Marzena Berdyńska

Doradca Klienta - Wolters Kluwer
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

SAP CRM znajomość pakietu MS Office Obsługa klienta Prawo jazdy kat B Umiejętności sprzedaży Umiejętność budowania relacji z ludźmi

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
KAM
Obsługa klientów aktualnych, szkolenia u klientów , utrzymanie i rozbudowa powierzonego portfela klientów, budowanie długotrwałych relacji z klientem B2B.
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Handlowiec - firmy nowy klient
Pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedaży,
GOLD Finance
Doradca Kredytowy/ Doradca Finansowy
- aktywne pozyskiwanie klientów – analiza potrzeb osobistych – budowanie planów finansowych – sprzedaż produktów ubezpieczeniowo – inwestycyjnych – udział w akcjach ankietowych na targach i na stoiskach w galeriach handlowych – budowanie długotrwałych relacji z klientami

- od 06.2013 - doradca kredytowy - badanie zdolności kredytowej klientów - przygotowywanie ofert kredytowych - kompletowanie dokumentów do banków.
AZ Finanse S.A.
Doradca Finansowy/ Kandydat na Kierownika Zespołu
- aktywne pozyskiwanie klientów – analiza potrzeb osobistych – budowanie planów finansowych – sprzedaż produktów ubezpieczeniowo – inwestycyjnych – udział w akcjach ankietowych na targach i na stoiskach w galeriach handlowych – budowanie długotrwałych relacji z klientami – budowanie zespołu – rekrutacja – wdrażanie nowych współpracowników – przeprowadzanie warsztatów z zakresu telefonizacji i sprzedaży
Provida Sp. z o.o.
Doradca Finansowy/ Kierownik Zespołu
-aktywne pozyskiwanie klientów – analiza potrzeb osobistych – budowanie planów finansowych – sprzedaż produktów ubezpieczeniowo-inwestycyjnych – budowanie długotrwałych relacji z klientami – budowanie zespołu – rekrutacja – wdrażanie nowych współpracowników
Logo
Specjalista ds. Analiz
Euro Investment Group Sp. z o.o.
obsługa umów leasingowych – monitowanie płatności rat – windykacja należności
Corex sp. z o.o.
Pracownik Działu Obsługi Klienta
przyjmowanie zamówień – wprowadzanie zamówień do systemu – wystawianie faktur – obsługa reklamacji – udział w konkursach sprzedażowych
Loreal Polska - La Roche Posay
Pracownik ds. Zamówień/ Pracownik Działu Obsługi Klienta
przyjmowanie zamówień – wprowadzanie zamówień do systemu – obsługa reklamacji – ustalanie sald na koniec roku – windykacja należności – współpraca z działem handlowym

Edukacja

Logo
finanse i bakowość, magisterskie
SGH
Logo
zarządzanie finansami, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

Jazda konna, sztuki walki, fotografia

Inne

Łatwość w budowaniu i utrzymywaniu relacji interpersonalnych – szybkie przyswajanie wiedzy – umiejętności negocjacyjne – umiejętność podejmowania decyzji – otwartość na nowe wyzwania i doświadczenia – wieloletnie doświadczenie w obsłudze klienta – doświadczenie w sprzedaży – umiejętność pracy w zespole
Obsługa urządzeń biurowych, znajomość obsługi komputera – system operacyjny XP/2007/Vista, MS Office, CRM-SAP

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie