Mateusz Drozdz

Mateusz Drozdz

Kierownik Działu Obsługi Klienta
Tarnowskie Góry, śląskie

Umiejętności

Microsoft Office Praca w zespole język niemiecki podstawowy Zarządzanie zespołem Prawo jazdy kat B język angielski podstawowy nastawienie na cel, zaangażowanie

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Manager Rozwoju Biznesu
LeaseLink Sp. z o.o.
PRAGMA FAKTORING S.A.
Kierownik Call Center
Pragma Inkaso SA
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Pragma Inkaso SA
Team Leader Działu Obsługi Klienta
Pragma Inkaso SA
Konsultant d/s sprzedaży
Graciosa Investments
Sprzedawca w sklepie ExiSport
Active
Doradca Klienta w salonie Nike

Szkolenia i kursy

„Przedsiębiorczość- Twój start”, Tarnowskie Góry, 2006r

„Jak stworzyć dobry i skuteczny Biznes Plan”, Katowice, 2010r

„Możliwości pozyskania środków finansowych z UE na rozpoczęcie własnego biznesu”, Katowice, 2010r

„Sto ton piasku w centrum Katowic – czyli rola PR w kreowaniu wizerunku firmy”, Katowice 2010r

„Smart Calling: sekrety skutecznego telemarketingu w sprzedaży”, Harvard Business Reviev Polska, Warszawa, 2013r

"Profesjonalna obsługa Klienta", SMG/KRC Poland Human Resources, Katowice, 2013r

„Psychologia i techniki obsługi klienta” – warsztaty rozwijające postawy pro-klienckie i pro-sprzedażowe, Call Center Training, Tarnowskie Góry 2013r

"Skuteczny telemarketing", SMG/KRC Poland Human Resources, Tarnowskie Góry 2014r

"Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje", BERNDSON Szkolenia, Kraków 2015r

""Coaching i monitoring - skuteczne narzędzia zarządzania jakością w Call Center", Hillway Training & Consulting, Warszawa 2015r.

Edukacja

Logo
Finanse i Rachunkowość, magisterskie
WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA W POZNANIU
Logo
Zarządzanie przedsiębiorstwem, licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Fotografia, sport, motoryzacja

Grupy

Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.
Zagadki logiczne
Zagadki logiczne
Lubisz pogłówkować? Złamałeś szyfr Enigmy? Znasz ciekawe zagadki? Przyłącz się! Pogłówkujemy razem.