Języki
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Trener programowy
projektowanie szkoleń z zakresu obsługi klienta, sprzedaży, utrzymania, postawy, motywacji, negocjacji coachingu, rozwoju umiejętności menedżerskich, prowadzenie szkoleń z powyższej tematyki, analiza potrzeb szkoleniowych, analiza efektywności szkoleń, prowadzenie rekrutacji i selekcji pracowników. Udział w projekcie „Rozwój kompetencji menedżerskich w TP”
Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Klientów Biznesowych
Wsparcie administracyjne pracowników sprzedaży w zakresie przyjmowania, analizy i rejestracji zamówień przygotowywanie dokumentów i umów sprzedaży oraz prowadzenie ich rejestru, współpraca z jednostkami technicznymi w zakresie weryfikacji warunków technicznych do świadczenia usług, monitorowanie realizacji zleceń, współpraca w zakresie reklamacji i windykacji
Szkolenia i kursy
Udział w szkoleniach typu Train the Trainer dla trenerów w TP
Cykl szkoleń Train the Trainer ze sprzedaży i obsługi klienta - House of Skills
Cykl szkoleń z zarządzania "Skuteczny menedżer"
Certyfikat trenerski w programie rozwojowym Customer Care University
Szkolenia licencyjne:
- Trener jako konsultant
- Projektowanie rozwiązań rozwojowych
- Zaawansowane umiejętności trenerskie
- Telefoniczna Obsługa Trudnego Klienta
- Proaktywna postawa w obsłudze Klienta
- Sztuka obsługi reklamacji
- Sztuka utrzymania Klienta
- Zarządzanie ludźmi w świecie wskaźników i procedur
- Rozwój pracowników
- Komunikacja w zespole
- Symulacja Dr Call
- Rola Trenera w CCU
- Zaawansowany Doradca
- Doradca jako ekspert
Cykl szkoleń Train the Trainer ze sprzedaży i obsługi klienta - House of Skills
Cykl szkoleń z zarządzania "Skuteczny menedżer"
Certyfikat trenerski w programie rozwojowym Customer Care University
Szkolenia licencyjne:
- Trener jako konsultant
- Projektowanie rozwiązań rozwojowych
- Zaawansowane umiejętności trenerskie
- Telefoniczna Obsługa Trudnego Klienta
- Proaktywna postawa w obsłudze Klienta
- Sztuka obsługi reklamacji
- Sztuka utrzymania Klienta
- Zarządzanie ludźmi w świecie wskaźników i procedur
- Rozwój pracowników
- Komunikacja w zespole
- Symulacja Dr Call
- Rola Trenera w CCU
- Zaawansowany Doradca
- Doradca jako ekspert
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Grupy
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.