Marzena Józefowicz

e-marketing specialist
Bielsko-Biała, śląskie

Umiejętności

Reklama Budżety Zaangażowanie Komunikatywność Copywriting Kreatywność E-commerce Event Management planowanie eventów Elastyczność Architektura informacji Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Microsoft Office Wielozadaniowość Marketing internetowy Public Relations Sales Social Media Social Media Marketing Turystyka Obsługa klienta E-mail marketing • samodzielność i dobra organizacja pracy Hotele

Języki

angielski
dobry
francuski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
SPECJALISTA DS. MARKETINGU I PROMOCJI
BESKIDZKIE ZRZESZENIE SPORTU I REHABILITACJI - START
- reprezentowanie organizacji na zewnątrz, udział w wydarzeniach w Polsce i regionie, nawiązywanie kontaktów i realizacja współpracy z osobami i podmiotami z zewnątrz
- budowanie networkingu i w Polsce w celach zwiększenia zasięgu promocji i upowszechniania
- współpraca ze zleceniobiorcami usług promocyjnych – gromadzenie ofert i realizacja zleceń / banery, roll-upy, gadżety/, analiza konkurencyjności ofert
- promocja organizowanych eventów - Mistrzostw Polski Niepełnosprawnych w kolarstwie szosowym, narciarstwie alpejskim
- tworzenie tekstów promocyjnych i upowszechniających wydarzenia organizowane przez organizację, korekta tekstów i publikacja
- współpraca z mediami
- projektowanie materiałów graficznych i edycja zdjęć,
- koordynacja powstania materiałów promocyjnych drukowanych
- dystrybucja materiałów drukowanych – planowanie i wykonanie planów, nadzór dystrybucji,
- bieżące prowadzenie strony www organizacji: edycja i publikacja tekstów, materiałów wizualnych
- zarządzanie stroną www – dostosowywanie jej do aktualnych potrzeb
- kampanie w social media – FB, tworzenie postów, udostępnianie postów na kolejnych platformach, kampanie promocyjne poszczególnych projektów
- prowadzenie bazy kontaktowej, gromadzenie danych
- obsługa newslettera – komponowanie mailingów w programie FRESHMAIL , wysyłka mailingów,
- monitoring skuteczności wysyłki oraz treści w internecie - BRAND 24
- współpraca promocyjna z innymi podmiotami w upowszechnianiu wydarzeń społecznych – np. z firmami, ustalanie formy współpracy na podstawie potrzeb podmiotów i zasobów, realizacja usług promocyjnych,
- pozyskiwanie patronatów medialnych i społecznych – media, partnerzy społeczni, realizacja ustaleń patronackich
- współpraca z zewnętrznymi usługodawcami – negocjowanie warunków współpracy promocyjnej/sprzedażowej, realizacja współpracy promocyjnej, badanie efektów współpracy
- obsługa innych platform promocyjnych – Twitter, Pinterest, Instagram, etc.
- obsługa wszystkich stron projektów Stowarzyszenia, umieszczanie tekstów, edycja, korekty, dopasowywanie layoutu
Czarny Groń
specjalista ds.e-marketingu
- administrator fanpage Czarny Groń
- opracowanie projektu, struktury i architektury nowej strony internetowej www.czarnygron.pl

- administrowanie, copywriting oraz zarządzanie całą treścią strony internetowej,
- opracowanie i wdrożenie projektu newsletter wg aplikacji Freshmail
- koordynacja i realizacja kampanii reklamowych w internecie,
- nadzór nad produkcją materiałów reklamowych i promocyjnych,

- współpraca z agencjami interaktywnymi, portalami internetowymi, grafikami i drukarniami,
- działania public relations oraz komunikacja wewnętrzna,
- monitoring działań konkurencji - Brand24
Logo
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
ZABSTER
koordynacja regionu ds. rozwoju sieci własnej
reprezentowanie klienta INDYWIDUALNEGO w procesie likwidacji szkody komunikacyjnej

- rozwój sieci własnej poprzez pozyskiwanie nowych jednostek sprzedażowych oraz partnerów biznesowych,
- udział w tworzeniu strategii i planów rozwojowych
- podnoszenie umiejętności sprzedażowych pracowników sieci sprzedaży,
- realizowanie polityki sprzedażowej firmy: prognozowanie i planowanie sprzedaży na podległym regionie,
- tworzenie i realizacja planów komunikacji marketingowej w zakresie direct marketingu,
- wdrażanie nowych produktów w ramach oferty ubezpieczeń
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług w ramach aktywności marketingowych,
- nadzór nad prawidłowym poziomem obsługi klienta,
- rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych osób do obsługi sprzedaży,
- organizowanie warsztatów oraz coachingów,
Politechnika Łódzka
asystent-wykładowca
Politechnika Łódzka
prowadzenie zajęć z Zarządzania Jakością
laboratorium z przygotowania procedur ISO

Szkolenia i kursy

certyfikat Schenk Institute z zakresu PSYCHOLOGII SPRZEDAZY
oraz PSYCHOLOGII REKRUTACJI
certyfikaty Hamburg Manheimmer z zakresu SPRZEDAŻY

Edukacja

Logo
e-marketing, studia podyplomowe
Krakowska Akademia im. Frycza-Modrzewskiego
Logo
organizacja i zarządzanie, magisterskie
Politechnika Łódzka

Specjalizacje

Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

motoryzacja
taniec i fitness

Grupy

9 wszystkich wypowiedzi
4 plusy
DlaKobietyPL
DlaKobietyPL
Portal dla kobiet
facebook.com
facebook.com
Grupa GoldenLinowych użytkowników serwisu FaceBook.com
Hotel & Hotelarze
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu. Zaproś znajomych.
Hotel Marketing
Hotel Marketing
Jak skutecznie promować hotel? Jakie są potrzeby klientów hoteli, jak je spełnić?
Kobiety Przedsiębiorcze
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń. Przestrzeń
Norwegia
Norwegia
Norwegia
Snowboard
Snowboard
Grupa osób jeżdżących na snowboardzie