Marzena Ciszyńska

Trener programowy, Telekomunikacja Polska
Białystok, podlaskie

Języki

francuski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Trener programowy
projektowanie szkoleń z zakresu obsługi klienta, sprzedaży, utrzymania, postawy, motywacji, negocjacji coachingu, rozwoju umiejętności menedżerskich, prowadzenie szkoleń z powyższej tematyki, analiza potrzeb szkoleniowych, analiza efektywności szkoleń, prowadzenie rekrutacji i selekcji pracowników. Udział w projekcie „Rozwój kompetencji menedżerskich w TP”
Orange Polska S.A.
Trener wewnętrzny
- Wspieranie w rozwoju około 16 kierowników i 150 doradców Błękitnej Linii TP.
- Prowadzenie szkoleń z zakresu: telefonicznej obsługi Klienta, technik sprzedaży, radzenia sobie ze stresem, perswazji w komunikacji handlowej, upsellingu, technik pracy coacha, proaktywnej postawy.
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Klientów Biznesowych
Wsparcie administracyjne pracowników sprzedaży w zakresie przyjmowania, analizy i rejestracji zamówień przygotowywanie dokumentów i umów sprzedaży oraz prowadzenie ich rejestru, współpraca z jednostkami technicznymi w zakresie weryfikacji warunków technicznych do świadczenia usług, monitorowanie realizacji zleceń, współpraca w zakresie reklamacji i windykacji
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. planowania i analiz sprzedaży
zbieranie danych o rynku lokalnym, śledzenie działalności konkurencji, przygotowanie planu sprzedaży, prowadzenie ocen zyskowności

Szkolenia i kursy

Udział w szkoleniach typu Train the Trainer dla trenerów w TP
Cykl szkoleń Train the Trainer ze sprzedaży i obsługi klienta - House of Skills
Cykl szkoleń z zarządzania "Skuteczny menedżer"
Certyfikat trenerski w programie rozwojowym Customer Care University

Szkolenia licencyjne:
- Trener jako konsultant
- Projektowanie rozwiązań rozwojowych
- Zaawansowane umiejętności trenerskie
- Telefoniczna Obsługa Trudnego Klienta
- Proaktywna postawa w obsłudze Klienta
- Sztuka obsługi reklamacji
- Sztuka utrzymania Klienta
- Zarządzanie ludźmi w świecie wskaźników i procedur
- Rozwój pracowników
- Komunikacja w zespole
- Symulacja Dr Call
- Rola Trenera w CCU
- Zaawansowany Doradca
- Doradca jako ekspert

Edukacja

Logo
Pedagogika Kulturoznawcza, magisterskie
Uniwersytet w Białymstoku

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Coaching

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
Trenerzy Wewnętrzni
Trenerzy Wewnętrzni
Grupa dla trenerów i wszystkich zajmujących się szkoleniami w korporacjach
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.