Umiejętności
Reklama
Budżety
Zaangażowanie
Komunikatywność
Copywriting
Kreatywność
E-commerce
Event Management
planowanie eventów
Elastyczność
Architektura informacji
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Wielozadaniowość
Marketing internetowy
Public Relations
Sales
Social Media
Social Media Marketing
Turystyka
Obsługa klienta
E-mail marketing
• samodzielność i dobra organizacja pracy
Hotele
Języki
angielski
dobry
francuski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
SPECJALISTA DS. MARKETINGU I PROMOCJI
BESKIDZKIE ZRZESZENIE SPORTU I REHABILITACJI - START
- reprezentowanie organizacji na zewnątrz, udział w wydarzeniach w Polsce i regionie, nawiązywanie kontaktów i realizacja współpracy z osobami i podmiotami z zewnątrz
- budowanie networkingu i w Polsce w celach zwiększenia zasięgu promocji i upowszechniania
- współpraca ze zleceniobiorcami usług promocyjnych – gromadzenie ofert i realizacja zleceń / banery, roll-upy, gadżety/, analiza konkurencyjności ofert
- promocja organizowanych eventów - Mistrzostw Polski Niepełnosprawnych w kolarstwie szosowym, narciarstwie alpejskim
- tworzenie tekstów promocyjnych i upowszechniających wydarzenia organizowane przez organizację, korekta tekstów i publikacja
- współpraca z mediami
- projektowanie materiałów graficznych i edycja zdjęć,
- koordynacja powstania materiałów promocyjnych drukowanych
- dystrybucja materiałów drukowanych – planowanie i wykonanie planów, nadzór dystrybucji,
- bieżące prowadzenie strony www organizacji: edycja i publikacja tekstów, materiałów wizualnych
- zarządzanie stroną www – dostosowywanie jej do aktualnych potrzeb
- kampanie w social media – FB, tworzenie postów, udostępnianie postów na kolejnych platformach, kampanie promocyjne poszczególnych projektów
- prowadzenie bazy kontaktowej, gromadzenie danych
- obsługa newslettera – komponowanie mailingów w programie FRESHMAIL , wysyłka mailingów,
- monitoring skuteczności wysyłki oraz treści w internecie - BRAND 24
- współpraca promocyjna z innymi podmiotami w upowszechnianiu wydarzeń społecznych – np. z firmami, ustalanie formy współpracy na podstawie potrzeb podmiotów i zasobów, realizacja usług promocyjnych,
- pozyskiwanie patronatów medialnych i społecznych – media, partnerzy społeczni, realizacja ustaleń patronackich
- współpraca z zewnętrznymi usługodawcami – negocjowanie warunków współpracy promocyjnej/sprzedażowej, realizacja współpracy promocyjnej, badanie efektów współpracy
- obsługa innych platform promocyjnych – Twitter, Pinterest, Instagram, etc.
- obsługa wszystkich stron projektów Stowarzyszenia, umieszczanie tekstów, edycja, korekty, dopasowywanie layoutu
- budowanie networkingu i w Polsce w celach zwiększenia zasięgu promocji i upowszechniania
- współpraca ze zleceniobiorcami usług promocyjnych – gromadzenie ofert i realizacja zleceń / banery, roll-upy, gadżety/, analiza konkurencyjności ofert
- promocja organizowanych eventów - Mistrzostw Polski Niepełnosprawnych w kolarstwie szosowym, narciarstwie alpejskim
- tworzenie tekstów promocyjnych i upowszechniających wydarzenia organizowane przez organizację, korekta tekstów i publikacja
- współpraca z mediami
- projektowanie materiałów graficznych i edycja zdjęć,
- koordynacja powstania materiałów promocyjnych drukowanych
- dystrybucja materiałów drukowanych – planowanie i wykonanie planów, nadzór dystrybucji,
- bieżące prowadzenie strony www organizacji: edycja i publikacja tekstów, materiałów wizualnych
- zarządzanie stroną www – dostosowywanie jej do aktualnych potrzeb
- kampanie w social media – FB, tworzenie postów, udostępnianie postów na kolejnych platformach, kampanie promocyjne poszczególnych projektów
- prowadzenie bazy kontaktowej, gromadzenie danych
- obsługa newslettera – komponowanie mailingów w programie FRESHMAIL , wysyłka mailingów,
- monitoring skuteczności wysyłki oraz treści w internecie - BRAND 24
- współpraca promocyjna z innymi podmiotami w upowszechnianiu wydarzeń społecznych – np. z firmami, ustalanie formy współpracy na podstawie potrzeb podmiotów i zasobów, realizacja usług promocyjnych,
- pozyskiwanie patronatów medialnych i społecznych – media, partnerzy społeczni, realizacja ustaleń patronackich
- współpraca z zewnętrznymi usługodawcami – negocjowanie warunków współpracy promocyjnej/sprzedażowej, realizacja współpracy promocyjnej, badanie efektów współpracy
- obsługa innych platform promocyjnych – Twitter, Pinterest, Instagram, etc.
- obsługa wszystkich stron projektów Stowarzyszenia, umieszczanie tekstów, edycja, korekty, dopasowywanie layoutu
specjalista ds.e-marketingu
- administrator fanpage Czarny Groń
- opracowanie projektu, struktury i architektury nowej strony internetowej www.czarnygron.pl
- administrowanie, copywriting oraz zarządzanie całą treścią strony internetowej,
- opracowanie i wdrożenie projektu newsletter wg aplikacji Freshmail
- koordynacja i realizacja kampanii reklamowych w internecie,
- nadzór nad produkcją materiałów reklamowych i promocyjnych,
- współpraca z agencjami interaktywnymi, portalami internetowymi, grafikami i drukarniami,
- działania public relations oraz komunikacja wewnętrzna,
- monitoring działań konkurencji - Brand24
- opracowanie projektu, struktury i architektury nowej strony internetowej www.czarnygron.pl
- administrowanie, copywriting oraz zarządzanie całą treścią strony internetowej,
- opracowanie i wdrożenie projektu newsletter wg aplikacji Freshmail
- koordynacja i realizacja kampanii reklamowych w internecie,
- nadzór nad produkcją materiałów reklamowych i promocyjnych,
- współpraca z agencjami interaktywnymi, portalami internetowymi, grafikami i drukarniami,
- działania public relations oraz komunikacja wewnętrzna,
- monitoring działań konkurencji - Brand24
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
ZABSTER
koordynacja regionu ds. rozwoju sieci własnej
reprezentowanie klienta INDYWIDUALNEGO w procesie likwidacji szkody komunikacyjnej
- rozwój sieci własnej poprzez pozyskiwanie nowych jednostek sprzedażowych oraz partnerów biznesowych,
- udział w tworzeniu strategii i planów rozwojowych
- podnoszenie umiejętności sprzedażowych pracowników sieci sprzedaży,
- realizowanie polityki sprzedażowej firmy: prognozowanie i planowanie sprzedaży na podległym regionie,
- tworzenie i realizacja planów komunikacji marketingowej w zakresie direct marketingu,
- wdrażanie nowych produktów w ramach oferty ubezpieczeń
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług w ramach aktywności marketingowych,
- nadzór nad prawidłowym poziomem obsługi klienta,
- rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych osób do obsługi sprzedaży,
- organizowanie warsztatów oraz coachingów,
reprezentowanie klienta INDYWIDUALNEGO w procesie likwidacji szkody komunikacyjnej
- rozwój sieci własnej poprzez pozyskiwanie nowych jednostek sprzedażowych oraz partnerów biznesowych,
- udział w tworzeniu strategii i planów rozwojowych
- podnoszenie umiejętności sprzedażowych pracowników sieci sprzedaży,
- realizowanie polityki sprzedażowej firmy: prognozowanie i planowanie sprzedaży na podległym regionie,
- tworzenie i realizacja planów komunikacji marketingowej w zakresie direct marketingu,
- wdrażanie nowych produktów w ramach oferty ubezpieczeń
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług w ramach aktywności marketingowych,
- nadzór nad prawidłowym poziomem obsługi klienta,
- rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych osób do obsługi sprzedaży,
- organizowanie warsztatów oraz coachingów,
Szkolenia i kursy
certyfikat Schenk Institute z zakresu PSYCHOLOGII SPRZEDAZY
oraz PSYCHOLOGII REKRUTACJI
certyfikaty Hamburg Manheimmer z zakresu SPRZEDAŻY
oraz PSYCHOLOGII REKRUTACJI
certyfikaty Hamburg Manheimmer z zakresu SPRZEDAŻY
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
motoryzacja
taniec i fitness
taniec i fitness
Grupy
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń.
Przestrzeń