuteczne narzędzia zarządzania jakością w Call Center", Hillway Training & Consulting, Warszawa 2015r.
„Jak stworzyć dobry i skuteczny Biznes Plan”, Katowice, 2010r
„Możliwości pozyskania środków finansowych z UE na rozpoczęcie własnego biznesu”, Katowice, 2010r
„Sto ton piasku w centrum Katowic – czyli rola PR w kreowaniu wizerunku firmy”, Katowice 2010r
„Smart Calling: sekrety skutecznego telemarketingu w sprzedaży”, Harvard Business Reviev Polska, Warszawa, 2013r
"Profesjonalna obsługa Klienta", SMG/KRC Poland Human Resources, Katowice, 2013r
„Psychologia i techniki obsługi klienta” – warsztaty rozwijające postawy pro-klienckie i pro-sprzedażowe, Call Center Training, Tarnowskie Góry 2013r
"Skuteczny telemarketing", SMG/KRC Poland Human Resources, Tarnowskie Góry 2014r
"Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje", BERNDSON Szkolenia, Kraków 2015r
""Coaching i monitoring - skuteczne narzędzia zarządzania jakością w Call Center", Hillway Training & Consulting, Warszawa 2015r.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Fotografia, sport, motoryzacja
Grupy
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Zagadki logiczne
Lubisz pogłówkować? Złamałeś szyfr Enigmy? Znasz ciekawe zagadki?
Przyłącz się! Pogłówkujemy razem.