Umiejętności
Zarządzanie klientami
Sprzedaż bezpośrednia
Prawo jazdy
Sprzedaż międzynarodowa
Strategia marketingowa
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
szybkie przyswajanie wiedzy
Odporność na stres
Obsługa klienta
Rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
umiejętność komunikowania się (przekazywania informacji, zarówno pisemnie, jak i ustnie)
umiejętność współdziałania w zespole zdolności interpersonalne \(umiejętność budowania i utrzymywania kontaktów\)
punktualność, sumienność, pracowitość, lojalność, uczciwość
umiejętność dostosowania sie do otoczenia i zmian
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Sprzedaży
Zarządzanie pracą działu handlowego składającego się z 4 handlowców stacjonarnych i dwóch w terenie. Opracowywanie strategii sprzedaży produktów, realizowanie założonej strategii i realizacja planu sprzedaży. Sporządzanie i realizacja budżetu działu w oparciu o plany na klientach z realizacja założonej marży handlowej. Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie dobrych relacji z kluczowymi klientami. Prowadzenie negocjacji handlowych oraz zawieranie umów.
nadzór nad zachowaniem odpowiednich standardów jakościowych obsługi klienta a także rozwój sprzedaży na podległym terenie w celu poszukiwania nowych szans na rozwój sprzedaży.
Zarządzanie procesami i przepływami towarów oraz informacji w ramach logistyki. Współpraca z dostawcami, optymalizowanie standardów i procedur optymalizacyjnych. Kontrola kosztów, stanów magazynowych oraz wyników inwentaryzacyjnych.
nadzór nad zachowaniem odpowiednich standardów jakościowych obsługi klienta a także rozwój sprzedaży na podległym terenie w celu poszukiwania nowych szans na rozwój sprzedaży.
Zarządzanie procesami i przepływami towarów oraz informacji w ramach logistyki. Współpraca z dostawcami, optymalizowanie standardów i procedur optymalizacyjnych. Kontrola kosztów, stanów magazynowych oraz wyników inwentaryzacyjnych.
sp.ds. logistyki i sp.ds sprzedaży
Stworzenie i określenie sukcesywnych dostaw w różnych kierunkach dolnego śląska do klientów w konkretne dni pomagające zaplanować ich zakupów i dostępność towarów na sklepie.
Organizowanie transportu z wykorzystaniem własnej floty ( ilość możliwych punktów przejazdu w danej trasie w oznaczonych godzinach, wagę towarów ) oraz wynajmu - stałe współprace z firmami świadczącymi usługi transportowe na podstawie negocjacji cen warunków świadczeń.
Sporządzanie listów przewozowych ADR niezbędnych przy przewożeniu materiałów objętych tymi procedurami.
Sporządzanie kart transportowych zawierający adresy dostaw, ilości zabieranych palet oraz ilości kilometrów przejazdu - a następnie sprawdzanie prawidłowości ich wypełnienia przy wystawionych fa od firm zewnętrznych.
Kontrola wydatków kierowców własnej floty pod względem ilości przejechanych km, ilości zużytego paliwa oraz rozdzielenia na poszczególne odziały korzystające z floty Centrali firmy
Nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo-transportowej.
Nadzór nad dokumentami dostaw do magazynu, rejestracja, kontrola, weryfikacja dokumentacji przewozowej.
Analiza zasobów magazynowych i planowanie zakupów
Od 2014 roku przeprowadzanie inwentaryzacji jako osoba rozliczająca cały system w poszczególnych oddziałach. Przygotowanie oddziału pod względem zamknięcia wszystkich dokumentów, przygotowanie skanerów oraz ich obsługa w trakcje inwentaryzacji. Kontrola stanów magazynowych, przesorty towarowe, kontrola zakupionych towarów na promocyjnych kartotekach oraz rozliczenie reklamacji na oddziałach. Szacowanie towarów nie nadających się już do dalszej odsprzedaży a potem zlecenie likwidacji.
Współudział w przygotowaniu wdrożenia nowego systemu logistycznego mającego za zadanie:
- podłączenie oddziałów firmy pod jeden magazyn Centralny mieszczący się we Wrocławiu
- szybka i sprawna obsługa poprzez wykorzystanie skanerów z wyznaczeniem tras lokalizacji towarów do przygotowania do wysyłki
- pomoc w rozmieszczaniu - lokalizacji towarów na regałach wysokiego składowaniu - umożliwiający szybkie i sprawne odnalezienie szukanych towarów
- usprawnienie gospodarki magazynowej - udoskonalenie przepływu i składowania towarów, udoskonalenie przepływu dokumentacji, poprawa efektywności pracy w całym cyklu funkcjonowania firmy
Organizowanie transportu z wykorzystaniem własnej floty ( ilość możliwych punktów przejazdu w danej trasie w oznaczonych godzinach, wagę towarów ) oraz wynajmu - stałe współprace z firmami świadczącymi usługi transportowe na podstawie negocjacji cen warunków świadczeń.
Sporządzanie listów przewozowych ADR niezbędnych przy przewożeniu materiałów objętych tymi procedurami.
Sporządzanie kart transportowych zawierający adresy dostaw, ilości zabieranych palet oraz ilości kilometrów przejazdu - a następnie sprawdzanie prawidłowości ich wypełnienia przy wystawionych fa od firm zewnętrznych.
Kontrola wydatków kierowców własnej floty pod względem ilości przejechanych km, ilości zużytego paliwa oraz rozdzielenia na poszczególne odziały korzystające z floty Centrali firmy
Nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo-transportowej.
Nadzór nad dokumentami dostaw do magazynu, rejestracja, kontrola, weryfikacja dokumentacji przewozowej.
Analiza zasobów magazynowych i planowanie zakupów
Od 2014 roku przeprowadzanie inwentaryzacji jako osoba rozliczająca cały system w poszczególnych oddziałach. Przygotowanie oddziału pod względem zamknięcia wszystkich dokumentów, przygotowanie skanerów oraz ich obsługa w trakcje inwentaryzacji. Kontrola stanów magazynowych, przesorty towarowe, kontrola zakupionych towarów na promocyjnych kartotekach oraz rozliczenie reklamacji na oddziałach. Szacowanie towarów nie nadających się już do dalszej odsprzedaży a potem zlecenie likwidacji.
Współudział w przygotowaniu wdrożenia nowego systemu logistycznego mającego za zadanie:
- podłączenie oddziałów firmy pod jeden magazyn Centralny mieszczący się we Wrocławiu
- szybka i sprawna obsługa poprzez wykorzystanie skanerów z wyznaczeniem tras lokalizacji towarów do przygotowania do wysyłki
- pomoc w rozmieszczaniu - lokalizacji towarów na regałach wysokiego składowaniu - umożliwiający szybkie i sprawne odnalezienie szukanych towarów
- usprawnienie gospodarki magazynowej - udoskonalenie przepływu i składowania towarów, udoskonalenie przepływu dokumentacji, poprawa efektywności pracy w całym cyklu funkcjonowania firmy
specjalista ds logistyki i sprzedaży
Organizowanie poprzez szukanie i negocjacje cenowe spedycji do odbiorów zamawianych materiałów budowlanych na inwestycje na plac klienta oraz do siedziby firmy. Na podstawie zamówień organizowanie transportu wewnętrznego - zarówno Bus jak i HDS. Negocjacje z dostawcami oraz zamawianie towaru na potrzeby klientów inwestycji i bieżącej sprzedaży na plac hurtowni. Pilnowanie stanów magazynowych - rotacja, terminy ważności, zapotrzebowanie rynku na dany asortyment.
specjalista ds sprzedaży
Na podstawie bazy klientów i opieki nad ich grupą: informowanie o bieżących promocjach, wypisywanie do systemu ( Ferrodo) zamówień, przekształcanie je w dokumenty magazynowe na podstawie których szykowany jest towar. Poprawianie rabatów i uzgodnionych wcześniej cen i na koniec tworzenie dokumentów Fa, na podstawie którego wywożony jest towar.
Sporządzenie ofert cenowych zarówno na potrzeby stałych odbiorców jak i nowych.
Przygotowanie oraz wystawianie dla wszystkich oddziałów AB Bechcicki z całej Polski fa unijnych z przygotowaniem niezbędnych dokumentów wywozowych poza granice państwa ( CMR).
Przeprowadzanie rozmów o zalegających należnościach. Przekazywanie informacji do działu windykacji o ewentualnych problemach finansowych firm a przez to w szybki sposób reagować na zagrożenia utraty zobowiązań firmy.
Pozyskiwanie dokumentów rejestrowych firm w celu pełnego ubezpieczenia należności w Firmie Hermes.
Sporządzenie ofert cenowych zarówno na potrzeby stałych odbiorców jak i nowych.
Przygotowanie oraz wystawianie dla wszystkich oddziałów AB Bechcicki z całej Polski fa unijnych z przygotowaniem niezbędnych dokumentów wywozowych poza granice państwa ( CMR).
Przeprowadzanie rozmów o zalegających należnościach. Przekazywanie informacji do działu windykacji o ewentualnych problemach finansowych firm a przez to w szybki sposób reagować na zagrożenia utraty zobowiązań firmy.
Pozyskiwanie dokumentów rejestrowych firm w celu pełnego ubezpieczenia należności w Firmie Hermes.
Fakturzystka
Przyjmowanie zamówień od klientów: szkoły, małe gastronomie. Przekazywanie zbiorczych zamówień na linie produkcyjną. Następnie przyjmowanie do systemu gotowych zamówionych produktów, wypisywanie dokumentów sprzedaży fa bądź wz dla poszczególnych kierowców do wywozu towaru. Rozliczanie się gotówkowe z należności przekazywanych przez kierowców i rozliczanie wpłat za towar.
Pomoc w organizowaniu imprez okolicznościowych: praca przy dekoracji pater z przekąskami.
Pomoc w organizowaniu imprez okolicznościowych: praca przy dekoracji pater z przekąskami.
Szkolenia i kursy
Certyfikat AMS - aktywna sprzedaż przez telefon
Certyfikat Altax Akademią Drewna - stosowanie produktów do ochrony i dekoracji drewna
Certyfikat Altax Akademią Drewna - stosowanie produktów do ochrony i dekoracji drewna
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inne
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zainteresowania
filmy psychologiczne, książka, jazda samochodem