Marzena Czarnecka

Specjalista ds. operacyjnych w projekcie Biura Informacji Gospodarczej Euler Hermes, Euler Hermes Collections Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Niezależność znajomość pakietu MS Office dokładność i sumienność Obsługa urządzeń biurowych (skaner, kopiarka, drukarka) dobra organizacja czasu pracy odpowiedzialność za powierzone zadania ability to learn quickly

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Euler Hermes Collections Sp. z o.o.
Specjalista ds. operacyjnych w projekcie Biura Informacji Gospodarczej Euler Hermes
praca nad projektem Biura Informacji Gospodarczej, zapoznanie się z regulacjami prawnymi, opracowywanie procesów obsługi klienta, przygotowywanie formularzy i e-maili dla klientów, współtworzenie i testowanie strony www oraz panelu klienta, a także bieżące prace administracyjne
Euler Hermes Collections Sp. z o.o.
Specjalista ds. pozyskiwania informacji gospodarczych
pozyskiwanie informacji gospodarczych oraz przygotowywanie raportów handlowych na temat badanych firm, weryfikacja zebranych informacji w rejestrach, bazach internetowych oraz wewnętrznych systemach, komunikacja telefoniczna i mailowa z badanymi firmami, klientami Euler Hermes oraz innymi działami
Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie w Warszawie
Starszy statystyk medyczny/Sekretarka medyczna w Dziale Obsługi Pacjenta
praca w rejestracji oraz w gabinecie lekarskim, rejestracja pacjentów, zakładanie dokumentacji medycznej, udzielanie informacji pacjentom osobiście oraz telefonicznie, wprowadzanie do systemu informatycznego danych dotyczących pacjentów, współpraca z lekarzem, generowanie skierowań i zaświadczeń, ustalanie terminów badań i konsultacji
Logo
Konsultantka ds urody
Sisley Kosmetyki Sp. z o. o.
praca w sklepie bezcłowym Aelia Polska Sp.zo.o. na Lotnisku im. Fryderyka Chopina, obsługa klienta w zakresie doradztwa kosmetycznego, dbanie o wyniki sprzedaży i wizerunek marki SISLEY tj. dbałość o merchandising, kontrola przepływu towarów, raportowanie i analiza wyników sprzedaży, stały kontakt z przedstawicielami marki, szkolenie pracowników firmy Aelia Polska z produktów marki SISLEY
Service Partner Sp. z o.o.
Pracownik Biura Obsługi Klienta
obsługa klienta w zakresie doradztwa usług turystycznych tj. sprzedaż wycieczek i ubezpieczeń turystycznych, prowadzenie i zarządzanie biurem tj. obsługa centrali telefonicznej, organizacja i przygotowanie spotkań prezesa firmy, zamawianie wyposażenia biurowego
Logo
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Polska Izba Turystyki - Biuro Wykonawcze oraz Oddział Mazowiecki
wsparcie administracyjne dla wszystkich pracowników biura, obsługa centrali telefonicznej, organizacja i przygotowanie targów oraz eventów związanych z branżą turystyczną, administrowanie i zamawianie wyposażenia biurowego, bezpośrednia obsługa klienta w zakresie reklamacji

Edukacja

Logo
"Turystka i rekreacja", magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna ALMAMER
Logo
"Hotelarstwo i gastronomia", licencjackie
Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych
Logo
profil romański, średnie
LXXXVI Liceum Ogólnokształcące im. Batalionu Zośka

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

psychologia, książki i filmy obyczajowe, zdrowe odżywianie