Marzena Kamińska

Marzena Kamińska

PZU
Puławy, lubelskie

Doświadczenie zawodowe

ASF Premium
Agent ubezpieczeniowy
- prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych (komunikacyjne, majątkowe, OC, osobowe i inwestycyjne) dla klientów indywidualnych i firm,
- realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie klientów,
- budowanie długoterminowych relacji z klientami,
- dopasowanie produktów do potrzeb i oczekiwań klientów,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy ubezpieczeniowej,
- współpraca z działem likwidacji szkód.
Grupa PZU
Agent Ubezpieczeniowy w PZU S.A.
- pozyskiwanie klientów biznesowych jak i indywidualnych
- budowanie bazy danych
- prezentacja produktów
- obsługa klientów
Grupa PZU
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w PZU S.A
• Obsługa posprzedażowa klienta indywidualnego i biznesowego w jednostkach terenowych, w tym:
- udzielanie klientom informacji;
- obsługa wypowiedzeń umów ubezpieczenia;
- obsługa zwrotów składki;
- obsługa cesji praw z umów ubezpieczenia;
- wydawanie duplikatów polis, zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia;
• Obsługa klienta w zakresie zmian w ubezpieczeniach rolnych w trakcie trwania umowy, w tym:
- obsługa zwrotów składki;
- obsługa wypowiedzeń umów ubezpieczenia;
• Dokonywanie wznowień ubezpieczeń rolnych;
- rozliczenie, ewidencja i archiwizacja dokumentów;
• Pro sprzedaż ubezpieczeń;
• Skłanianie do przystąpienia do Funduszu Emerytalnego lub pozostania jego członkiem oraz zawieranie umów;
Grupa PZU
Kontroler techniczny w PZU S.A
• Ewidencja w systemie Insurer polis i płatności w oparciu o dokumentacje ubezpieczeniową;
• Wykonywanie uzgodnień danych w systemach informatycznych;
• Dbałość o utrzymanie standardów jakości danych w systemach;
• Archiwizacja dokumentów powstałych w trakcie realizacji zadań bieżących;
• Wykonywanie innych czynności pomocniczych w ramach zadań planu obsługi sprzedaży;
Logo
referent
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Puławach
- pozyskiwanie klientów biznesowych jak i indywidualnych
- budowanie bazy danych
- prezentacja produktów
- obsługa klientów

Edukacja

Logo
, magisterskie

Specjalizacje

Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie

Inne

• poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do informacji niejawnych ważne do 31.08.2015
• certyfikat –postępowanie w przypadku wystąpienia zagrożeń miejscowych,
• Szkolenie „Techniki Sprzedaży i Rozmowy z Klientem” prowadzone przez PWB Grupa Doradcza;
• Szkolenie „Umiejętności Handlowe” prowadzone przez Instytut Nowych Możliwości;
• znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows XP, Vista;
• znajomość i umiejętność posługiwania się pakietem Microsoft Office, Open Office;
• umiejętność aktywnego słuchania;
• prawo jazdy kat. B;