Mateusz Adamek
Senior Branch Manager / Sales Manager, Gi Group Sp. z o.o.
Bytom,
śląskie
Umiejętności
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie ludźmi
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior Branch Manager / Sales Manager
Odpowiedzialność za sprzedaż usług outsourcingu i pracy tymczasowej na terenie Górnego Śląska, Dolnego Śląska i Wielkopolski oraz biznesowa i operacyjna odpowiedzialność za 3 oddziały firmy w regionach: Dolny Śląsk i Wielkopolska
Zadania:
1. Zwiększanie przychodów oddziałów poprzez działania typu new bussines (wysokomarżowe usługi outsourcingu funkcji procesów logistycznych, outsourcingu personalnego oraz wielowolumenowej pracy tymczasowej)
2. Analiza procesów wewnętrznych klienta; projektowanie rozwiązań biznesowych; negocjowanie warunków współpracy w tym pricingu; tworzenie harmonogramu implementacji usługi
3. Zarządzanie pozyskanymi projektami outsourcingu procesów logistycznych i outsourcingu personalnego (nadzór nad rekrutacją grup projektowych; nadzór managerski nad grupą realizującą projekt – managerowie oraz pracownicy szeregowi; analiza bieżącej współpracy oraz zarządzanie parametrami współpracy – SLA; odpowiedzialność za zarządzanie krótko- i długookresową rentownością finansową projektu; poprawa parametrów ilościowych i jakościowych projektu; zarządzanie reklamacjami)
4. Odpowiedzialność za wyniki finansowe oddziałów (RV, GP, MG% oraz EBITDA) oraz wzrost efektywności pracy oddziałów (ROI):
a.) Dbałość o realizację założonego poziomu następujących parametrów rentowności oddziałów: przychód, koszty produkcji, koszty operacyjne, marża procentowa usługi oraz marża operacyjna.
b.) Dbałość o realizację założonego poziomu następujących parametrów efektywności pracy oddziałów: FTE/konsultant, ROI konsultanta.
Zadania:
1. Zwiększanie przychodów oddziałów poprzez działania typu new bussines (wysokomarżowe usługi outsourcingu funkcji procesów logistycznych, outsourcingu personalnego oraz wielowolumenowej pracy tymczasowej)
2. Analiza procesów wewnętrznych klienta; projektowanie rozwiązań biznesowych; negocjowanie warunków współpracy w tym pricingu; tworzenie harmonogramu implementacji usługi
3. Zarządzanie pozyskanymi projektami outsourcingu procesów logistycznych i outsourcingu personalnego (nadzór nad rekrutacją grup projektowych; nadzór managerski nad grupą realizującą projekt – managerowie oraz pracownicy szeregowi; analiza bieżącej współpracy oraz zarządzanie parametrami współpracy – SLA; odpowiedzialność za zarządzanie krótko- i długookresową rentownością finansową projektu; poprawa parametrów ilościowych i jakościowych projektu; zarządzanie reklamacjami)
4. Odpowiedzialność za wyniki finansowe oddziałów (RV, GP, MG% oraz EBITDA) oraz wzrost efektywności pracy oddziałów (ROI):
a.) Dbałość o realizację założonego poziomu następujących parametrów rentowności oddziałów: przychód, koszty produkcji, koszty operacyjne, marża procentowa usługi oraz marża operacyjna.
b.) Dbałość o realizację założonego poziomu następujących parametrów efektywności pracy oddziałów: FTE/konsultant, ROI konsultanta.
Branch Manager oddział Poznań
Biznesowa i operacyjna odpowiedzialność za oddział firmy w Poznaniu:
I. Zarządzanie procesem sprzedaży realizowanym w oddziale:
1. Analiza procesów realizowanych w oddziale zmierzająca do identyfikacji krytycznych czynników mających wpływ na efektywność pracy.
2. Stworzenie strategii sprzedażowej oddziału: implementacja strategii handlowej firmy poprzez poziomą i pionową analizę potrzeb rekrutacyjnych podmiotów działających na lokalnym rynku pracy.
3. Realizowanie aktywności typu new bussines (mapowanie rynku, cold call, spotkania handlowe).
4. Efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi oddziału (maksymalizacja ilościowej i jakościowej efektywności pracy konsultantów poprzez analizę wskaźników pracy konsultantów oraz oddziaływanie na krytyczne obszary ich aktywności).
II. Operacyjna odpowiedzialność za bieżącą pracę oddziału.
I. Zarządzanie procesem sprzedaży realizowanym w oddziale:
1. Analiza procesów realizowanych w oddziale zmierzająca do identyfikacji krytycznych czynników mających wpływ na efektywność pracy.
2. Stworzenie strategii sprzedażowej oddziału: implementacja strategii handlowej firmy poprzez poziomą i pionową analizę potrzeb rekrutacyjnych podmiotów działających na lokalnym rynku pracy.
3. Realizowanie aktywności typu new bussines (mapowanie rynku, cold call, spotkania handlowe).
4. Efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi oddziału (maksymalizacja ilościowej i jakościowej efektywności pracy konsultantów poprzez analizę wskaźników pracy konsultantów oraz oddziaływanie na krytyczne obszary ich aktywności).
II. Operacyjna odpowiedzialność za bieżącą pracę oddziału.
Konsultant ds. rekrutacji
I. Sprzedaż usług rekrutacji i selekcji pracowników na stanowiska specjalistyczne oraz managerskie: przygotowanie sprofilowanych list prospekcyjnych; nawiązanie kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za rekrutacje pracowników u potencjalnych klientów; aranżowanie i prowadzenie spotkań handlowych; negocjacje handlowe.
II. Rekrutacja i selekcja pracowników na stanowiska specjalistyczne oraz managerskie
II. Rekrutacja i selekcja pracowników na stanowiska specjalistyczne oraz managerskie
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Shared Services Centers in Poland
Grupa przeznaczona dla obecnych, byłych i przyszłych pracowników Centrów Finansowo - Księgowych, Centrów Usług Wspólnych i BPO w Polsce