Mateusz Dąbrowski

Mateusz Dąbrowski

Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Psychologia Sprzedaż

Języki

niemiecki
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
CRM Sales Support
Shopgate
Tworzenie baz danych potencjalnych klientów rynku USA raz Niemcy
Wsparcie działu sprzedaży w krajach USA, Niemcy
Aktywna sprzedaż produktów e-commerce
Groupon
Acount representative
Utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami
Kreowanie konstrukcji ofert oraz omawianie jej z klientami
Negocjacja z klientem warunków Oferty
Analiza rynku pod kątem proponowanych rozwiązań dla klienta
Systematycznie raportowanie sprzedaży do przełożonych
Orange Polska S.A.
Młodszy konsultant ds. Obsługi klienta
Aktywna sprzedaż Produktów i usług marki Telekomunikacja Polska. SA
GTI Sp. z o.o.
Kierownik Salonu
- zarządzanie zespołem sprzedawców w zakresie sprzedaży produktów i usług marki Orange.
- odpowiedzialność za sprzedaż i realizację budżetu
- odpowiedzialność za jakość obsługi klienta
- zarządzanie zespołem: rekrutacja pracowników, motywowanie, prowadzenie szkoleń
- wspieranie pracowników w procesie pozyskiwania klientów indywidualnych oraz firm
- monitorowanie oferty firm konkurencyjnych
GTI Sp. z o.o.
Konsultant ds.Obsługi klienta
- Sprzedaż produktów oraz usług marki Orange
- Kompleksowa obsługa klientów indywidualnych oraz biznesowych
- Budowanie długotrwałych relacji z klientem.
- Dbanie o wizerunek salonu zgodny ze standardami.
AVANS CENTRUM - ZACHÓD Sp. z o.o.
Młodszy konsultant/Kasjer
- Sprzedaż artykułów branży AGD i RTV
- Dbanie o odpowiedni wizerunek salonu sprzedaży
- Zatowarowanie punktu sprzedaży
- Prowadzenie raportów sprzedaży
- Wypisywanie wniosków ratalnych
- Sporządzanie faktur oraz dokumentów WZ.

Szkolenia i kursy

„Jak być profesjonalnym sprzedawcą” - Prowadzone przez grupę 4wings – Potwierdzone certyfikatem.

„Jak poprawnie prowadzić rozmowę handlową” Proadzone przez PTK Centertel.

Szkolenia produktowe i marketingowe takich marek jak. Samsung, Nokia,Sharp, Panasonic, Asus, Intel

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Technik informatyk , średnie
Zespół szkół Budowalno elektrycznych w Świdnicy

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Muzyka, Sport, Moda, Książki,

Organizacje

- Znajomość skutecznych technik sprzedaży
- Szybkie nawiązywanie kontaktów
- Umiejętność pracy w grupie i pod presją czasu
- Odpornośc na stres
- Nastawienie na realizację celów
- Zakończone szkolenia z zakresu obslugi klienta i sprzedaży
- Umiejętność samodzielnego zdobywania wiedzy

Grupy

13 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Biznes z .tel  Ty z .tel
Biznes z .tel Ty z .tel
Domena .tel nie jest zwykła domeną to nowa droga komunikacji, nowa forma prezentacji oraz nowe strategie marketingowe. Online komunikacja mobilna jest przyszłością, obecną już dziś na .tel .tel jest
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Blogerzy
Blogerzy
Dla osób, które prowadzą bloga lub chciałyby zacząć
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Czas na mobi
Czas na mobi
Grupa dla pasjonatów mobile! Tutaj rozmawiamy o rozwiązaniach mobilnych - aplikacjach, stronach, sklepach, kampaniach reklamowych, itp.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
ebiznes
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.
ecommerce
ecommerce
Grupa ludzi zyjacych z Internetu. Sklepy internetowe, porwnywarki, marketing internetowy.
firma IDEALNA
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
FMCG Sprzedaż tradycyjna
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.