Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik operacyjny
Paese
■ Analiza kosztów firmy i pomoc przy planowaniu budżetu działu sprzedaży;
■ Analiza sprzedaży, stanów magazynowych, sporządzanie wszelakich raportów dot. sprzedaży, zapasów, prezentacji dla Zarządu;
■ Uczestnictwo w tworzeniu promocji, rozliczanie zadań premiowych, ustalanie wysokości premii;
■ Szkolenie Handlowców w zakresie procedur i zasad panujących w firmie;
■ Wsparcie Przedstawicieli handlowych od strony biura, Zarządu firmy
■ Rekrutacja pracowników; współpraca z portalami pracy, selekcja CV i wstępna rekrutacja
■ Koordynacja spraw związanych z flotą samochodową: leasingi, wynajem, ubezpieczenia;
■ Nadzór nad ekspedycją materiałów wsparcia sprzedaży;
■ Kierowanie kilkuosobową grupą ludzi
■ Nadzór i zwierzchnictwo nad bieżącym funkcjonowaniem firmy,rozwiązywanie tzw. “Trudnych przypadków”
■ Koordynowanie pracy wszystkich działów firmy; ścisła współpraca z działami: Magazynowym: kontrola zamówień i stanów magazynowych, Sekretariatem i Kadrami; Działem Obsługi sprzedaży zagranicznej i krajowej; Finansowo-Księgowym, Marketingu;
■ Organizacja spotkań Kierowników działów, zbieranie informacji na zadany temat, raportowanie do Właściciela;
■ Odpowiedzialność, nadzór i tworzenie Komunikacji wewnętrznej firmy;
■ Tworzenie procedur oraz kontrola ich stosowania;
■ Współpraca z dostawcami opakowań, surowców,towarów
■ Organizacja transportu importowanych opakowań i towarów,
■ Przedstawianie podsumowań Zarządowi firmy;
■ Inne prace administracyjne i zlecone przez Właścicieli firmy
■ Analiza sprzedaży, stanów magazynowych, sporządzanie wszelakich raportów dot. sprzedaży, zapasów, prezentacji dla Zarządu;
■ Uczestnictwo w tworzeniu promocji, rozliczanie zadań premiowych, ustalanie wysokości premii;
■ Szkolenie Handlowców w zakresie procedur i zasad panujących w firmie;
■ Wsparcie Przedstawicieli handlowych od strony biura, Zarządu firmy
■ Rekrutacja pracowników; współpraca z portalami pracy, selekcja CV i wstępna rekrutacja
■ Koordynacja spraw związanych z flotą samochodową: leasingi, wynajem, ubezpieczenia;
■ Nadzór nad ekspedycją materiałów wsparcia sprzedaży;
■ Kierowanie kilkuosobową grupą ludzi
■ Nadzór i zwierzchnictwo nad bieżącym funkcjonowaniem firmy,rozwiązywanie tzw. “Trudnych przypadków”
■ Koordynowanie pracy wszystkich działów firmy; ścisła współpraca z działami: Magazynowym: kontrola zamówień i stanów magazynowych, Sekretariatem i Kadrami; Działem Obsługi sprzedaży zagranicznej i krajowej; Finansowo-Księgowym, Marketingu;
■ Organizacja spotkań Kierowników działów, zbieranie informacji na zadany temat, raportowanie do Właściciela;
■ Odpowiedzialność, nadzór i tworzenie Komunikacji wewnętrznej firmy;
■ Tworzenie procedur oraz kontrola ich stosowania;
■ Współpraca z dostawcami opakowań, surowców,towarów
■ Organizacja transportu importowanych opakowań i towarów,
■ Przedstawianie podsumowań Zarządowi firmy;
■ Inne prace administracyjne i zlecone przez Właścicieli firmy
Asystentka Zarządu
Paese
■ Prowadzenie kalendarza spotkań właścicieli firmy;
■ Pomoc w koordynowaniu pracy Przedstawicieli handlowych: przygotowywanie raportów dotyczących sprzedaży, spływu należności, wykorzystanych materiałów wsparcia sprzedaży, rozliczanie P.H. z akcji promocyjnych, zadań premiowych itp.
■ Nawiązywanie kontaktów handlowych z dostawcami krajowymi i zagranicznymi: surowców, półproduktów, opakowań i koordynacja procesu ich zakupów;
■ Eksport towaru do Zjednoczonych Emiratów Arabskich;
■ Pomoc w prowadzeniu spraw kadrowych pracowników: prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, urlopów, przygotowywanie umów o pracę, cywilno-prawny, raportów służących naliczeniu wynagrodzeń;
■ Prowadzenie procesów rekrutacyjnych dla pracowników;
■ Wystawianie faktur sprzedażowych, rozliczanie przelewów bankowych, rejestracja faktur zakupowych w programie WF-Mag;
■ Organizacja podróży służbowych, spotkań integracyjnych, szkoleń;
■ Obsługa Gości, sekretariatu firmy;
■ Pomoc w koordynowaniu pracy Przedstawicieli handlowych: przygotowywanie raportów dotyczących sprzedaży, spływu należności, wykorzystanych materiałów wsparcia sprzedaży, rozliczanie P.H. z akcji promocyjnych, zadań premiowych itp.
■ Nawiązywanie kontaktów handlowych z dostawcami krajowymi i zagranicznymi: surowców, półproduktów, opakowań i koordynacja procesu ich zakupów;
■ Eksport towaru do Zjednoczonych Emiratów Arabskich;
■ Pomoc w prowadzeniu spraw kadrowych pracowników: prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, urlopów, przygotowywanie umów o pracę, cywilno-prawny, raportów służących naliczeniu wynagrodzeń;
■ Prowadzenie procesów rekrutacyjnych dla pracowników;
■ Wystawianie faktur sprzedażowych, rozliczanie przelewów bankowych, rejestracja faktur zakupowych w programie WF-Mag;
■ Organizacja podróży służbowych, spotkań integracyjnych, szkoleń;
■ Obsługa Gości, sekretariatu firmy;
Secretary/Office Assistant
■ Prowadzenie i obsługa sekretariatu oraz korespondencji tradycyjnej i mailowej;
■ Kontrola obiegu wszystkich dokumentów firmowych, w tym dokumentów celnych;
■ Obsługa rozmów telefonicznych wchodzących i wychodzących;
■ Organizacja i obsługa spotkań i konferencji zarządu;
■ Koordynacja dostawy artykułów spożywczych i biurowych;
■ Kompleksowa organizacja podróży służbowych dla zarządu i pozostałych pracowników;
■ Administrowanie salami konferencyjnymi, nadzór techniczny nad urządzeniami biurowymi;
■ Obsługa eventów firmowych;
■ Pomoc administracyjna przy implementacji programu SAP;
■ Rozliczanie faktur dotyczących zakupów biura;
■ Sporządzanie i kontrola budżetu biura, kwartalnych raportów dla Działu EHS;
■ Kontrola obiegu wszystkich dokumentów firmowych, w tym dokumentów celnych;
■ Obsługa rozmów telefonicznych wchodzących i wychodzących;
■ Organizacja i obsługa spotkań i konferencji zarządu;
■ Koordynacja dostawy artykułów spożywczych i biurowych;
■ Kompleksowa organizacja podróży służbowych dla zarządu i pozostałych pracowników;
■ Administrowanie salami konferencyjnymi, nadzór techniczny nad urządzeniami biurowymi;
■ Obsługa eventów firmowych;
■ Pomoc administracyjna przy implementacji programu SAP;
■ Rozliczanie faktur dotyczących zakupów biura;
■ Sporządzanie i kontrola budżetu biura, kwartalnych raportów dla Działu EHS;
Koordynator gmin
Lokalna Grupa Działania Między Dalinem a Gościbią
■ Samodzielne prowadzenie oddziału biura Stowarzyszenia;
■ Obsługa patentów: udzielanie konsultacji w sprawach proceduralnych dotyczących składania wniosków do PROW,
■ Organizowanie spotkań z ekspertami ds. funduszy dla beneficjentów;
■ Przygotowywanie projektu dokumentów związanych z procedurą oceny wniosków aplikacyjnych jak
i wzorów formularzy dotyczących naboru wniosków uprawniających do dotacji z UE;
■ Przyjmowanie, rejestracja zgodnie z procedurami wniosków aplikacyjnych z programu PROW;
■ Prowadzenie kalendarza spotkań Przewodniczącego Rady oraz Wiceprezesa Zarządu;
■ Organizowanie spotkań Rady i Zarządu oraz protokołowanie posiedzeń;
■ Odpowiedzialność za organizację Spotkań informacyjnych w Sołectwach, szkoleń dla beneficjentów
i pracowników;
■ Obsługa patentów: udzielanie konsultacji w sprawach proceduralnych dotyczących składania wniosków do PROW,
■ Organizowanie spotkań z ekspertami ds. funduszy dla beneficjentów;
■ Przygotowywanie projektu dokumentów związanych z procedurą oceny wniosków aplikacyjnych jak
i wzorów formularzy dotyczących naboru wniosków uprawniających do dotacji z UE;
■ Przyjmowanie, rejestracja zgodnie z procedurami wniosków aplikacyjnych z programu PROW;
■ Prowadzenie kalendarza spotkań Przewodniczącego Rady oraz Wiceprezesa Zarządu;
■ Organizowanie spotkań Rady i Zarządu oraz protokołowanie posiedzeń;
■ Odpowiedzialność za organizację Spotkań informacyjnych w Sołectwach, szkoleń dla beneficjentów
i pracowników;
Szkolenia i kursy
● „Finanse i księgowość w LGD. Obowiązki organizacji pozarządowej wobec ZUS.”
● „Rola LGD w realizacji działań. 4.1 Wdrażanie LSR oraz 4.2 Wdrażanie Projektów Współpracy”
● „Rola LGD w realizacji działań. 4.1 Wdrażanie LSR oraz 4.2 Wdrażanie Projektów Współpracy”
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Inne
Prawo jazdy kat. B
Obsługa komputera – MS Office ( Word, Excel, PowerPoint), Algor Tech, Outlook, Lotus Notes, Amadeus, Internet, WF-Mag
Obsługa urządzeń biurowych ( ksero, fax, skaner).
Znajomość podstaw księgowości, Prawa pracy, zasad obiegu dokumentów w instytucjach państwowych i prywatnych przedsiębiorstwach.
Obsługa komputera – MS Office ( Word, Excel, PowerPoint), Algor Tech, Outlook, Lotus Notes, Amadeus, Internet, WF-Mag
Obsługa urządzeń biurowych ( ksero, fax, skaner).
Znajomość podstaw księgowości, Prawa pracy, zasad obiegu dokumentów w instytucjach państwowych i prywatnych przedsiębiorstwach.
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uczelnia wywodzi się z Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie od 1890 r. rozwijały się nauki rolnicze i leśne.
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Active English
Goldenline's forum in English for professionals with a passion to learn and share their knowledge. :o)
We are not limited to British or American English but all the varieties of the language are welc
Architektura Krajobrazu
Projektowanie i kształtowanie terenów zieleni, skala miejsca, projektowanie wielkoprzestrzenne.
Auditorzy Systemów Zarządzania
Grupa osób związanych z auditowaniem Systemów Zarządzania takich jak ISO 9001, ISO 14001, PN-N/OHSAS 18001, ISO 27001, ISO/TS 16949, ISO 22000 (IFS, BRC), ISO 13485, ISO/IEC 17025, IRIS itp.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.