Marzena Piskorz

Dyrektor Oddziału
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Adobe Acrobat Front-end Język angielski (B1) pakiet Microsoft prowadzenie szkoleń i warsztatów praw jazdy kat. B DEF 3000 Canva

Doświadczenie zawodowe

Lidl Polska
Specjalista ds Organizacji Sprzedaży
- Tworzenie materiałów szkoleniowych dla pracowników sklepu i zespołu zarządzającego sklepem
- Współpraca z działami wewnątrz organizacji podczas opiniowania treści szkoleń
- Współpraca z Lidl International w ramach wdrożenia nowych modułów szkoleniowych
- Nadzór nad Planami Wdrożeń i rozwijanie nowych koncepcji
- Tworzenie treści szkoleniowych zamieszczanych na wewnętrznych platformach informacyjnych
- KU aplikacji easyPLU
- Wdrażanie nowej aplikacji do nauki i weryfikacji kodów PLU
Getin Noble Bank S.A.
Dyrektor Oddziału Banku
- Kierowanie i organizacja pracy oddziału, w tym podległymi pracownikami
- Realizowanie wyników finansowych oddziału, zgodnie z założonym planem budżetowym
- Monitorowanie, ewaluacja pracowników w zakresie wszystkich czynności realizowanych w ich obszarze działań (wyniki finansowe, przestrzeganie procedur bankowych, dbałość i budowanie relacji z klientami, przestrzeganie standardów obsługi klienta)
- Kontrola jakości dokumentów operacyjnych
- Rekrutacja pracowników do oddziału
Getin Noble Bank S.A.
Regionalny Koordynator Wsparcia Operacyjnego
-Przygotowanie placówek do badań wewnętrznych i zewnętrznych pod względem standardów jakościowych
- Dbałość o standardy w zakresie wizualizacji pomieszczeń bankowych, wyglądu pracownika
- Przygotowywanie zleconych raportów i analiz na rzecz danego regionu
- Koordynowanie działań związanych z organizacją szkoleń, zebrań, eventów, telekonferencji i spotkań
- Kontrola jakości dokumentów operacyjnych
- Koordynacja realizacji zaleceń pokontrolnych w ramach regionu
- Monitoring funkcjonalności obowiązujących procedur oraz współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi
Getin Noble Bank S.A.
Regionalny Trener Sprzedaży
- Określanie potrzeb szkoleniowych i przygotowywanie programów szkoleniowych
- Organizowanie i prowadzenie szkoleń podstawowych oraz doskonalących, a także koordynacja szkoleń zewnętrznych
- Doskonalenie pracowników, dbanie o ich dalszy rozwój (np. coaching, indywidualne programy rozwoju, programy naprawcze)
- Wdrażanie nowych pracowników
- Wdrażanie i monitoring standardów jakościowych oraz aktywne działanie na rzecz ich poprawy
- Sporządzanie raportów, analiz jakościowych i ilościowych
- Osiąganie celów sprzedażowych dla firmy
- Zarządzanie zespołem
- Rekrutacja pracowników
- Szkolenia nowych pracowników
Getin Noble Bank S.A.
Opiekun klienta
Orange Polska S.A.
Menager ds. sprzedaży
Orange Polska S.A.
Konsultant ds. sprzedaży

Szkolenia i kursy

- Umiejętności trenerskie (Personel System)
- Menadżer coachem (Westhill Consulting)
- Train the Trainers ( Westhill Consulting)
- Prokreatywny trener w organizacji opartej na wiedzy (Rozviyak)
- Szkolenie z technik autoprezentacji
- Kurs z zakresu identyfikacji znaków pieniężnych,
rozpoznawania falsyfikatów pieniędzy polskich i zagranicznych
- Szkolenie z standardów skutecznej sprzedaży
- Kurs języka angielskiego
- Discovery Insights
- FRIS

Edukacja

Logo
socjologia, magisterskie
Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

- sport: snowboard, jazda na rolkach
- psychologia