Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista Ds. Operacyjnych
- wprowadzanie do systemu operacyjnego umów kredytowych i aktualizacja baz danych;
- telefoniczne pozyskiwanie klientów – sprzedaż produktów oferowanych przez Bank;
- telefoniczne badanie opinii klientów na temat produktów oraz poziomu obsługi;
- obsługa i realizacja dyspozycji klientów banku (telefonicznie, mailowo, poprzez stronę internetową);
- wydawanie wyciągów, druków i zaświadczeń
- obsługa kont klientów,
- księgowanie i przeksięgowywanie płatności,
- obsługa klientów w recepcji,
- doradzanie klientom i rozwiązywanie problemów, rozliczenia rachunku.
- telefoniczne pozyskiwanie klientów – sprzedaż produktów oferowanych przez Bank;
- telefoniczne badanie opinii klientów na temat produktów oraz poziomu obsługi;
- obsługa i realizacja dyspozycji klientów banku (telefonicznie, mailowo, poprzez stronę internetową);
- wydawanie wyciągów, druków i zaświadczeń
- obsługa kont klientów,
- księgowanie i przeksięgowywanie płatności,
- obsługa klientów w recepcji,
- doradzanie klientom i rozwiązywanie problemów, rozliczenia rachunku.
Specjalista ds. Obsługi Reklamacji
- rozpatrywanie reklamacji i zapytań międzybankowych dotyczących rozliczeń rachunków bankowych i płatności w obrocie krajowym;
- rozpatrywanie i wyjaśnianie reklamacji klientów dotyczących produktów i usług banku we własnym zakresie lub w porozumieniu z właściwymi działami Banku;
- bezpośrednia obsługa klientów w banku (udzielanie informacji, przyjmowanie pism i zleceń, wydawanie zaświadczeń, wyjaśnianie błędów i niezgodności);
- przygotowywanie i wysyłanie odpowiedzi na pisma;
- telefoniczny kontakt z klientami w zakresie reklamacji, identyfikowanie oczekiwań i potrzeb klientów;
- sporządzanie raportów i zestawień dotyczących rejestracji korespondencji, czasu procesowania pism i wskaźników efektywności obsługi reklamacyjnej.
- rozpatrywanie i wyjaśnianie reklamacji klientów dotyczących produktów i usług banku we własnym zakresie lub w porozumieniu z właściwymi działami Banku;
- bezpośrednia obsługa klientów w banku (udzielanie informacji, przyjmowanie pism i zleceń, wydawanie zaświadczeń, wyjaśnianie błędów i niezgodności);
- przygotowywanie i wysyłanie odpowiedzi na pisma;
- telefoniczny kontakt z klientami w zakresie reklamacji, identyfikowanie oczekiwań i potrzeb klientów;
- sporządzanie raportów i zestawień dotyczących rejestracji korespondencji, czasu procesowania pism i wskaźników efektywności obsługi reklamacyjnej.
Zastępca Menagera, Kelnerka
Restauracja Santorini
- zapewnienie wysokiego standardu obsługi gości;
- zarządzanie personelem restauracji;
- nadzór nad przygotowaniem imprez zorganizowanych;
- raportowanie realizacji planów kosztowych, handlowych i marketingowych;
- zwiększanie sprzedaży restauracji i akcje marketingowe;
- rekrutacja pracowników restauracji;
- dbanie o przyjazny klimat restauracji.
- zarządzanie personelem restauracji;
- nadzór nad przygotowaniem imprez zorganizowanych;
- raportowanie realizacji planów kosztowych, handlowych i marketingowych;
- zwiększanie sprzedaży restauracji i akcje marketingowe;
- rekrutacja pracowników restauracji;
- dbanie o przyjazny klimat restauracji.
Szkolenia i kursy
Dwudniowe szkolenie ‘Efektywna komunikacja’
Rozwój umiejętności komunikacji (zarówno werbalnej jak i niewerbalnej) – zadawanie pytao, słuchanie, utrzymywanie dobrego kontaktu z innymi, udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnej, autoanaliza.
Rozwój umiejętności komunikacji (zarówno werbalnej jak i niewerbalnej) – zadawanie pytao, słuchanie, utrzymywanie dobrego kontaktu z innymi, udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnej, autoanaliza.
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
- snowboard
- podróże
- gry zespołowe, paintball
- taniec nowoczesny
- podróże
- gry zespołowe, paintball
- taniec nowoczesny
Inne
Znajomośd IT
MS Office - w szczególności: MS Access, MS Excel, MS Word oraz MS Power Point
Prawo jazdy kat B
MS Office - w szczególności: MS Access, MS Excel, MS Word oraz MS Power Point
Prawo jazdy kat B
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.