Doświadczenie zawodowe
Manager ds. Produktów (produkty depozytowe)
Realizacja celów przychodowych i wolumenowych w zakresie nadzorowanych produktów zgodnie z budżetem; opracowanie koncepcji nowych produktów lub modyfikację istniejących; opracowanie i aktualizacja dokumentacji dla nowych i istniejących produktów (procedury, wzory umów, regulaminy, inne wymagane dokumenty oraz przepisy wewnętrzne) oraz koordynacja wdrożenia nowych regulacji; opracowanie wymagań biznesowych dla innych jednostek/komórek odpowiedzialnych za wdrożenie zmian w systemach informatycznych; koordynacja współpracy pomiędzy jednostkami uczestniczącymi przy wdrażaniu i modyfikacji produktów; analiza wyników finansowych zarządzanych produktów; analiza sytuacji rynkowej oraz potrzeb Klientów w zakresie nadzorowanych produktów, przeprowadzanie analizy porównawczej oferty produktowej konkurencji; wspieranie Sprzedaży w bieżącej obsłudze klientów w zakresie zarządzanego produktu; projektowanie i wdrażanie promocji produktów; opracowanie materiałów szkoleniowych
Manager ds. Produktów (produkty depozytowe)
Realizacja celów przychodowych i wolumenowych w zakresie nadzorowanych produktów zgodnie z budżetem; opracowanie koncepcji nowych produktów lub modyfikację istniejących; opracowanie i aktualizacja dokumentacji dla nowych i istniejących produktów (procedury, wzory umów, regulaminy, inne wymagane dokumenty oraz przepisy wewnętrzne) oraz koordynacja wdrożenia nowych regulacji; opracowanie wymagań biznesowych dla innych jednostek/komórek odpowiedzialnych za wdrożenie zmian w systemach informatycznych; koordynacja współpracy pomiędzy jednostkami uczestniczącymi przy wdrażaniu i modyfikacji produktów; analiza wyników finansowych zarządzanych produktów; analiza sytuacji rynkowej oraz potrzeb Klientów w zakresie nadzorowanych produktów, przeprowadzanie analizy porównawczej oferty produktowej konkurencji; wspieranie Sprzedaży w bieżącej obsłudze klientów w zakresie zarządzanego produktu; projektowanie i wdrażanie promocji produktów; opracowanie materiałów szkoleniowych
Manager ds. projektów
Tworzenie strategii segmentu Klienta; prowadzenie projektów z zakresu modelu obsługi Klienta; tworzenie harmonogramów oraz planów budżetowych w ramach sesji planistycznych poprzez dostarczenie informacji o projektach; odpowiadanie za stworzenie koncepcji produktów i procesów; monitorowanie rozwiązań wdrożonych w ramach projektu; odpowiadanie za budżet projektu: planowanie, monitoring, wykonanie, rozliczenie; przygotowywanie cyklicznych raportów oraz analiz dotyczące wybranych wskaźników
Specjalista ds. X-sell
przygotowywanie kampanii marketingu bezpośredniego skierowanych do obecnych klientów Banku; planowanie sprzedaży x-sell i ustalanie harmonogramów działań promocyjnych; wsparcie sieci sprzedaży w zakresie produktów, procesów sprzedaży, funkcjonowania systemów; samodzielne opracowywanie i wdrażanie nowych projektów, inicjatyw; planowanie i analiza wyników sprzedaży; udział w przygotowywaniu nowych ofert dla klientów
Specjalista Kierujący w Telefonicznym Centrum Obsługi Klientów
zgłaszanie potrzeb szkoleniowych pracowników zespołu, współtworzenie i wdrażanie w zespole standardów telefonicznej obsługi Klientów, wprowadzanie nowo przyjetych pracowników TCOK w zakres sekcji, obsługa systemów banku w zakresie pracy zepsołu, współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi banku
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Grupy
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?
Bankowość, Finanse oraz Kredyty Hipoteczne
Grupa skierowana do osób zajmujących się na co dzień i w wolnym czasie bankowością i wszystkim co się tą dziedziną wiąże.
Klub Konesera
Klub stworzony dla osób,które cenią sobie dobry smak. Herbaciarnie ,Restauracje ,Winiarnie ,Kawiarnie , Cukierenki,..Kącik kulinarny...
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes