Marzena Matysiak

Dyrektor Oddziału, Trener
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Prowadzenie szkoleń kreatywność Odporność na stres Sumienność praca w zespole komunikatywność Zaangażowanie Elastyczność w działaniu

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Getin Noble Bank S.A.
Dyrektor Oddziału
-Kierowanie i organizacja pracy oddziału, w tym podległymi pracownikami,
-Realizowanie wyników finansowych oddziału, zgodnie z założonym planem budżetowym
-Monitorowanie, ewaluacja pracowników w zakresie wszystkich czynności realizowanych w ich obszarze działań (wyniki finansowe, przestrzeganie procedur bankowych, dbałość i budowanie relacji z Klientami, przestrzeganie standardów obsługi Klienta)
-Kontrola jakości dokumentów operacyjnych;
-Rekrutacja pracowników do oddziału
Getin Noble Bank S.A.
Regionalny Koordynator Wsparcia Operacyjnego
- Kontrola jakości dokumentów operacyjnych;
- Koordynacja realizacji zaleceń pokontrolnych w ramach regionu;
- Monitoring funkcjonalności obowiązujących procedur
-Przygotowanie placówek do badań wewnętrznych i zewnętrznych pod względem standardów jakościowych;
- Wdrażanie i monitoring standardów jakościowych oraz aktywne działanie na rzecz ich poprawy;
- Dbałość o standardy w zakresie wizualizacji pomieszczeń bankowych, wyglądu pracownika;
- Przygotowywanie zleconych raportów i analiz na rzecz danego regionu;
- Koordynowanie działań związanych z organizacją szkoleń, zebrań, eventów, telekonferencji i spotkań;
Getin Noble Bank S.A.
Trener sprzedaży
- Określanie potrzeb szkoleniowych i przygotowywanie programów szkoleniowych;
- Organizowanie i prowadzenie szkoleń podstawowych oraz doskonalących, a także koordynacja szkoleń zewnętrznych
- Doskonalenie pracowników, dbanie o ich dalszy rozwój (coaching, indywidualne programy rozwoju);
- Wdrażanie nowych pracowników;
- Wdrażanie i monitoring standardów jakościowych oraz aktywne działanie na rzecz ich poprawy;
- Dbałość o standardy w zakresie wizualizacji pomieszczeń bankowych, wyglądu pracownika;
- Sporządzanie raportów, analiz jakościowych i ilościowych;
- Osiąganie celów sprzedażowych dla firmy;
- Zarządzanie zespołem ;
- Rekrutacja pracowników
Getin Noble Bank S.A.
Opiekun Klienta
Orange Polska S.A.
Menager ds. sprzedaży
Orange Polska S.A.
Konsultant ds sprzedaży

Szkolenia i kursy

-Umiejętności trenerskie (Personel System)
-Menadżer coachem (Westhill Consulting)
-Train the Trainers ( Westhill Consulting)
-Prokreatywny trener w organizacji opartej na wiedzy (Rozviyak)
-Szkolenie z technik autoprezentacji
-Szkolenie wewnętrzne Getin Noble Banku z zakresu procedur,
produktów bankowych
- Kurs z zakresu identyfikacji znaków pieniężnych,
rozpoznawania falsyfikatów pieniędzy polskich i zagranicznych
-Szkolenie z standardów skutecznej sprzedaży
-Kurs języka angielskiego- poziom podstawowy

Edukacja

Logo
socjologia, magisterskie
Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu
Logo
socjologia, licencjackie
Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Inne
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Zainteresowania

- sport: snowboard, bieganie, rolki
- psychologia