Wypowiedzi
-
Witam,
Na dniach wybieram się na Assessment Centre. Wiem mniej więcej jak to wygląda, ale mam pytanie dotyczące ubioru. Czy powinienem się ubrać w pełny garnitur (niebieski, biała koszula, czarny krawat) czy może trochę mniej elegancko (jeansy, biała koszula, ewentualnie wąski krawat)? Jakie sygnały będę przekazywał w ten sposób? -
Rozumiem. Dzięki za poświęcony czas.
-
Dziękuję. Wyglądają nieźle. Muszę tylko upewnić się co do integracji z Google Analytics, Adwords, Trends etc.
Niestety, wygląda na to, że Bitrix24 nie obsługuje wielu rzeczy, np. Google Analytics. Po przejrzeniu Insightly spodziewam się tego samego.
Zależy mi też na tym, aby CRM obsługiwał mailing do leadów. Ktoś coś poradzi?Ten post został edytowany przez Autora dnia 16.10.14 o godzinie 15:33 -
Witam,
Poszukuję dobrego CRM dla zagranicznego portalu (UK). Jako że jest ich masa, a i znawcą nie jestem, to liczę na waszą pomoc.
Do najważniejszych dla mnie funkcji należą:
- kontakty oraz możliwość kojarzenia maili (skrzynka mailowa w crm), tworzenia notatek z rozmów, -> abyśmy mogli trackować relacje z klientem
- zarządzanie bazą klientów (w tym usuwanie zdublowanych informacji)
- połączenie z FB itp
- masowe wysyłanie wiadomości,
- połączenie z google analitics, adwords, google trends
- opracowywanie planów marketingowych
- tworzenie targetów oraz raportów
- tworzenie faktur
- integracja z systemem wysyłającym smsy (textlocal?)
- może integracja z joomla w przyszłości
Przeglądałem Salesforce, Workbook, Vtiger, Zumro i Zoho. Co o nich sądzicie?
Pozdrawiam -
Oferuje tlumaczenia pol>ang i ang>pl.
Student II roku fil. ang. ;)