Mateusz Dąbrowski
Wrocław,
dolnośląskie
Umiejętności
Psychologia
Sprzedaż
Języki
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Salonu
- zarządzanie zespołem sprzedawców w zakresie sprzedaży produktów i usług marki Orange.
- odpowiedzialność za sprzedaż i realizację budżetu
- odpowiedzialność za jakość obsługi klienta
- zarządzanie zespołem: rekrutacja pracowników, motywowanie, prowadzenie szkoleń
- wspieranie pracowników w procesie pozyskiwania klientów indywidualnych oraz firm
- monitorowanie oferty firm konkurencyjnych
- odpowiedzialność za sprzedaż i realizację budżetu
- odpowiedzialność za jakość obsługi klienta
- zarządzanie zespołem: rekrutacja pracowników, motywowanie, prowadzenie szkoleń
- wspieranie pracowników w procesie pozyskiwania klientów indywidualnych oraz firm
- monitorowanie oferty firm konkurencyjnych
Szkolenia i kursy
„Jak być profesjonalnym sprzedawcą” - Prowadzone przez grupę 4wings – Potwierdzone certyfikatem.
„Jak poprawnie prowadzić rozmowę handlową” Proadzone przez PTK Centertel.
Szkolenia produktowe i marketingowe takich marek jak. Samsung, Nokia,Sharp, Panasonic, Asus, Intel
„Jak poprawnie prowadzić rozmowę handlową” Proadzone przez PTK Centertel.
Szkolenia produktowe i marketingowe takich marek jak. Samsung, Nokia,Sharp, Panasonic, Asus, Intel
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Muzyka, Sport, Moda, Książki,
Organizacje
- Znajomość skutecznych technik sprzedaży
- Szybkie nawiązywanie kontaktów
- Umiejętność pracy w grupie i pod presją czasu
- Odpornośc na stres
- Nastawienie na realizację celów
- Zakończone szkolenia z zakresu obslugi klienta i sprzedaży
- Umiejętność samodzielnego zdobywania wiedzy
- Szybkie nawiązywanie kontaktów
- Umiejętność pracy w grupie i pod presją czasu
- Odpornośc na stres
- Nastawienie na realizację celów
- Zakończone szkolenia z zakresu obslugi klienta i sprzedaży
- Umiejętność samodzielnego zdobywania wiedzy
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Biznes z .tel Ty z .tel
Domena .tel nie jest zwykła domeną to nowa droga komunikacji, nowa forma prezentacji oraz nowe strategie marketingowe. Online komunikacja mobilna jest przyszłością, obecną już dziś na .tel
.tel jest
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Czas na mobi
Grupa dla pasjonatów mobile! Tutaj rozmawiamy o rozwiązaniach mobilnych - aplikacjach, stronach, sklepach, kampaniach reklamowych, itp.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.