Marzena Jaworska

KAM e-learning
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

E-Learning Szkolenia pracowników Zarządzanie Sprzedażą Przedsiębiorczość

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

4system Polska Spółka z o.o.
Specjalista ds. e-learningu
- prowadzenie i nadzór zespołów realizujących zlecenia klienta (multimedialne kursy, platforma LMS, personalizacja systemu szkoleniowego, rozszerzenia funkcjonalności narzędzi e-learningowych),
- wsparcie procesu ofertowania, prezentacje rozwiązań (platforma do zarządzania szkoleniami, Ocena Okresowa, rozwiązania HR),
- administrowanie platformą e-learningową,
- tworzenie i pomoc w realizacji planu sprzedaży rozwiązań e-learningowych,
- komunikacja z klientami w celu precyzyjnego określenia potrzeb i oczekiwań, nadzorowanie realizacji projektu,
- przygotowywanie przetargów, udział w pełnej procedurze przetargowej,
- przygotowanie treści oraz udział w konferencjach i targach związanych z e-learningiem, edukacją,
- organizowanie, koordynowanie i rozliczanie pracy podwykonawców,
- prowadzenie u klientów szkoleń dotyczących:
* systemu e-learningowego
* narzędzia do samodzielnego tworzenia kursów eLearningowych
* metodyki tworzenia dobrej jakości kursów eLearningowych.
SN Ventures SL
Training & Development Specialist
- współdziałanie przy rozwoju działu szkoleń e-learningowych,
- rekrutacja i budowanie zespołu,
- nadzorowanie pracy konsultantów telefonicznych,
- koordynacja i nadzór nad rozwojem oferty w zakresie produktów,
- tworzenie i realizowanie planów sprzedaży.
Datacom System S.A.
Asystentka Działu Handlowego
- wspomaganie pracy Działu Handlowego (administracja),
- rozwijanie partnerskich relacji z klientami,
- przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o samodzielną analizę potrzeb klientów,
- przygotowywanie przetargów,
- doradztwo przed- i posprzedażowe,
- promocja usług i działania marketingowe.
Aims Management Consultants Sp. z o.o.
Product Manager
- przygotowywanie wniosków unijnych z zakresu dofinansowania na wdrożenie systemów wspomagających zarządzanie (ISO 9001, 14001, 18001),
- udział w pracach wdrożeniowych systemów.,
- konstruowanie programów i materiałów szkoleniowych,
- tworzenie i realizowanie planów sprzedaży systemów wspomagających zarządzanie,
- budowanie i rozwijanie relacji z klientem,
- promocja usług i działania marketingowe.

Edukacja

Logo
Informacyjne Systemy Zarządzania, magisterskie
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie
Logo
Informacyjne Systemy Zarządzania, inżynierskie
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

druty

Grupy

Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o