Mateusz Adamek

Mateusz Adamek

Senior Branch Manager / Sales Manager, Gi Group Sp. z o.o.
Bytom, śląskie

Umiejętności

Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie ludźmi

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Gi Group Sp. z o.o.
Senior Branch Manager / Sales Manager
Odpowiedzialność za sprzedaż usług outsourcingu i pracy tymczasowej na terenie Górnego Śląska, Dolnego Śląska i Wielkopolski oraz biznesowa i operacyjna odpowiedzialność za 3 oddziały firmy w regionach: Dolny Śląsk i Wielkopolska

Zadania:
1. Zwiększanie przychodów oddziałów poprzez działania typu new bussines (wysokomarżowe usługi outsourcingu funkcji procesów logistycznych, outsourcingu personalnego oraz wielowolumenowej pracy tymczasowej)
2. Analiza procesów wewnętrznych klienta; projektowanie rozwiązań biznesowych; negocjowanie warunków współpracy w tym pricingu; tworzenie harmonogramu implementacji usługi
3. Zarządzanie pozyskanymi projektami outsourcingu procesów logistycznych i outsourcingu personalnego (nadzór nad rekrutacją grup projektowych; nadzór managerski nad grupą realizującą projekt – managerowie oraz pracownicy szeregowi; analiza bieżącej współpracy oraz zarządzanie parametrami współpracy – SLA; odpowiedzialność za zarządzanie krótko- i długookresową rentownością finansową projektu; poprawa parametrów ilościowych i jakościowych projektu; zarządzanie reklamacjami)
4. Odpowiedzialność za wyniki finansowe oddziałów (RV, GP, MG% oraz EBITDA) oraz wzrost efektywności pracy oddziałów (ROI):
a.) Dbałość o realizację założonego poziomu następujących parametrów rentowności oddziałów: przychód, koszty produkcji, koszty operacyjne, marża procentowa usługi oraz marża operacyjna.
b.) Dbałość o realizację założonego poziomu następujących parametrów efektywności pracy oddziałów: FTE/konsultant, ROI konsultanta.
Manpower
Branch Manager oddział Poznań
Biznesowa i operacyjna odpowiedzialność za oddział firmy w Poznaniu:

I. Zarządzanie procesem sprzedaży realizowanym w oddziale:
1. Analiza procesów realizowanych w oddziale zmierzająca do identyfikacji krytycznych czynników mających wpływ na efektywność pracy.
2. Stworzenie strategii sprzedażowej oddziału: implementacja strategii handlowej firmy poprzez poziomą i pionową analizę potrzeb rekrutacyjnych podmiotów działających na lokalnym rynku pracy.
3. Realizowanie aktywności typu new bussines (mapowanie rynku, cold call, spotkania handlowe).
4. Efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi oddziału (maksymalizacja ilościowej i jakościowej efektywności pracy konsultantów poprzez analizę wskaźników pracy konsultantów oraz oddziaływanie na krytyczne obszary ich aktywności).
II. Operacyjna odpowiedzialność za bieżącą pracę oddziału.
Link Consulting Doradztwo Personalne
Konsultant ds. rekrutacji
I. Sprzedaż usług rekrutacji i selekcji pracowników na stanowiska specjalistyczne oraz managerskie: przygotowanie sprofilowanych list prospekcyjnych; nawiązanie kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za rekrutacje pracowników u potencjalnych klientów; aranżowanie i prowadzenie spotkań handlowych; negocjacje handlowe.
II. Rekrutacja i selekcja pracowników na stanowiska specjalistyczne oraz managerskie

Edukacja

Logo
Logika i metodologia nauk, doktorat
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Grupy

Shared Services Centers in Poland
Shared Services Centers in Poland
Grupa przeznaczona dla obecnych, byłych i przyszłych pracowników Centrów Finansowo - Księgowych, Centrów Usług Wspólnych i BPO w Polsce