Mateusz Dałek

Analityka internetowa・Google Analytics 4・Google Tag Manager・Ekspert・Konsultant

Wypowiedzi

  • Mateusz Dałek
    Wpis na grupie Web analytics w temacie Szkolenie - Naucz się Google Analytics i Google Website...
    6.02.2012, 14:18

    Przypominam, że nadal trwają zapisy na kolejną edycję organizowanych przez Conversion szkoleń otwartych, dotyczących wykorzystania narzędzi Google Analytics i Google Website Optimizer w zarządzaniu działalnością online przedsiębiorstwa.

    Dla wszystkich członków grupy Web Analytics przygotowaliśmy dedykowany kod rabatowy pozwalający uzyskać zniżkę w wysokości 15% ceny udziału - podczas rejestracji wpiszcie web analytics, zaoszczędzicie w ten sposób nawet 150zł. Z kodu możecie skorzystać do 12 lutego.

    Szkolenia odbędą się w dniach 23-24 lutego w Warszawie, w centrum konferencyjnym znajdującym się w budynku Millenium Plaza przy al. Jerozolimskich 123A (link do mapy).

    Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie internetowej szkoleń.

    Zapraszamy!

  • Mateusz Dałek
    Wpis na grupie Sklepy internetowe w temacie Szkolenie - Naucz się Google Analytics i Google Website...
    6.02.2012, 14:17

    Przypominam, że nadal trwają zapisy na kolejną edycję organizowanych przez Conversion szkoleń otwartych, dotyczących wykorzystania narzędzi Google Analytics i Google Website Optimizer w zarządzaniu działalnością online przedsiębiorstwa.

    Dla wszystkich członków grupy Sklepy Internetowe przygotowaliśmy dedykowany kod rabatowy pozwalający uzyskać zniżkę w wysokości 15% ceny udziału - podczas rejestracji wpiszcie sklepy, zaoszczędzicie w ten sposób nawet 150zł. Z kodu możecie skorzystać do 12 lutego.

    Szkolenia odbędą się w dniach 23-24 lutego w Warszawie, w centrum konferencyjnym znajdującym się w budynku Millenium Plaza przy al. Jerozolimskich 123A (link do mapy).

    Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie internetowej szkoleń.

    Zapraszamy!Mateusz Dałek edytował(a) ten post dnia 06.02.12 o godzinie 14:17

  • Mateusz Dałek
    Wpis na grupie SEO w temacie Szkolenie - Naucz się Google Analytics i Google Website...
    6.02.2012, 14:16

    Przypominam, że nadal trwają zapisy na kolejną edycję organizowanych przez Conversion szkoleń otwartych, dotyczących wykorzystania narzędzi Google Analytics i Google Website Optimizer w zarządzaniu działalnością online przedsiębiorstwa.

    Dla wszystkich członków grupy SEO przygotowaliśmy dedykowany kod rabatowy pozwalający uzyskać zniżkę w wysokości 15% ceny udziału - podczas rejestracji wpiszcie seo, zaoszczędzicie w ten sposób nawet 150zł. Z kodu możecie skorzystać do 12 lutego.

    Szkolenia odbędą się w dniach 23-24 lutego w Warszawie, w centrum konferencyjnym znajdującym się w budynku Millenium Plaza przy al. Jerozolimskich 123A (link do mapy).

    Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie internetowej szkoleń.

    Zapraszamy!Mateusz Dałek edytował(a) ten post dnia 06.02.12 o godzinie 14:16

  • Mateusz Dałek
    Wpis na grupie Google Analytics w temacie Szkolenie - Naucz się Google Analytics i Google Website...
    6.02.2012, 14:11

    Przypominam, że nadal trwają zapisy na kolejną edycję organizowanych przez Conversion szkoleń otwartych, dotyczących wykorzystania narzędzi Google Analytics i Google Website Optimizer w zarządzaniu działalnością online przedsiębiorstwa.

    Dla wszystkich członków grupy Google Analytics przygotowaliśmy dedykowany kod rabatowy pozwalający uzyskać zniżkę w wysokości 15% ceny udziału - podczas rejestracji wpiszcie google analytics, zaoszczędzicie w ten sposób nawet 150zł. Z kodu możecie skorzystać do 12 lutego.

    Szkolenia odbędą się w dniach 23-24 lutego w Warszawie, w centrum konferencyjnym znajdującym się w budynku Millenium Plaza przy al. Jerozolimskich 123A (link do mapy).

    Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie internetowej szkoleń.

    Zapraszam!Mateusz Dałek edytował(a) ten post dnia 06.02.12 o godzinie 14:13

  • Mateusz Dałek
    Wpis na grupie Sklepy internetowe w temacie Szkolenie - Naucz się Google Analytics i Google Website...
    12.01.2012, 13:03

    Wszystkich zainteresowanych zapraszam na kolejną edycję organizowanych przez Conversion szkoleń otwartych dotyczących wykorzystania narzędzi Google Analytics i Google Website Optimizer w zarządzaniu działalnością online. Podczas szkoleń nauczycie się od podstaw - krok po kroku - jak efektywnie analizować dane przy użyciu Google Analytics oraz jak bezpiecznie testować swoje pomysły na poprawę serwisu przy użyciu Google Website Optimizer.

    TERMIN I MIEJSCE
    Szkolenia odbędą się w dniach 23-24 lutego w Warszawie, w centrum konferencyjnym znajdującym się w budynku Millenium Plaza przy al. Jerozolimskich 123A (link do mapy).

    PROGRAM SZKOLEŃ

    23 lutego, 9.00 - 17.00
    Google Analytics
    Prowadzący: Mariusz Michalczuk

    I. Po co mierzyć ruch na stronie?

    * Co to jest analityka internetowa?
    * Metryka, wymiar, konwersja
    * Budowa KPI
    * Dlaczego Google Analytics?

    II. Google Analytics - instalacja i konfiguracja narzędzia

    * Ciasteczka i skrypty JavaScript
    * Instalacja narzędzia i implementacja kodu źródłowego
    * Dlaczego nowy kod asynchroniczny jest lepszy?
    * Konta, profile i filtry
    * Cele w Google Analytics
    * Konfiguracja śledzenia w witrynie

    III. Google Analytics - analiza podstawowych aktywności marketingowych

    * Przegląd podstawowych raportów Google Analytics
    * Analiza najważniejszych aktywności marketingowych w Google Analytics
    * Nowe Google Analytics - co się zmieniło w raportach?

    IV. Jak wykorzystać pełen potencjał Google Analytics?

    * Śledzenie kampanii
    * Segmenty zaawansowane
    * Raporty niestandardowe
    * Śledzenie zdarzeń i wirtualne odsłony
    * Moduł E-Commerce
    * Alerty

    24 lutego, 9.00 - 17.00
    Google Website Optimizer
    Prowadzący: Paweł Ogonowski

    I. Optymalizacja konwersji - podstawy

    * Czym jest współczynnik konwersji?
    * Dlaczego warto optymalizować konwersję?
    *Proces optymalizacji konwersji
    *Testy A/B - plusy i minusy
    *Testy wieloczynnikowe - plusy i minusy

    II. Google Website Optimizer (GWO) - podstawy

    * Interfejs GWO
    * Zasady działania GWO
    * Podstawowe typy testów GWO
    * Tworzenie testów A/B i wieloczynnikowych
    * Podstawowa analiza danych

    III. Skąd wiedzieć co testować?

    * Wybór stron do testów
    * Wybór elementów na podstronach, które warto testować
    * Priorytyzacja testów
    * Strategia ciągłego doskonalenia

    IV. Jak wykorzystać potencjał GWO?

    * Zaawansowane rodzaje testów w GWO
    * Najczęściej spotykane problemy i wyzwania
    * Zaawansowana analiza danych z GWO i GA
    * Alternatywy do Google Website Optimizer - plusy i minusy

    V. Jak przekonać szefa by pozwolił na optymalizację konwersji?

    * Argumenty przemawiające za optymalizacją konwersji
    * FAQ, czyli najczęstsze wątpliwości

    CENA
    Udział w szkoleniach jest płatny. Do 22 stycznia obowiązuje cena promocyjna, czyli 470 zł za jeden dzień szkoleniowy. Po tym terminie obowiązywała będzie cena regularna, wynosząca 590 zł.

    REJESTRACJA I DALSZE INFORMACJE
    Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie internetowej szkoleń - tam dostępny jest również formularz rejestracji. Zapraszam także do zadawania pytań na forum :)

  • Mateusz Dałek
    Wpis na grupie SEO w temacie Szkolenie - Naucz się Google Analytics i Google Website...
    12.01.2012, 12:56

    Wszystkich zainteresowanych zapraszam na kolejną edycję organizowanych przez Conversion szkoleń otwartych dotyczących wykorzystania narzędzi Google Analytics i Google Website Optimizer w zarządzaniu działalnością online. Podczas szkoleń nauczycie się od podstaw - krok po kroku - jak efektywnie analizować dane przy użyciu Google Analytics oraz jak bezpiecznie testować swoje pomysły na poprawę serwisu przy użyciu Google Website Optimizer.

    TERMIN I MIEJSCE
    Szkolenia odbędą się w dniach 23-24 lutego w Warszawie, w centrum konferencyjnym znajdującym się w budynku Millenium Plaza przy al. Jerozolimskich 123A (link do mapy).

    PROGRAM SZKOLEŃ

    23 lutego, 9.00 - 17.00
    Google Analytics
    Prowadzący: Mariusz Michalczuk

    I. Po co mierzyć ruch na stronie?

    * Co to jest analityka internetowa?
    * Metryka, wymiar, konwersja
    * Budowa KPI
    * Dlaczego Google Analytics?

    II. Google Analytics - instalacja i konfiguracja narzędzia

    * Ciasteczka i skrypty JavaScript
    * Instalacja narzędzia i implementacja kodu źródłowego
    * Dlaczego nowy kod asynchroniczny jest lepszy?
    * Konta, profile i filtry
    * Cele w Google Analytics
    * Konfiguracja śledzenia w witrynie

    III. Google Analytics - analiza podstawowych aktywności marketingowych

    * Przegląd podstawowych raportów Google Analytics
    * Analiza najważniejszych aktywności marketingowych w Google Analytics
    * Nowe Google Analytics - co się zmieniło w raportach?

    IV. Jak wykorzystać pełen potencjał Google Analytics?

    * Śledzenie kampanii
    * Segmenty zaawansowane
    * Raporty niestandardowe
    * Śledzenie zdarzeń i wirtualne odsłony
    * Moduł E-Commerce
    * Alerty

    24 lutego, 9.00 - 17.00
    Google Website Optimizer
    Prowadzący: Paweł Ogonowski

    I. Optymalizacja konwersji - podstawy

    * Czym jest współczynnik konwersji?
    * Dlaczego warto optymalizować konwersję?
    *Proces optymalizacji konwersji
    *Testy A/B - plusy i minusy
    *Testy wieloczynnikowe - plusy i minusy

    II. Google Website Optimizer (GWO) - podstawy

    * Interfejs GWO
    * Zasady działania GWO
    * Podstawowe typy testów GWO
    * Tworzenie testów A/B i wieloczynnikowych
    * Podstawowa analiza danych

    III. Skąd wiedzieć co testować?

    * Wybór stron do testów
    * Wybór elementów na podstronach, które warto testować
    * Priorytyzacja testów
    * Strategia ciągłego doskonalenia

    IV. Jak wykorzystać potencjał GWO?

    * Zaawansowane rodzaje testów w GWO
    * Najczęściej spotykane problemy i wyzwania
    * Zaawansowana analiza danych z GWO i GA
    * Alternatywy do Google Website Optimizer - plusy i minusy

    V. Jak przekonać szefa by pozwolił na optymalizację konwersji?

    * Argumenty przemawiające za optymalizacją konwersji
    * FAQ, czyli najczęstsze wątpliwości

    CENA
    Udział w szkoleniach jest płatny. Do 22 stycznia obowiązuje cena promocyjna, czyli 470 zł za jeden dzień szkoleniowy. Po tym terminie obowiązywała będzie cena regularna, wynosząca 590 zł.

    REJESTRACJA I DALSZE INFORMACJE
    Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie internetowej szkoleń - tam dostępny jest również formularz rejestracji. Zapraszam także do zadawania pytań na forum :)Mateusz Dałek edytował(a) ten post dnia 12.01.12 o godzinie 12:56

  • Mateusz Dałek
    Wpis na grupie Web analytics w temacie Szkolenie - Naucz się Google Analytics i Google Website...
    12.01.2012, 12:50

    Wszystkich zainteresowanych zapraszam na kolejną edycję organizowanych przez Conversion szkoleń otwartych dotyczących wykorzystania narzędzi Google Analytics i Google Website Optimizer w zarządzaniu działalnością online. Podczas szkoleń nauczycie się od podstaw - krok po kroku - jak efektywnie analizować dane przy użyciu Google Analytics oraz jak bezpiecznie testować swoje pomysły na poprawę serwisu przy użyciu Google Website Optimizer.

    TERMIN I MIEJSCE
    Szkolenia odbędą się w dniach 23-24 lutego w Warszawie, w centrum konferencyjnym znajdującym się w budynku Millenium Plaza przy al. Jerozolimskich 123A (link do mapy).

    PROGRAM SZKOLEŃ

    23 lutego, 9.00 - 17.00
    Google Analytics
    Prowadzący: Mariusz Michalczuk

    I. Po co mierzyć ruch na stronie?

    * Co to jest analityka internetowa?
    * Metryka, wymiar, konwersja
    * Budowa KPI
    * Dlaczego Google Analytics?

    II. Google Analytics - instalacja i konfiguracja narzędzia

    * Ciasteczka i skrypty JavaScript
    * Instalacja narzędzia i implementacja kodu źródłowego
    * Dlaczego nowy kod asynchroniczny jest lepszy?
    * Konta, profile i filtry
    * Cele w Google Analytics
    * Konfiguracja śledzenia w witrynie

    III. Google Analytics - analiza podstawowych aktywności marketingowych

    * Przegląd podstawowych raportów Google Analytics
    * Analiza najważniejszych aktywności marketingowych w Google Analytics
    * Nowe Google Analytics - co się zmieniło w raportach?

    IV. Jak wykorzystać pełen potencjał Google Analytics?

    * Śledzenie kampanii
    * Segmenty zaawansowane
    * Raporty niestandardowe
    * Śledzenie zdarzeń i wirtualne odsłony
    * Moduł E-Commerce
    * Alerty

    24 lutego, 9.00 - 17.00
    Google Website Optimizer
    Prowadzący: Paweł Ogonowski

    I. Optymalizacja konwersji - podstawy

    * Czym jest współczynnik konwersji?
    * Dlaczego warto optymalizować konwersję?
    *Proces optymalizacji konwersji
    *Testy A/B - plusy i minusy
    *Testy wieloczynnikowe - plusy i minusy

    II. Google Website Optimizer (GWO) - podstawy

    * Interfejs GWO
    * Zasady działania GWO
    * Podstawowe typy testów GWO
    * Tworzenie testów A/B i wieloczynnikowych
    * Podstawowa analiza danych

    III. Skąd wiedzieć co testować?

    * Wybór stron do testów
    * Wybór elementów na podstronach, które warto testować
    * Priorytyzacja testów
    * Strategia ciągłego doskonalenia

    IV. Jak wykorzystać potencjał GWO?

    * Zaawansowane rodzaje testów w GWO
    * Najczęściej spotykane problemy i wyzwania
    * Zaawansowana analiza danych z GWO i GA
    * Alternatywy do Google Website Optimizer - plusy i minusy

    V. Jak przekonać szefa by pozwolił na optymalizację konwersji?

    * Argumenty przemawiające za optymalizacją konwersji
    * FAQ, czyli najczęstsze wątpliwości

    CENA
    Udział w szkoleniach jest płatny. Do 22 stycznia obowiązuje cena promocyjna, czyli 470 zł za jeden dzień szkoleniowy. Po tym terminie obowiązywała będzie cena regularna, wynosząca 590 zł.

    REJESTRACJA I DALSZE INFORMACJE
    Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie internetowej szkoleń - tam dostępny jest również formularz rejestracji. Zapraszam także do zadawania pytań na forum :)Mateusz Dałek edytował(a) ten post dnia 12.01.12 o godzinie 12:52

  • Mateusz Dałek
    Wpis na grupie Google Analytics w temacie Szkolenie - Naucz się Google Analytics i Google Website...
    12.01.2012, 12:41

    Wszystkich zainteresowanych zapraszam na kolejną edycję organizowanych przez Conversion szkoleń otwartych dotyczących wykorzystania narzędzi Google Analytics i Google Website Optimizer w zarządzaniu działalnością online. Podczas szkoleń nauczycie się od podstaw - krok po kroku - jak efektywnie analizować dane przy użyciu Google Analytics oraz jak bezpiecznie testować swoje pomysły na poprawę serwisu przy użyciu Google Website Optimizer.

    TERMIN I MIEJSCE
    Szkolenia odbędą się w dniach 23-24 lutego w Warszawie, w centrum konferencyjnym znajdującym się w budynku Millenium Plaza przy al. Jerozolimskich 123A (link do mapy).

    PROGRAM SZKOLEŃ

    23 lutego, 9.00 - 17.00
    Google Analytics
    Prowadzący: Mariusz Michalczuk

    I. Po co mierzyć ruch na stronie?

    * Co to jest analityka internetowa?
    * Metryka, wymiar, konwersja
    * Budowa KPI
    * Dlaczego Google Analytics?

    II. Google Analytics - instalacja i konfiguracja narzędzia

    * Ciasteczka i skrypty JavaScript
    * Instalacja narzędzia i implementacja kodu źródłowego
    * Dlaczego nowy kod asynchroniczny jest lepszy?
    * Konta, profile i filtry
    * Cele w Google Analytics
    * Konfiguracja śledzenia w witrynie

    III. Google Analytics - analiza podstawowych aktywności marketingowych

    * Przegląd podstawowych raportów Google Analytics
    * Analiza najważniejszych aktywności marketingowych w Google Analytics
    * Nowe Google Analytics - co się zmieniło w raportach?

    IV. Jak wykorzystać pełen potencjał Google Analytics?

    * Śledzenie kampanii
    * Segmenty zaawansowane
    * Raporty niestandardowe
    * Śledzenie zdarzeń i wirtualne odsłony
    * Moduł E-Commerce
    * Alerty

    24 lutego, 9.00 - 17.00
    Google Website Optimizer
    Prowadzący: Paweł Ogonowski

    I. Optymalizacja konwersji - podstawy

    * Czym jest współczynnik konwersji?
    * Dlaczego warto optymalizować konwersję?
    *Proces optymalizacji konwersji
    *Testy A/B - plusy i minusy
    *Testy wieloczynnikowe - plusy i minusy

    II. Google Website Optimizer (GWO) - podstawy

    * Interfejs GWO
    * Zasady działania GWO
    * Podstawowe typy testów GWO
    * Tworzenie testów A/B i wieloczynnikowych
    * Podstawowa analiza danych

    III. Skąd wiedzieć co testować?

    * Wybór stron do testów
    * Wybór elementów na podstronach, które warto testować
    * Priorytyzacja testów
    * Strategia ciągłego doskonalenia

    IV. Jak wykorzystać potencjał GWO?

    * Zaawansowane rodzaje testów w GWO
    * Najczęściej spotykane problemy i wyzwania
    * Zaawansowana analiza danych z GWO i GA
    * Alternatywy do Google Website Optimizer - plusy i minusy

    V. Jak przekonać szefa by pozwolił na optymalizację konwersji?

    * Argumenty przemawiające za optymalizacją konwersji
    * FAQ, czyli najczęstsze wątpliwości

    CENA
    Udział w szkoleniach jest płatny. Do 22 stycznia obowiązuje cena promocyjna, czyli 470 zł za jeden dzień szkoleniowy. Po tym terminie obowiązywała będzie cena regularna, wynosząca 590 zł.

    REJESTRACJA I DALSZE INFORMACJE
    Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie internetowej szkoleń - tam dostępny jest również formularz rejestracji. Zapraszam także do zadawania pytań na forum :)Mateusz Dałek edytował(a) ten post dnia 12.01.12 o godzinie 12:46

  • Mateusz Dałek
    Wpis na grupie Szkolenia, konferencje, targi w temacie Szkolenia PR i marketing - oferty
    12.09.2011, 13:13

    Szkolenia Google Analytics i Google Website Optimizer
    Warszawa, 26-27 października 2011 r.


    Czy prowadząc działania promocyjne w internecie, kiedykolwiek zastanawiałeś się, które z nich są najbardziej efektywne? Które konkretnie działania przełożyły się na największą liczbę nowych klientów, dopisań do newslettera czy wysłanych zapytań ofertowych?

    Jeżeli tak, nasza oferta jest dla Ciebie! :)

    Nasze szkolenia skierowane są do:
    - specjalistów z działu marketingu oraz e-marketingu,
    - osób, zajmujących się działaniami SEO/SEM i promocją online,
    - webmasterów, zlecających kampanie promocyjne agencjom zewnętrznym,
    - osób, samodzielnie prowadzących działania promocyjne w internecie.

    Pierwszy dzień szkoleniowy to odpowiedzi na pytania:
    - jak działa Google Analytics,
    - jak zainstalować i poprawnie skonfigurować to narzędzie,
    - jak oceniać wszystkie rodzaje kampanii marketingowych prowadzonych online.

    W trakcie drugiego dnia szkoleniowego dowiesz się natomiast:
    - jak optymalizacja konwersji wpływa na wzrost przychodu generowanego przez stronę internetową,
    - jak identyfikować strony oraz konkretne elementy w ich obrębie, które warto optymalizować,
    - jakie są najbardziej popularne metody testów,
    - jak tworzyć testy w Google Website Optimizer oraz jak efektywnie analizować dane z generowanych raportów.

    Więcej informacji znajdziesz na oficjalnej stronie internetowej szkoleń Conversion.

    Cena regularna to 590 zł netto za jeden dzień szkoleniowy. Rejestrując się przed 19 września korzystasz jednak z rabatu, który przygotowaliśmy dla pierwszych uczestników i płacisz tylko 472 zł netto - oszczędzasz w ten sposób aż 118 zł!

    Zapraszam! :)

  • Mateusz Dałek
    Wpis na grupie praca dorywcza w temacie Ankieter - praca na terenie Warszawy
    30.06.2009, 18:02

    Przyjmowanie zgłoszeń zostało zakończone w dniu dzisiejszym.

    Wszystkim osobom, które przysłały swoje CV serdecznie dziękujemy.

    W najbliższym czasie skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

  • Mateusz Dałek
    Wpis na grupie praca dorywcza w temacie Ankieter - praca na terenie Warszawy
    25.06.2009, 20:57

    W związku z dynamicznym rozwojem firma ConQuest Consulting poszukuje studentów do pracy w charakterze ankietera. Praca w terenie, na obszarze Warszawy.

    Wymagania:
    - dyspozycyjność
    - sumienność
    - komunikatywność
    - podstawowa umiejętność obsługi komputera

    Gwarantujemy:
    - zatrudnienie na umowę zlecenie
    - elastyczny czas pracy
    - atrakcyjne wynagrodzenie
    - możliwość zdobycia doświadczenia w rozwijającej się firmie konsultingowej

    Zgłoszenia w formie CV prosimy kierować na adres rekrutacja@conquest.pl

    Więcej informacji na naszej stronie internetowej http://www.conquest.pl

    Zaznaczymy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do