Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Główny Specjalista ds. funduszy strukturalnych Referat Funduszy Zewnętrznych
Urząd Miasta i Gminy Prusice
- przygotowywanie i rozliczanie wniosków, prowadzenie i koordynowanie projektów
- realizowanie kilku projektów jednocześnie
- przygotowywanie ofert dla inwestorów w zakresie inwestowania na terenie gminy oraz do strefy inwestycyjnej gminy
- pozyskiwanie inwestorów do infestowania na terenie gminy
- współpraca z Kamiennogórską Specjalną Strefą Ekonomiczną
- prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem kryzysowym
- szeroka współpraca z organizacjami pozarządowymi
- realizowanie kilku projektów jednocześnie
- przygotowywanie ofert dla inwestorów w zakresie inwestowania na terenie gminy oraz do strefy inwestycyjnej gminy
- pozyskiwanie inwestorów do infestowania na terenie gminy
- współpraca z Kamiennogórską Specjalną Strefą Ekonomiczną
- prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem kryzysowym
- szeroka współpraca z organizacjami pozarządowymi
Dyrektor działu pożyczek i nieruchomości
- nadzór i koordynowanie prac związanych z działalnością Pracodawcy w ramach krótkoterminowych pożyczek
- zarządzanie personelem
- wymiana informacji z inwestorami i mediami w ramach „relacji inwestorskich”
- windykacja należności i nieruchomości
- publikacja raportów w systemie ESPI i EBI
- przygotowywanie materiałów związanych z funkcjonowaniem Rady Nadzorczej
- przygotowywanie materiałów na Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy
- współpraca z pośrednikami finansowymi, biurami nieruchomości i bankami
- prowadzenie strony internetowej spółki
- sprzedaż nieruchomości
- zarząd nad nieruchomościami
- szacowanie nieruchomości
- prowadzenie i organizacja biura zarządu
- rekrutacja personelu
- tworzenie baz danych
- wyszukiwanie i analiza interesujących ofert
- zarządzanie personelem
- wymiana informacji z inwestorami i mediami w ramach „relacji inwestorskich”
- windykacja należności i nieruchomości
- publikacja raportów w systemie ESPI i EBI
- przygotowywanie materiałów związanych z funkcjonowaniem Rady Nadzorczej
- przygotowywanie materiałów na Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy
- współpraca z pośrednikami finansowymi, biurami nieruchomości i bankami
- prowadzenie strony internetowej spółki
- sprzedaż nieruchomości
- zarząd nad nieruchomościami
- szacowanie nieruchomości
- prowadzenie i organizacja biura zarządu
- rekrutacja personelu
- tworzenie baz danych
- wyszukiwanie i analiza interesujących ofert
Asystent Zarządu
- zarządzanie firmą
- współpraca ze strategicznymi klientami
- nadzór nad realizacją projektów
- sporządzanie raportów z wykonania projektów
- zarządzanie 20 osobowym personelem
- planowanie i realizacja kampanii reklamowych firmy
- kompleksowy nadzór nad realizacją kontraktów (rekrutacja kadry nauczycielskiej, opracowanie materiałów dydaktycznych, sporządzanie raportów z wyników szkolenia, stały kontakt z klientem)
- współpraca ze strategicznymi klientami
- nadzór nad realizacją projektów
- sporządzanie raportów z wykonania projektów
- zarządzanie 20 osobowym personelem
- planowanie i realizacja kampanii reklamowych firmy
- kompleksowy nadzór nad realizacją kontraktów (rekrutacja kadry nauczycielskiej, opracowanie materiałów dydaktycznych, sporządzanie raportów z wyników szkolenia, stały kontakt z klientem)
Szkolenia i kursy
- SAF – Zarządzanie funduszami w JST
- Kurs instruktażowy dla kierowników placówek wypoczynku
- Agent ubezpieczeniowy
- Controling i sprawozdawczość managerska
- Menedżerka sprzedaży międzynarodowej
- Zarządzanie projektami społecznymi
- Budowa i funkcjonowanie partnerstw
- Komunikacja w społeczności lokalnej
- Planowanie i realizacja projektów społecznych
- Praktyczne aspekty wypełniania obowiązków informacyjnych przez spółki notowane na Głównym Rynku GPW
- Windykacja należności pieniężnych i zarządzanie płynnością MMŚP
- Jak prowadzić własną firmę” - WCTT - Politechnika Wrocławska
- Kurs instruktażowy dla kierowników placówek wypoczynku
- Agent ubezpieczeniowy
- Controling i sprawozdawczość managerska
- Menedżerka sprzedaży międzynarodowej
- Zarządzanie projektami społecznymi
- Budowa i funkcjonowanie partnerstw
- Komunikacja w społeczności lokalnej
- Planowanie i realizacja projektów społecznych
- Praktyczne aspekty wypełniania obowiązków informacyjnych przez spółki notowane na Głównym Rynku GPW
- Windykacja należności pieniężnych i zarządzanie płynnością MMŚP
- Jak prowadzić własną firmę” - WCTT - Politechnika Wrocławska
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Zainteresowania
projektowanie wnętrz, podróże, motory
Organizacje
Prezes Stowarzyszenia Uniwersytet Dorosłego Człowieka - www.stowarzyszenieudc.pl
Prezes Stowarzyszenia "Zawsze blisko ludzi"
Prezes Stowarzyszenia "Zawsze blisko ludzi"
Inne
prawo jazdy B, dobra znajomość MS Office
Grupy
A ja nie jestem słodka, jestem prawdziwą kobietą...
Grupa O kobietach, nie kobietkach/ Dla Kobiet i Mężczyzn. [b]Aby tu dołączyć, należy mieć PROFIL ZE ZDJĘCIEM "własnej osoby".[/b]
Asystentki/Asystenci
Zapraszam wszystkie recepcjonistki, sekretarki, asystentki do wymiany doświadczeń i dzielenia się informacjami na temat swojej pracy.
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
Grupa Trzymająca Szczęście
Stowarzyszenie Serc Gorących i Twarzy Bananowych :)
Dla wierzących w wartość szczęścia i je pielęgnujących!
HRM~pl
Grupa HRM~pl powstała w 1999 roku 19 czerwca. Jest pierwsza niezalezna lista mailingowa praktykow ZZL. Strona grupy - http://groups.yahoo.com/group/hrm-pl oraz http://forum.hrm-pl.net