Wypowiedzi
-
Przypominam, że nadal trwają zapisy na kolejną edycję organizowanych przez Conversion szkoleń otwartych, dotyczących wykorzystania narzędzi Google Analytics i Google Website Optimizer w zarządzaniu działalnością online przedsiębiorstwa.
Dla wszystkich członków grupy Web Analytics przygotowaliśmy dedykowany kod rabatowy pozwalający uzyskać zniżkę w wysokości 15% ceny udziału - podczas rejestracji wpiszcie web analytics, zaoszczędzicie w ten sposób nawet 150zł. Z kodu możecie skorzystać do 12 lutego.
Szkolenia odbędą się w dniach 23-24 lutego w Warszawie, w centrum konferencyjnym znajdującym się w budynku Millenium Plaza przy al. Jerozolimskich 123A (link do mapy).
Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie internetowej szkoleń.
Zapraszamy! -
Przypominam, że nadal trwają zapisy na kolejną edycję organizowanych przez Conversion szkoleń otwartych, dotyczących wykorzystania narzędzi Google Analytics i Google Website Optimizer w zarządzaniu działalnością online przedsiębiorstwa.
Dla wszystkich członków grupy Sklepy Internetowe przygotowaliśmy dedykowany kod rabatowy pozwalający uzyskać zniżkę w wysokości 15% ceny udziału - podczas rejestracji wpiszcie sklepy, zaoszczędzicie w ten sposób nawet 150zł. Z kodu możecie skorzystać do 12 lutego.
Szkolenia odbędą się w dniach 23-24 lutego w Warszawie, w centrum konferencyjnym znajdującym się w budynku Millenium Plaza przy al. Jerozolimskich 123A (link do mapy).
Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie internetowej szkoleń.
Zapraszamy!Mateusz Dałek edytował(a) ten post dnia 06.02.12 o godzinie 14:17 -
Przypominam, że nadal trwają zapisy na kolejną edycję organizowanych przez Conversion szkoleń otwartych, dotyczących wykorzystania narzędzi Google Analytics i Google Website Optimizer w zarządzaniu działalnością online przedsiębiorstwa.
Dla wszystkich członków grupy SEO przygotowaliśmy dedykowany kod rabatowy pozwalający uzyskać zniżkę w wysokości 15% ceny udziału - podczas rejestracji wpiszcie seo, zaoszczędzicie w ten sposób nawet 150zł. Z kodu możecie skorzystać do 12 lutego.
Szkolenia odbędą się w dniach 23-24 lutego w Warszawie, w centrum konferencyjnym znajdującym się w budynku Millenium Plaza przy al. Jerozolimskich 123A (link do mapy).
Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie internetowej szkoleń.
Zapraszamy!Mateusz Dałek edytował(a) ten post dnia 06.02.12 o godzinie 14:16 -
Przypominam, że nadal trwają zapisy na kolejną edycję organizowanych przez Conversion szkoleń otwartych, dotyczących wykorzystania narzędzi Google Analytics i Google Website Optimizer w zarządzaniu działalnością online przedsiębiorstwa.
Dla wszystkich członków grupy Google Analytics przygotowaliśmy dedykowany kod rabatowy pozwalający uzyskać zniżkę w wysokości 15% ceny udziału - podczas rejestracji wpiszcie google analytics, zaoszczędzicie w ten sposób nawet 150zł. Z kodu możecie skorzystać do 12 lutego.
Szkolenia odbędą się w dniach 23-24 lutego w Warszawie, w centrum konferencyjnym znajdującym się w budynku Millenium Plaza przy al. Jerozolimskich 123A (link do mapy).
Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie internetowej szkoleń.
Zapraszam!Mateusz Dałek edytował(a) ten post dnia 06.02.12 o godzinie 14:13 -
Wszystkich zainteresowanych zapraszam na kolejną edycję organizowanych przez Conversion szkoleń otwartych dotyczących wykorzystania narzędzi Google Analytics i Google Website Optimizer w zarządzaniu działalnością online. Podczas szkoleń nauczycie się od podstaw - krok po kroku - jak efektywnie analizować dane przy użyciu Google Analytics oraz jak bezpiecznie testować swoje pomysły na poprawę serwisu przy użyciu Google Website Optimizer.
TERMIN I MIEJSCE
Szkolenia odbędą się w dniach 23-24 lutego w Warszawie, w centrum konferencyjnym znajdującym się w budynku Millenium Plaza przy al. Jerozolimskich 123A (link do mapy).
PROGRAM SZKOLEŃ
23 lutego, 9.00 - 17.00
Google Analytics
Prowadzący: Mariusz Michalczuk
I. Po co mierzyć ruch na stronie?
* Co to jest analityka internetowa?
* Metryka, wymiar, konwersja
* Budowa KPI
* Dlaczego Google Analytics?
II. Google Analytics - instalacja i konfiguracja narzędzia
* Ciasteczka i skrypty JavaScript
* Instalacja narzędzia i implementacja kodu źródłowego
* Dlaczego nowy kod asynchroniczny jest lepszy?
* Konta, profile i filtry
* Cele w Google Analytics
* Konfiguracja śledzenia w witrynie
III. Google Analytics - analiza podstawowych aktywności marketingowych
* Przegląd podstawowych raportów Google Analytics
* Analiza najważniejszych aktywności marketingowych w Google Analytics
* Nowe Google Analytics - co się zmieniło w raportach?
IV. Jak wykorzystać pełen potencjał Google Analytics?
* Śledzenie kampanii
* Segmenty zaawansowane
* Raporty niestandardowe
* Śledzenie zdarzeń i wirtualne odsłony
* Moduł E-Commerce
* Alerty
24 lutego, 9.00 - 17.00
Google Website Optimizer
Prowadzący: Paweł Ogonowski
I. Optymalizacja konwersji - podstawy
* Czym jest współczynnik konwersji?
* Dlaczego warto optymalizować konwersję?
*Proces optymalizacji konwersji
*Testy A/B - plusy i minusy
*Testy wieloczynnikowe - plusy i minusy
II. Google Website Optimizer (GWO) - podstawy
* Interfejs GWO
* Zasady działania GWO
* Podstawowe typy testów GWO
* Tworzenie testów A/B i wieloczynnikowych
* Podstawowa analiza danych
III. Skąd wiedzieć co testować?
* Wybór stron do testów
* Wybór elementów na podstronach, które warto testować
* Priorytyzacja testów
* Strategia ciągłego doskonalenia
IV. Jak wykorzystać potencjał GWO?
* Zaawansowane rodzaje testów w GWO
* Najczęściej spotykane problemy i wyzwania
* Zaawansowana analiza danych z GWO i GA
* Alternatywy do Google Website Optimizer - plusy i minusy
V. Jak przekonać szefa by pozwolił na optymalizację konwersji?
* Argumenty przemawiające za optymalizacją konwersji
* FAQ, czyli najczęstsze wątpliwości
CENA
Udział w szkoleniach jest płatny. Do 22 stycznia obowiązuje cena promocyjna, czyli 470 zł za jeden dzień szkoleniowy. Po tym terminie obowiązywała będzie cena regularna, wynosząca 590 zł.
REJESTRACJA I DALSZE INFORMACJE
Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie internetowej szkoleń - tam dostępny jest również formularz rejestracji. Zapraszam także do zadawania pytań na forum :) -
Wszystkich zainteresowanych zapraszam na kolejną edycję organizowanych przez Conversion szkoleń otwartych dotyczących wykorzystania narzędzi Google Analytics i Google Website Optimizer w zarządzaniu działalnością online. Podczas szkoleń nauczycie się od podstaw - krok po kroku - jak efektywnie analizować dane przy użyciu Google Analytics oraz jak bezpiecznie testować swoje pomysły na poprawę serwisu przy użyciu Google Website Optimizer.
TERMIN I MIEJSCE
Szkolenia odbędą się w dniach 23-24 lutego w Warszawie, w centrum konferencyjnym znajdującym się w budynku Millenium Plaza przy al. Jerozolimskich 123A (link do mapy).
PROGRAM SZKOLEŃ
23 lutego, 9.00 - 17.00
Google Analytics
Prowadzący: Mariusz Michalczuk
I. Po co mierzyć ruch na stronie?
* Co to jest analityka internetowa?
* Metryka, wymiar, konwersja
* Budowa KPI
* Dlaczego Google Analytics?
II. Google Analytics - instalacja i konfiguracja narzędzia
* Ciasteczka i skrypty JavaScript
* Instalacja narzędzia i implementacja kodu źródłowego
* Dlaczego nowy kod asynchroniczny jest lepszy?
* Konta, profile i filtry
* Cele w Google Analytics
* Konfiguracja śledzenia w witrynie
III. Google Analytics - analiza podstawowych aktywności marketingowych
* Przegląd podstawowych raportów Google Analytics
* Analiza najważniejszych aktywności marketingowych w Google Analytics
* Nowe Google Analytics - co się zmieniło w raportach?
IV. Jak wykorzystać pełen potencjał Google Analytics?
* Śledzenie kampanii
* Segmenty zaawansowane
* Raporty niestandardowe
* Śledzenie zdarzeń i wirtualne odsłony
* Moduł E-Commerce
* Alerty
24 lutego, 9.00 - 17.00
Google Website Optimizer
Prowadzący: Paweł Ogonowski
I. Optymalizacja konwersji - podstawy
* Czym jest współczynnik konwersji?
* Dlaczego warto optymalizować konwersję?
*Proces optymalizacji konwersji
*Testy A/B - plusy i minusy
*Testy wieloczynnikowe - plusy i minusy
II. Google Website Optimizer (GWO) - podstawy
* Interfejs GWO
* Zasady działania GWO
* Podstawowe typy testów GWO
* Tworzenie testów A/B i wieloczynnikowych
* Podstawowa analiza danych
III. Skąd wiedzieć co testować?
* Wybór stron do testów
* Wybór elementów na podstronach, które warto testować
* Priorytyzacja testów
* Strategia ciągłego doskonalenia
IV. Jak wykorzystać potencjał GWO?
* Zaawansowane rodzaje testów w GWO
* Najczęściej spotykane problemy i wyzwania
* Zaawansowana analiza danych z GWO i GA
* Alternatywy do Google Website Optimizer - plusy i minusy
V. Jak przekonać szefa by pozwolił na optymalizację konwersji?
* Argumenty przemawiające za optymalizacją konwersji
* FAQ, czyli najczęstsze wątpliwości
CENA
Udział w szkoleniach jest płatny. Do 22 stycznia obowiązuje cena promocyjna, czyli 470 zł za jeden dzień szkoleniowy. Po tym terminie obowiązywała będzie cena regularna, wynosząca 590 zł.
REJESTRACJA I DALSZE INFORMACJE
Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie internetowej szkoleń - tam dostępny jest również formularz rejestracji. Zapraszam także do zadawania pytań na forum :)Mateusz Dałek edytował(a) ten post dnia 12.01.12 o godzinie 12:56 -
Wszystkich zainteresowanych zapraszam na kolejną edycję organizowanych przez Conversion szkoleń otwartych dotyczących wykorzystania narzędzi Google Analytics i Google Website Optimizer w zarządzaniu działalnością online. Podczas szkoleń nauczycie się od podstaw - krok po kroku - jak efektywnie analizować dane przy użyciu Google Analytics oraz jak bezpiecznie testować swoje pomysły na poprawę serwisu przy użyciu Google Website Optimizer.
TERMIN I MIEJSCE
Szkolenia odbędą się w dniach 23-24 lutego w Warszawie, w centrum konferencyjnym znajdującym się w budynku Millenium Plaza przy al. Jerozolimskich 123A (link do mapy).
PROGRAM SZKOLEŃ
23 lutego, 9.00 - 17.00
Google Analytics
Prowadzący: Mariusz Michalczuk
I. Po co mierzyć ruch na stronie?
* Co to jest analityka internetowa?
* Metryka, wymiar, konwersja
* Budowa KPI
* Dlaczego Google Analytics?
II. Google Analytics - instalacja i konfiguracja narzędzia
* Ciasteczka i skrypty JavaScript
* Instalacja narzędzia i implementacja kodu źródłowego
* Dlaczego nowy kod asynchroniczny jest lepszy?
* Konta, profile i filtry
* Cele w Google Analytics
* Konfiguracja śledzenia w witrynie
III. Google Analytics - analiza podstawowych aktywności marketingowych
* Przegląd podstawowych raportów Google Analytics
* Analiza najważniejszych aktywności marketingowych w Google Analytics
* Nowe Google Analytics - co się zmieniło w raportach?
IV. Jak wykorzystać pełen potencjał Google Analytics?
* Śledzenie kampanii
* Segmenty zaawansowane
* Raporty niestandardowe
* Śledzenie zdarzeń i wirtualne odsłony
* Moduł E-Commerce
* Alerty
24 lutego, 9.00 - 17.00
Google Website Optimizer
Prowadzący: Paweł Ogonowski
I. Optymalizacja konwersji - podstawy
* Czym jest współczynnik konwersji?
* Dlaczego warto optymalizować konwersję?
*Proces optymalizacji konwersji
*Testy A/B - plusy i minusy
*Testy wieloczynnikowe - plusy i minusy
II. Google Website Optimizer (GWO) - podstawy
* Interfejs GWO
* Zasady działania GWO
* Podstawowe typy testów GWO
* Tworzenie testów A/B i wieloczynnikowych
* Podstawowa analiza danych
III. Skąd wiedzieć co testować?
* Wybór stron do testów
* Wybór elementów na podstronach, które warto testować
* Priorytyzacja testów
* Strategia ciągłego doskonalenia
IV. Jak wykorzystać potencjał GWO?
* Zaawansowane rodzaje testów w GWO
* Najczęściej spotykane problemy i wyzwania
* Zaawansowana analiza danych z GWO i GA
* Alternatywy do Google Website Optimizer - plusy i minusy
V. Jak przekonać szefa by pozwolił na optymalizację konwersji?
* Argumenty przemawiające za optymalizacją konwersji
* FAQ, czyli najczęstsze wątpliwości
CENA
Udział w szkoleniach jest płatny. Do 22 stycznia obowiązuje cena promocyjna, czyli 470 zł za jeden dzień szkoleniowy. Po tym terminie obowiązywała będzie cena regularna, wynosząca 590 zł.
REJESTRACJA I DALSZE INFORMACJE
Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie internetowej szkoleń - tam dostępny jest również formularz rejestracji. Zapraszam także do zadawania pytań na forum :)Mateusz Dałek edytował(a) ten post dnia 12.01.12 o godzinie 12:52 -
Wszystkich zainteresowanych zapraszam na kolejną edycję organizowanych przez Conversion szkoleń otwartych dotyczących wykorzystania narzędzi Google Analytics i Google Website Optimizer w zarządzaniu działalnością online. Podczas szkoleń nauczycie się od podstaw - krok po kroku - jak efektywnie analizować dane przy użyciu Google Analytics oraz jak bezpiecznie testować swoje pomysły na poprawę serwisu przy użyciu Google Website Optimizer.
TERMIN I MIEJSCE
Szkolenia odbędą się w dniach 23-24 lutego w Warszawie, w centrum konferencyjnym znajdującym się w budynku Millenium Plaza przy al. Jerozolimskich 123A (link do mapy).
PROGRAM SZKOLEŃ
23 lutego, 9.00 - 17.00
Google Analytics
Prowadzący: Mariusz Michalczuk
I. Po co mierzyć ruch na stronie?
* Co to jest analityka internetowa?
* Metryka, wymiar, konwersja
* Budowa KPI
* Dlaczego Google Analytics?
II. Google Analytics - instalacja i konfiguracja narzędzia
* Ciasteczka i skrypty JavaScript
* Instalacja narzędzia i implementacja kodu źródłowego
* Dlaczego nowy kod asynchroniczny jest lepszy?
* Konta, profile i filtry
* Cele w Google Analytics
* Konfiguracja śledzenia w witrynie
III. Google Analytics - analiza podstawowych aktywności marketingowych
* Przegląd podstawowych raportów Google Analytics
* Analiza najważniejszych aktywności marketingowych w Google Analytics
* Nowe Google Analytics - co się zmieniło w raportach?
IV. Jak wykorzystać pełen potencjał Google Analytics?
* Śledzenie kampanii
* Segmenty zaawansowane
* Raporty niestandardowe
* Śledzenie zdarzeń i wirtualne odsłony
* Moduł E-Commerce
* Alerty
24 lutego, 9.00 - 17.00
Google Website Optimizer
Prowadzący: Paweł Ogonowski
I. Optymalizacja konwersji - podstawy
* Czym jest współczynnik konwersji?
* Dlaczego warto optymalizować konwersję?
*Proces optymalizacji konwersji
*Testy A/B - plusy i minusy
*Testy wieloczynnikowe - plusy i minusy
II. Google Website Optimizer (GWO) - podstawy
* Interfejs GWO
* Zasady działania GWO
* Podstawowe typy testów GWO
* Tworzenie testów A/B i wieloczynnikowych
* Podstawowa analiza danych
III. Skąd wiedzieć co testować?
* Wybór stron do testów
* Wybór elementów na podstronach, które warto testować
* Priorytyzacja testów
* Strategia ciągłego doskonalenia
IV. Jak wykorzystać potencjał GWO?
* Zaawansowane rodzaje testów w GWO
* Najczęściej spotykane problemy i wyzwania
* Zaawansowana analiza danych z GWO i GA
* Alternatywy do Google Website Optimizer - plusy i minusy
V. Jak przekonać szefa by pozwolił na optymalizację konwersji?
* Argumenty przemawiające za optymalizacją konwersji
* FAQ, czyli najczęstsze wątpliwości
CENA
Udział w szkoleniach jest płatny. Do 22 stycznia obowiązuje cena promocyjna, czyli 470 zł za jeden dzień szkoleniowy. Po tym terminie obowiązywała będzie cena regularna, wynosząca 590 zł.
REJESTRACJA I DALSZE INFORMACJE
Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie internetowej szkoleń - tam dostępny jest również formularz rejestracji. Zapraszam także do zadawania pytań na forum :)Mateusz Dałek edytował(a) ten post dnia 12.01.12 o godzinie 12:46 -
Szkolenia Google Analytics i Google Website Optimizer
Warszawa, 26-27 października 2011 r.
Czy prowadząc działania promocyjne w internecie, kiedykolwiek zastanawiałeś się, które z nich są najbardziej efektywne? Które konkretnie działania przełożyły się na największą liczbę nowych klientów, dopisań do newslettera czy wysłanych zapytań ofertowych?
Jeżeli tak, nasza oferta jest dla Ciebie! :)
Nasze szkolenia skierowane są do:
- specjalistów z działu marketingu oraz e-marketingu,
- osób, zajmujących się działaniami SEO/SEM i promocją online,
- webmasterów, zlecających kampanie promocyjne agencjom zewnętrznym,
- osób, samodzielnie prowadzących działania promocyjne w internecie.
Pierwszy dzień szkoleniowy to odpowiedzi na pytania:
- jak działa Google Analytics,
- jak zainstalować i poprawnie skonfigurować to narzędzie,
- jak oceniać wszystkie rodzaje kampanii marketingowych prowadzonych online.
W trakcie drugiego dnia szkoleniowego dowiesz się natomiast:
- jak optymalizacja konwersji wpływa na wzrost przychodu generowanego przez stronę internetową,
- jak identyfikować strony oraz konkretne elementy w ich obrębie, które warto optymalizować,
- jakie są najbardziej popularne metody testów,
- jak tworzyć testy w Google Website Optimizer oraz jak efektywnie analizować dane z generowanych raportów.
Więcej informacji znajdziesz na oficjalnej stronie internetowej szkoleń Conversion.
Cena regularna to 590 zł netto za jeden dzień szkoleniowy. Rejestrując się przed 19 września korzystasz jednak z rabatu, który przygotowaliśmy dla pierwszych uczestników i płacisz tylko 472 zł netto - oszczędzasz w ten sposób aż 118 zł!
Zapraszam! :) -
Przyjmowanie zgłoszeń zostało zakończone w dniu dzisiejszym.
Wszystkim osobom, które przysłały swoje CV serdecznie dziękujemy.
W najbliższym czasie skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. -
W związku z dynamicznym rozwojem firma ConQuest Consulting poszukuje studentów do pracy w charakterze ankietera. Praca w terenie, na obszarze Warszawy.
Wymagania:
- dyspozycyjność
- sumienność
- komunikatywność
- podstawowa umiejętność obsługi komputera
Gwarantujemy:
- zatrudnienie na umowę zlecenie
- elastyczny czas pracy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość zdobycia doświadczenia w rozwijającej się firmie konsultingowej
Zgłoszenia w formie CV prosimy kierować na adres rekrutacja@conquest.pl
Więcej informacji na naszej stronie internetowej http://www.conquest.pl
Zaznaczymy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.