Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
"Reklamacje - aspekty prawne i psychologiczne"
Podkarpacki Ośrodek Szkoleniowo-Doradczy
"Owocne zarządzanie czasem. Podstawy teoretyczne i techniki"
Akademia Menedżera
"Audit wewnętrzny wg normy ISO 9001:2000 (PN-EN ISO 9001:20001)"
ACT QS Quality Systems
i inne kursy:
"Zaawansowane techniki sprzedaży"
"Profesjonalny kontakt handlowy, techniki sprzedaży doradczej"
Podkarpacki Ośrodek Szkoleniowo-Doradczy
"Owocne zarządzanie czasem. Podstawy teoretyczne i techniki"
Akademia Menedżera
"Audit wewnętrzny wg normy ISO 9001:2000 (PN-EN ISO 9001:20001)"
ACT QS Quality Systems
i inne kursy:
"Zaawansowane techniki sprzedaży"
"Profesjonalny kontakt handlowy, techniki sprzedaży doradczej"
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Filmy Si-Fi, muzyka, czynna rekreacja (rowery górskie).